Ouzala kirjoitti:
Voi teitä kun te ootte tuossa angstissanne lutusia.
Ja mitä tulee Timon tai Tiinan viehättävyyteen niin Tiina pesee Timon minun silmissäni moninkertaisesti. Alaston naisvartalo on lähes aina hyvää viihdettä. Alaston miesvartalo voi sinällään toimia osana vitsiä mutta mitään varsinaista suurta mielenkiintoa en siinä näe. Naistavartaloihin sen sijaan en usko että voi edes koskaan kyllästyä, eikä siitä voi saada yliannostusta.
Eikä Tiina edelleenkään ole lähelläkään noita hirvityksiä kuten Mervi Tapolanmakkara joita tänne ketjuun heitellään.
Minun mielipiteeni tuskin tälläkään kertaa näkyy äänestyksissä (kun en sellaisiin osallistu) vaan nämä röhröhittelijät taitavat enemmän osua tuohon näihin äänestyksiin osallistuvien profiiliin.
Ja minusta tuo ohjelma vain pysyy mielenkiintoisempana kun talossa on edes muutama tyttö, Tiina ja Terhi eivät olisi olleet minun valintani noihin kahdeksi viimeiseksi tytöksi mutta minkäs sille voi kun ne mielenkiintosemmat on jo äänestetty pihalle. Eikä nuo tytöt edes millään tavalla uhkaa viedä pojilta voittoa, paitsi siis jos se suosikkisi voittajaksi on tuo Timo. Tiinalla tai Terhillä tuskin on mitään mahdollisuutta voittaa Anttia, Mikaa tai Perttua lopullisessa voittaja äänestyksessä.