Omalla kohdalla tyttöystävä sitoo sen toisen käden kun ei sitä itse saa toinen käsi sidottuna kiinni, slmälapuista nyt puhumattakaan.
Niin, silläkin uhalla että saan kimppuuni sata pedofiilien puolustelijoiksi haukkujaa, haluaisin ottaa toisenkin skenaarion tapahtuneesta esille. Minulla kun on sellainen usko, että nämä iltapaivälehdet eivät aina kerro kaikkea mahdollista näistä oikeusjutuista, vaan ainoastaan se raflaavimman osuuden - tässä tapauksessa varmaankin syyttäjän/tytön kertomukset.
Kyseessä on siis 15 vuotias tyttö ja parikymppiset pojat.
Mitäpä jos... (seuraavan pätkän olen lainannut murosta, jossa tätä keskustelua tapauksesta myös käydään)
[vaihtoehtoinen skenaario]
Eli pikkusiskos (kylän normipatja) menis (vaikka paria päivää vajaana luvallisena lihana) jakamaan ihQuille puuhelmipojille Jönssin Faijan mökillä - samanlaisessa kännissä kuin viime perjantaina, jolloin koko homma oli sovittu poikien kanssa Hymypoika-leffan innoittamana.
Myöhemmin, käännyttyään lukiossa seurakuntanuoreksi ja nalkitettuaan jonkun 18-vuotiaan neitsytpojan (jolla on rikas faija), siskoa ryhtyisi angstittamaan ja keksis sitten syyttää puuhelmipoikia raiskauksesta.
Koko kylä (mukaanlukien tuomari ja valamiehet) tajuavat mistä tuulee, mutta sinä päättäisit mennä lahtaamaan säbäjäbät.
Ok.
[/vaihtoehtoinen skenaario]
Tuo tytöstä tehty pilkkalaulu taitaa muuten olla tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=KHgKdgFU5Yg