Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 303 035
  • 1 512

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Assa Ulter kirjoitti:
Söpö? Sehän on ihan sian näköinen. Sun asteikolla Mervi Tapola saa varmaan määritteen "ihan OK".

Teillähän on viehättävän näköisiä sikoja? Tai sitten sun asteikolla joku Karita Tuomola tai Janina Frostell ei varmaan ole minkään näköisiä.

Kuten olen jo sanonut niin Tiina ei ole mikään tyrmäävän kaunis mallityttö, mutta ei tuo nyt minun silmiini mitenkään vastenmielisen näköinen ole. Mutta Mervi Tapolanmakkaran vetäminen tähän mukaan on mautonta.

Mutta empä minä tästä jaksa tapella, kauneus kun on loppujen lopuksi katsojan silmässä.

ps. Kun Timo ja Antti jutteli että talosta on äänestetty näteimmät tytöt pois (Iina ja Hanna) niin Perttu sanoi että hänestä talon kaunein tyttö on Tiina. Ehkä Perttukin sitten tykkää sioista?
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Assa Ulter kirjoitti:
Söpö? Sehän on ihan sian näköinen. Sun asteikolla Mervi Tapola saa varmaan määritteen "ihan OK".

Sovinistisika täältä toteaa, että Tiina näyttää kyllä jonkin verran sialta. Naama vielä punoittaa varsin usein ja on jotenkin lytyssä.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
sopuli kirjoitti:
Sovinistisika täältä toteaa, että Tiina näyttää kyllä jonkin verran sialta. Naama vielä punoittaa varsin usein ja on jotenkin lytyssä.

Eilen itseasiassa pohdin että Tiinasta tulee varmasti vanhempana Tapolan Mervin näköinen, varsinkin jos neidon pullaposket eivät poistu ja kilot lisääntyvät. Lisäksi kyseessä on harvinaisen ärsyttävä mököttäjä, perinteinen nainen siis.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SergeiK kirjoitti:
Eli jatkuvat heruttelut, sian alistaminen ja viuhahtelu ei ollut sinun mielestäsi viihdyttävää?


Vaikka et minulta kysynytkään vastaan silti: Mielestäni mainitsemissasi asioissa ei ole mitään viihdyttävää. Pikemminkin ne kertovat jonkin menneen pieleen ko. henkilön kotikasvatuksessa.

En nyt yritä leikkiä mitään pyhimystä, mutta johonkinhan se raja täytyy vetää, varsinkin kun ollaan televisiossa.

Mietitytti muuten eilisen talkshown aikana todella, mitä Tiinan pikkuveli mahtoi ajatella studiossa istuessaan. Vastaisuudessa toivoisin tuotantotiimin miettivän, kannattaako lapsia raahata katsomaan eilisen kaltaista kuva- ja äänimateriaalia.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tulppu kirjoitti:
En nyt yritä leikkiä mitään pyhimystä, mutta johonkinhan se raja täytyy vetää, varsinkin kun ollaan televisiossa.
Niin. Toivottavasti ehdit bongata kesällä 2004 Subtv:ltä brittien Big Brother 4:n. Siinä käyttäydyttiin siivosti, juotiin teetä ja juteltiin mukavia. Se olisi varmasti vastannut sinun käsitystäsi tv-viihteestä. Katsojaluvut muuten romahtivat.

BB5:een raijattiin sitten lesboja, transuja ja helvetisti viinaa. Mitä luulet, Tulppu, kumpi kiinnostaa ihmisiä enemmän - mukava, kohtelias keskustelu teekupin ääressä vai känninen örveltäminen?
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SergeiK kirjoitti:
Mitä luulet, Tulppu, kumpi kiinnostaa ihmisiä enemmän - mukava, kohtelias keskustelu teekupin ääressä vai känninen örveltäminen?

On varmasti ihmisiä, joita kiinnostaa katsella mieluummin kohteliasta keskustelua teekupin ääressä kuin kännistä örveltämistä. Se, kuinka paljon heitä on, onkin vaikeampi kysymys. Itse suosisin jotakin tuolta väliltä, kiinnostavaa, fiksua, ennenkaikkea kypsää viihdettä.

Eihän koko bb toki pelkkää sikailua ole, ohjelmassa on paljon hyvääkin.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Assa Ulter kirjoitti:
Söpö? Sehän on ihan sian näköinen. Sun asteikolla Mervi Tapola saa varmaan määritteen "ihan OK".

Itse asiassa mun mielestä Tiina on joskus (bb:n) aikana näyttäny jopa hyvältä! Tuota saatanan ketku Terhiä ei taas panis pakkanenkaan.
 
Meikku kirjoitti:
Itse asiassa mun mielestä Tiina on joskus (bb:n) aikana näyttäny jopa hyvältä! Tuota saatanan ketku Terhiä ei taas panis pakkanenkaan.

Liitteenä kuva tuosta kaunottaresta. Siis Tiinasta. Onhan se ihan...
 

