Sanainen arkku
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Mitkä näistä yksityiskohdista löydät tästä kuvasta?
No tuon nyt tietää poliisiautoksi tällainen ulkopaikkakuntalainenkin.
Mitkä näistä yksityiskohdista löydät tästä kuvasta?
Kuka pysäyttää tuommoiseen paikkaan tuohon aikaan tuona päivänä, ja eiköhän nuo poliisiasutkin näe ihan hyvin. Ja kun tietää tuon ihmisen taustat, eli samaa sarjaa Aleksi Pahkalan kanssa, eli tarkoitus pyhittää keinot.Miksi et?
Minusta on erikoista, että porukka olettaa kaikkien tunnistavan poliisien siviiliauton. Tässä tapauksessa kuvaaja kuuluu faceryhmään, joka selittää kuvaamisen.
Ihan sama minkä hallituksessa on ja itseasiassa tuollaisen liikkeen hallituksessa uskottavuus laskee. Nämä himo pyöräilijät ovat yleensä itse niitä pahimpia lain rikkojia kuten tämäkin yksilö, joka kovasti valittaa pyöräilykypäristä.Kiinnostavia näkemyksiä. Kyseinen henkilö on Helsingin Polkupyöräilijöiden hallituksessa, en toki tiedä mikä on samaa sarjaa Aleksi Pahkalan kanssa, muttei tiettävästi poliittisesti aktiivinen muutoin.
Jos tuota ei erota poliisiautoksi niin heikosti menee missään muissa ei ole koko etumaskia peitetty tuolla tavoin. Kyllä tässä on aina yksi ainut syyllinen eli tämä kuvaaja täti itse.Minä pysäköin pyörätielle -ryhmää tuskin olisi, jos ihmiset eivät pysäköisi pyörätielle. Itse liikun pk-seudulla niin autolla kuin muillakin välineillä ja pimeitä autoja pyöräteillä näkee kyllä kaikkina vuorokaudenaikoina. Kysehän tässä ei ole siitä, mikä on järkevää ja mikä ei vaan siitä, että kun poliisi on väkivallan monopolin legaali käyttäjä, sillä on korostettu vastuu oman toimintansa laillisuudesta. Viranhaltijan luontoisetuihin kuuluu by the book aika monenlaisen vittuilun ja venkoilun sietäminen provosoitumatta ja ilman sitä, että "vähän koulutetaan".
Kukaan tällä foorumilla ei tiedä mitä siellä tapahtui muuta kuin että henkilöllisyystodistusta pyydettiin ja sitä ei saatu.
[QUOTE="Algo, post: 7332231, member: 8906] Kukaan tällä foorumilla ei tiedä mitä siellä tapahtui muuta kuin että henkilöllisyystodistusta pyydettiin ja sitä ei saatu.
Olisihan se ollutkin hirmuinen yllätys mikäli olisit kyennyt perustelemaan typerän mielipiteesi vakuuttavalla tavalla.No tuon nyt tietää poliisiautoksi tällainen ulkopaikkakuntalainenkin.
Täysin ymmärrän kaikkia maalaisia/ammattikoululaisia, jotka tunnistavat kaikki oman kylän autot... sen täytyy olla helppoa. Meillä kaupunkilaisilla on hieman erilainen elämä.Jos tuota ei erota poliisiautoksi niin heikosti menee missään muissa ei ole koko etumaskia peitetty tuolla tavoin.
Anteeksi jos siellä Sipoon peränurkassa ei noita näy. Mutta esim. Jokaisessa jalkapallo maaottelussa on noita. Eli jos tuollaisia ei tunnista niin vika on enemmän kuvaajassa kuin poliisissa.Täysin ymmärrän kaikkia maalaisia/ammattikoululaisia, jotka tunnistavat kaikki oman kylän autot... sen täytyy olla helppoa. Meillä kaupunkilaisilla on hieman erilainen elämä.
En ole ikinä käynyt jalka pallo maa ottelussa. Miksi tuo kuvaajakaan olisi käynyt...Jokaisessa jalkapallo maaottelussa on noita. Eli jos tuollaisia ei tunnista niin vika on enemmän kuvaajassa kuin poliisissa.
