Viestin lähetti Kuvernööri
Jags, itsekään en pahemmin vakuutu perusteluistasi. Onhan se päivänselvää, että humalatila heikentää fyysistä suorituskykyä, mutta tuo oletuksesi, että B ei sen takia kykene fyysiseen väkivaltaan on tosiaan sinun oletuksesi enkä sitä mitenkään tuomitse. Mutta voin kyllä kertoa, että vahvassakin humalatilassa mies pystyy pahoinpitelemään naisen, usko pois!
No minäkin pystyisin fyysisen kuntoni puolesta pahoinpitelemään naisen ja varmasti monen miehenkin, enkä silti katso että kenelläkään on oikeutta ampua minua tämän takia.
Ratkaisevaa on mielestäni uhrin käyttäytyminen ampumahetkellä. Oliko kyseessä itsepuolustus vai ei? Meille esilletuotujen seikkojen perusteella kyseessä ei ollut itsepuolustus, jolloin miehen fyysisellä suorituskyvyllä ei pitäisi olla mitään merkitystä.
Koska Halonen on julkisesti sanonut olevansa feministi? Tämän minäkin haluan tietää.
Halonen on julkisesti kertonut suhtautuvansa myönteisesti ns. naisasiaan. En nyt jaksa kaivella sinulle linkkejä, koska nämä lausunnot jotka olen kuullut ovat olleet televisiossa.
Mutta kyllä kai jokainen omat korvat ja terveen järjen omaava huomaa, että Halonen on feministi :). Vain feministi voi sanoa, että "naisten vapaaehtoinen asepalvelus on lisännyt sukupuolten välistä tasa-arvoa" :).
Jokseenkin jokainen Halosen sukupuolisesti värittynyt lausonto tai päätös on ollut taustaltaan feministinen.
Vielä puolustuslause Buccaneerin puolesta. Miksi Jatkoajan keskustelupalstan nimimerkki Buccaneerin pitäisi esittää sinulle todiste siitä, että Halonen toimisi samalla tavalla, jos surmaaja olisi mies ja surmattu nainen?
Koska buccaneer itse väitti näin. Minähän en tuota voi todistaa, koska en usko tällaisia tapauksia olevan olemassa. Siksi pyysinkin, että Buccaneer kaivaisi tuollaisen tapauksen jostakin esille joka todistaisi, että olen väärässä.
Kuka siihen pystyy mitään esimerkkiä antamaan?
Siis ihan helposti! Vain yksi tapaus, jossa väkivaltaisen taustan omaava mies on tappanut naisystävänsä, saanut yli 8 vuoden tuomion, ja armahdettu alle 2 vuoden istumisen jälkeen. Kai näitä tapauksia pitäisi löytyä edes yksi, jos Halonen oikeasti kannattaa tasa-arvoa?
On todella naurettavaa väittää, että tasavallan presidentti vapauttaisi murhaajia sukupuolen perusteella. Emme elä Afganistanissa.
Ei naurettavaa, vaan realistista.
Niin, tarvitseeko presidentin perustella vapautuksia? No tiedoksi että presidentin ammatti on julkinen ammatti, ja tällaiset vapautukset ovat takuuvarmaa julkisuuskamaa. Mitä luulet, voiko Tarja Halonen vapauttaa huvikseen murhaajan, koska tämä on nainen, ja silti vain ilman mitään seurauksia jatkaa presidenttinä?
OK, jos asia on näin, niin kertonet minulle missä näihin armahdusperusteisiin voi tutustua? Kai ne ovat ihan julkista kamaa? Kyllä minuakin sentään kiinnostaa, että miksi Halonen tämän naisen armahti.