Liitteet

  • 352221.jpg
    352221.jpg
    5,2 KB · kertaa luettu: 896

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Just joo... Hyvä Tiina! Se on "superepäreilua" jos taloon jää vain miehiä! Taisit Tiina pienoinen itse olla äänestämässä aiemmin tipahtaneita naisia ulos talosta. Nyt se sitten on niin epistä, kun olette alakynnessä. Olisi kenties kannattanut ajatella sitä aikaisemmin. *SNIFF* Metro-Timo voittoon!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
timppa kirjoitti:
Eilen itseasiassa pohdin että Tiinasta tulee varmasti vanhempana Tapolan Mervin näköinen, varsinkin jos neidon pullaposket eivät poistu ja kilot lisääntyvät.
Tiinan äiti oli erittäin paljon saman näköinen kuin Tiina itsekin, joten veikkaan että Tiinasta tulee vanhemmiten aika täsmälleen äitinsä näköinen ja Merviä se ei hirveästi muistannut (onneksi)
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tulppu kirjoitti:
On varmasti ihmisiä, joita kiinnostaa katsella mieluummin kohteliasta keskustelua teekupin ääressä kuin kännistä örveltämistä. Se, kuinka paljon heitä on, onkin vaikeampi kysymys. Itse suosisin jotakin tuolta väliltä, kiinnostavaa, fiksua, ennenkaikkea kypsää viihdettä.
Kuten SergeiK:n viestistä voi päätelläkin aika selvää on että kumpia ihmisiä on enemmän.

Yleisesti sanoisin että ei ole olemassa mitään absoluuttisen oikeaa huumoria joka on kaikkien mielestä hauskaa eikä kenestäkään lapsellista; on olemassa vain akseli jonka ääripäät ovat tylsä ja lapsellinen ja jolle kaikki huumori sijoittuu johonkin kohtaa. Se että joku asia on jonkun mielestä lapsellista tarkoittaa vain sitä että hän ihminen itse on akselillä lähempänä päätä "tylsä".

Sanoisin myös että tälläisen viihteen katsominen on sen verran älyllisesti triviaalia, että keskimääräiset katsojat sijoittuvat enemmän ääripäähän "lapsellinen".
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ouzala kirjoitti:
röh röh!!

Voi teitä kun te ootte tuossa angstissanne lutusia.

Ja mitä tulee Timon tai Tiinan viehättävyyteen niin Tiina pesee Timon minun silmissäni moninkertaisesti. Alaston naisvartalo on lähes aina hyvää viihdettä. Alaston miesvartalo voi sinällään toimia osana vitsiä mutta mitään varsinaista suurta mielenkiintoa en siinä näe. Naistavartaloihin sen sijaan en usko että voi edes koskaan kyllästyä, eikä siitä voi saada yliannostusta.

Eikä Tiina edelleenkään ole lähelläkään noita hirvityksiä kuten Mervi Tapolanmakkara joita tänne ketjuun heitellään.

Minun mielipiteeni tuskin tälläkään kertaa näkyy äänestyksissä (kun en sellaisiin osallistu) vaan nämä röhröhittelijät taitavat enemmän osua tuohon näihin äänestyksiin osallistuvien profiiliin.

Ja minusta tuo ohjelma vain pysyy mielenkiintoisempana kun talossa on edes muutama tyttö, Tiina ja Terhi eivät olisi olleet minun valintani noihin kahdeksi viimeiseksi tytöksi mutta minkäs sille voi kun ne mielenkiintosemmat on jo äänestetty pihalle. Eikä nuo tytöt edes millään tavalla uhkaa viedä pojilta voittoa, paitsi siis jos se suosikkisi voittajaksi on tuo Timo. Tiinalla tai Terhillä tuskin on mitään mahdollisuutta voittaa Anttia, Mikaa tai Perttua lopullisessa voittaja äänestyksessä.
 
Viimeksi muokattu:

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Kyllä tässä on pakko kallistua Tiinaan puoleen, eli Tiina ulos vaan. Sunnuntaina olin vielä häätämässä Timoa, mutta niin ne vaan ajatukset muuttuu. Tiina ryssii itsensä ulos tolla saatanallisella valittamisellaan. Ei se näköjään osaa muuta kuin selittää "miten tylsää jos jää neljä poikaa". Jäkä jäkä. Jossain määrin ymmärrän ne perustelut joiden mukaan on yleisen mielenkiinnon kannalta parempi, että talossa on tyttöjäkin. Valitettavasti vaan tämän ohjelman miehet ovat satakymmenen kertaa miellyttävämpiä ja "viihdyttävämpiä" kuin talon naiset. Ei se Tiina kuule niin mene, että äänestetään tyttöä tai poikaa vaan äänestetään yksilöä. En pidä Timosta mitenkään erityisesti, mutta Tiina vaan on ärsyttävämpi. Sillä olisi voinnut olla ihan hyvät mahdollisuudet Timoa vastaan, mutta eipä taida olla enää tuon hemmetin valittamisen takia. Tiina ulos.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Fawkes kirjoitti:
Kyllä tässä on pakko kallistua Tiinaan puoleen, eli Tiina ulos vaan. Sunnuntaina olin vielä häätämässä Timoa, mutta niin ne vaan ajatukset muuttuu. Tiina ryssii itsensä ulos tolla saatanallisella valittamisellaan. Ei se näköjään osaa muuta kuin selittää "miten tylsää jos jää neljä poikaa". Jäkä jäkä. Jossain määrin ymmärrän ne perustelut joiden mukaan on yleisen mielenkiinnon kannalta parempi, että talossa on tyttöjäkin. Valitettavasti vaan tämän ohjelman miehet ovat satakymmenen kertaa miellyttävämpiä ja "viihdyttävämpiä" kuin talon naiset. Ei se Tiina kuule niin mene, että äänestetään tyttöä tai poikaa vaan äänestetään yksilöä. En pidä Timosta mitenkään erityisesti, mutta Tiina vaan on ärsyttävämpi. Sillä olisi voinnut olla ihan hyvät mahdollisuudet Timoa vastaan, mutta eipä taida olla enää tuon hemmetin valittamisen takia. Tiina ulos.

