Minut tuomittiin liikenneturvallisuuden vaarantamisesta viime kesänä Kuopiossa sattuneesta kolarista, jossa HUMALAINEN (puhalti n.1promillea) polkupyöräilijä ajoi autoni vänkärin puolen etuosaan. Juttu oli muuten täysin selvä, mutta se risteys oli tasa-arvoinen, joka toi KAIKKI syyt minulle. Jouduin ajamaan 1000km+ pitämään 2 pekkaspäivää tämän asian käräjöinnin takia, kun kuvittelin koko ajan jutun olevan minulle suotuinen...ja mitä sain, tuomion!!!ja mikä parasta minulle annettiin ymmärtää,että jos olisin käyttänyt asianajajaa olisin jutun voittanut!!! Lisäksi sain ennen käräjiä kirjeen kotiin, jossa sanottiin ettei minua vastaan ole mitään syytteitä...varmuuden vuoksi silloin soitin varmistaakseni, että asia on näin. Sainkin kuulla,että tarkoittaa toista osapuolta...on kuulemma tapana lähettää molemmille osapuolille sama lappu, jossa nimien järjestys merkitsee sen ketä tarkoitetaan. Hovioikeuteen oli asia tarkoitus viedä, mutta valitusohjelappua ei ikinä näkynyt(aikaa oli 1kk). Silloin päätin,että maksan sen 100 euron sakon ja annan asian olla. Kas kummaa toukokuussa postilaatikkoon oli ilmestynyt kirje, joka oli kyseinen valitusohjelappu(käräjät tammikuussa). Oli kai käynyt Afrikassa vähintään, koska oli sen näköinen. Oli varmaan postimieheltä lentänyt hankeen tai jonnekin. Jutun pointti on se, että ajakaa hyvät ihmiset kännissä polkupyörällä autojen päälle. Mielellään siten että sattuu, saatte kyhnyä...