Rosoh kirjoitti:Mutta eivät pelanneet vastakkain finaaleissa joten vähän hankala verrata muuten kuin tilastojen valossa joka menee 1-1. Molemmat kun ovat olleet mestaruuden tukijalkana omina mestaruusvuosinaan.
Antsa vei kuitenkin Lehtosta tähän mennessä ainoassa ja MERKITTÄVIMMÄSSÄ sarjassa 4-0 joten vaaka aika selvästi Niittymäelle.
Olen koko ajan puhunut henkilökohtaisista meriiteistä(henkilökohtaiset palkinnot,allstars-valinnat) en tarkoita voitetuja mestaruuksia.
Niittymäki on voittanut AHL:n pleioffien mvp-palkinnon. En löytänyt tämän lisäksi Niittymäen meriittilistasta kuin nämä henk.koht tunnustukset:
Rookie of the Year (SM-liiga 1999-2000)
Player of the Month (AHL Nov 2003)
Lehtosesta löysin puolestaan nämä:
Urpo Ylönen Trophy - Best Goalie (SM-liiga 2001-2002, 2002-2003)
Best Player (SM-liiga playoffs 2001-2002)
All Star Team (SM-liiga 2001-2002, 2002-2003)
Kalen Kannu (2002)
All Star Game (AHL 2004)
Olen nämä löytänyt eurohockeyn-sivuilta, joten niissä ei ole välttämättä kaikkia henk.koht. palkintoja/tunnustuksia listattu. Esim Lehtosen Allstars Game 2005 ei ollut listassa ja Niittymäeltä puuttui playoffien 2005 mvp-valinta.
Toivottavasti lisäätte Niittymäen osalta hänen voittamansa henk.koht pokaalit ja saamansa tunnustukset(allstars valinnat), koska en niitä itse tiedä muita kuin ne jotka ylempänä olen jo kirjoittanut.