Ei vaan kysymyksiin löydät kyllä helposti vastauksia jos olet siitä kiinnostunut. Minä taas en ole kiinnostunut sinulle luentoa aiheesta pitämään. En ainakaan ilman maksua. Nyt kun myönsit ettet ymmärrä asiasta tuon taivaallista niin varmasti ymmärrät myös sen että sinulle voisi selittää mitä tahansa paskaa etkä tietäisi onko se satua vai totta.
Kysymyksen asettelusta pisti silmääni se että pidät tietojen joutumista vääriin käsiin jotenkin mahdottomana. Etkä myöskään ymmärrä millaista riskipotentiaalia se omaa. Minkä takia kuohkataan yritysalaisuuksista? Minkä takia et kirjoita palstalle omalla nimelläsi? Etkö halua että työnantajasi, naapurisi ja appiukkosi tietää kaikki ajatukset jotka sanoiksi puet?
"Foliohattuilu" ei tässä nyt ensisijaisesti kohdistu poliisiin. Toivottavasti kyse oli tahallisesta väärinymmärryksestä. Hauska edes puhua foliohattuilusta silloin kun puhutaan jostain uhkakuvista mitä tietyistä asioista saattaa seurata.
Pelottavaa miten helpot ja halvat kaupat voi hyödyllisten idioottien kanssa on tehdä
Jos mä pyydän sua perustelemaan kantasi, niin miten sä voit vetää siitä sellaisen päätelmän että mä en tuntisi aihetta?
Riskipotentiaali on huomattavan, huomattavan paljon korkeampi mikäli data-arkistot poistetaan. Saat väärään verta sairaalassa, poliisi sulkee sinut päihtyneenä putkaan vaikka oikeasti kärsit hypoglykemiasta, ja sitten vielä päälle ne terroristit.
Kun nyt otit riskipotentiaalin itse esiin, niin mieti kumpi tuottaa enemmän ruumiita vuositasolla, data-arkistot vaiko se että niitä ei käytettäisi.
Ja kyllä myös yritykset keräävät esimerkiksi masterdataa vähentääkseen riskipotentiaalia, ei kasvattaakseen sitä. Tämäkin sillä uhalla, että joku kaivaa ne yrityssalaisuudet esiin.
Einsteinin mielestä asiaa ei ymmärrä tarpeeksi hyvin, mikäli sitä ei pysty selittämään kuusivuotiaalle. Sinun viestisi kertoo kaiken oleellisen sen tueksi, että sinä et asiaa ymmärrä tarpeeksi hyvin. Joten on kaksinaamaista tulla tänne huutelemaan toisille asiasta.
Annat ymmärtää, että olet kouluttautunut tietotekniikan saralla. Oletkohan nyt kouluttautunut väärälle alalle jos kerta olet sitämieltä, että nämä tietotekniikan järjestelmät ovat täysiä susia eikä niitä kannattaisi käyttää