Saati sitten jos on liikkunut viime aikoina ulkomailla jossa vastaavia on liikenteessä vielä enemmän.
Kyllä tässä on aina yksi ainut syyllinen eli tämä kuvaaja täti itse.
Kummasti noita autoja näkyy nykypäivänä siellä museoiden nurkilla.Veikkaan että aika moni sukankuluttaja käy ulkomailla mielummin tutkimassa museoita tai kuuntelemassa keikkoja kun tutustumassa paikalliseen autokantaan. Jokainen toki tyylillään.
Turhaan valitukseen. Poliisi teki työnsä jota hän itse haittasi silloin on syytä pitää turpa kiinni ja niellä oma hölmöily.Mihin "kuvaaja täti", joka sivumennen sanoen on yhdyssana, on käsityksesi mukaan syyllinen?
Sille en voi mitään ettet ole sivistänyt itseäsi ja tekisi hyvää tuollekin tädille.En ole ikinä käynyt jalka pallo maa ottelussa. Miksi tuo kuvaajakaan olisi käynyt...
Turhaan valitukseen. Poliisi teki työnsä jota hän itse haittasi silloin on syytä pitää turpa kiinni ja niellä oma hölmöily.
Ilmeisesti meni tunteisiin siellä vassariterroria kannattavalla puolella kun ei itse seurata ympäristöä ulkomailla tai Suomessa.
Paperit tiskiin kun poliisi pyytää nyt näin ei kaikesta päätellen käynyt ja käytiin aseman/putkan kautta ja se on vain ainoastaan tuon tätin oma vika.Virkamiehen työn haittaaminen on sanktioitu RL (39/1889) 16 luku 3 §:ssa. Poliisi ei kyseistä henkilöä tällaisesta epäillyt, joten siksi tämä oli kiinnostava vastaus.
Jos ei seuraa mitä ympärillä tapahtuu niin se on enemmän oma ongelma.Kyllä tämä vaikuttaa vähän siltä että tunteisiin on mennyt jollain ihan muulla, mutta näinhän nämä asiat koetaan.
Paperit tiskiin kun poliisi pyytää nyt näin ei kaikesta päätellen käynyt ja käytiin aseman/putkan kautta ja se on vain ainoastaan tuon tätin oma vika.
Olisihan se ollutkin hirmuinen yllätys mikäli olisit kyennyt perustelemaan typerän mielipiteesi vakuuttavalla tavalla.
Täysin ymmärrän kaikkia maalaisia/ammattikoululaisia, jotka tunnistavat kaikki oman kylän autot... sen täytyy olla helppoa. Meillä kaupunkilaisilla on hieman erilainen elämä.
Kuka pysäyttää tuommoiseen paikkaan tuohon aikaan tuona päivänä, ja eiköhän nuo poliisiasutkin näe ihan hyvin.
Tässä sama kuva terävänä - sellaisena kuin hän sen näki - ja eipä tarvitse kuin vilkaista kuvaa nähdäkseen virkapukuiset poliisit:
marjut ollitervo kuva poliisi - Google-haku
Kyse on siis tietoisesta poliisien valokuvaamisesta.
Kylläpäs taas kerran cobol vääntää sanan säilällä mustaa valkoiseksi.. Oikeassa maailmassa kukaan ei tuosta kuvasta pysty 100% varmuudella sanomaan että kyydissä istuu poliiseja. Ei kukaan.Tässä sama kuva terävänä - sellaisena kuin hän sen näki - ja eipä tarvitse kuin vilkaista kuvaa nähdäkseen virkapukuiset poliisit:
marjut ollitervo kuva poliisi - Google-haku
Samoin nämä poliisin kamera-autot näkee jo kaukaa. Vai eikö joku näe sitä salamavaloa takalasissa?
Näiden tarinoiden peruustella voitaisiinkin sitten jo väittää että kaikki poliisin kameratutkaan ajavat tekevät sen tietoisesti. Olette aikamoisia veijareita :-D