Ei jumalauta tätä suomalaista "oikeuslaitosta". Ei hyvää päivää!!!! Ei mene jakeluun, ei kerta kaikkiaan. Jotenkin olisi olettanut julkisuuteen jo tulleiden tietojen perusteella, että linnaa tulee jopa Suomessa se pakollinen vuosi - 1,5v, josta sentään istuttavaakin jo jäisi. Tämän sijasta rouva jatkaa vapaalla jalalla, ja kakaratkin saivat satkun per nassu. Niin arki kirkastuu ja elämää jaksaa taas paremmin, kun saa kerran käydä ruokaostoksilla.
Oikeus siis oli kuitenkin sitä mieltä, että nainen myrkytti lapsensa tietoisesti. Kun jäi todistamatta todennäköisesti syytetyn väite, jonka mukaan hän itse kävi aukaisemassa pellin pois ENNEN poliisien saapumista, niin siinähän on jo oiva peruste syytteen lievenemiselle. Pahan mielen tuottamisesta ja poliisien häiritsemisestäkö tuo ehdollinen tuli?!
Helvetin hyvä idea. Tästä lähtien siis saa yrittää tappaa perheensä, kunhan on itse vartiossa poliisien varalta. Kun kyttiä alkaa vilisemään nurkissa, niin pellit auki ja karkuun.
Jos kerran syytetty oli (oman väittämän mukaan) avannut pellin ennen poliisien saapumista, miksi kuitenkin julkisuudessa oli tieto, jonka mukaan POLIISI saapui paikalle viime hetkellä ja pelasti lapset. Miksi tämä valaistuksen saanut neitokainen ei itse lapsiaan ulos toimittanut?
Kyllä tässä maassa joku kusee. Pahasti.