Nimenomaan tuo eilisiltainen katsojien kosiskelu makuuhuoneessa pisti vituttamaan. Tiina sanoi, että tulee tosi tylsä ohjelma, jos jää neljä poikaa ja hänet äänestetään pihalle. Ei ollut kovin korrektia käytöstä Timoa kohtaan, joka oli myös makuuhuoneessa. Tiina varmaan odotti muilta sympatioita, mutta jätkät rupesivat heittämään vaan läppää, kuinka nahkahousut vaan natisisi studiossa kun miehet lähtisivät viimeisenä talosta :). Tiina on niin itsekeskeinen ihminen, että ihmettelen, miten ne on noinkin pitkään jaksanut kattella sitä.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
On kyllä ollut hauska seurata kun naiset ovat äänestäneet toisiaan pois ja sitten valittavat kun naiset käy vähiin.

BB todistaa vanhan totuuden: Laita taloon naisia (ja viinaa), niin viikon päästä kukaan ei puhu toisilleen. Laita taloon miehiä (ja viinaa), niin kohta kaikki ovat parhaita kavereita keskenään. Saman ilmiön huomaa työpaikkojen pikkujoulujen ym. ryyppäjäisten jälkeen. Seuraavana työpäivänä äijät nauravat toilailuille, naiset juoruilevat ja haukkuvat kolleegojaan selän takana.

Toki poikkeuksiakin on, mutta näin niinkuin rankasti yleistettynä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Blackie kirjoitti:
Nimenomaan tuo eilisiltainen katsojien kosiskelu makuuhuoneessa pisti vituttamaan. Tiina sanoi, että tulee tosi tylsä ohjelma, jos jää neljä poikaa ja hänet äänestetään pihalle. Ei ollut kovin korrektia käytöstä Timoa kohtaan, joka oli myös makuuhuoneessa.

Tuo käytöskortti olikin tässä tapauksessa erinomainen veto sillä onneksi Timo sentään on ollut aina kovinkin korrekti käytöksensä kanssa ihan kaikkia kohtaan.

Ja minustakin Tiina oli oikeassa että ohjelman mielenkiinnon kannalta Timon äänestäminen ulos olisi paljon parempi asia. Timo on jo nähty.

Pitää toivoa että Tiinallekin löytyy talon ulkopuolella kannattajansa, tai pitää ainakin toivoa että suurin osa jo aikasemmin Timoa (esimerkiksi Minnaa vastaan) äänestäneistä olisi edelleen äänestämässä Timon ulos. Ainakin Minnaa vastaan Timo keräsi mielestäni yllättävän suuren määrän ääniä siitäkin huolimatta että Minnan jo keräämiä ääniä ei nollattu vaikka vastustaja äänestyksessä vaihtui.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
flintstone kirjoitti:
Ja minustakin Tiina oli oikeassa että ohjelman mielenkiinnon kannalta Timon äänestäminen ulos olisi paljon parempi asia. Timo on jo nähty.

Kyllä mä ainakin oon ton Tiinankin nähnyt ihan samanlailla kuin Timonkin. Tiina on kuitenkin näistä kahdesta selvästi tylsempi ja kitisee selvästi enemmän mitättömistä asioista. Tuo tyttöjen puolustaminen alkaa saamaan jo koomisia piirteitä osaltasi. Vieläkö suret Iinankin kohtaloa?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
flintstone kirjoitti:
Tuo käytöskortti olikin tässä tapauksessa erinomainen veto sillä onneksi Timo sentään on ollut aina kovinkin korrekti käytöksensä kanssa ihan kaikkia kohtaan.

Tiina mielestäni vielä vähemmän.

No, itse en aio äänestää, sillä mulle on loppujen lopuksi aika se ja sama kumpi sieltä lähtee. Äänestän vasta sitten, kun oma suosikkini on pudotusuhan alla ja silloinkin vaan yhdellä viestillä tuen.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tiina ja sen kolo

Näkkäri kirjoitti:
Vieläkö suret Iinankin kohtaloa?
Ihmettelenpä minäkin miten Flintstonen elämän rakkaustarina Iinaan päättyi noinkin nopeasti tämän häätöön ja miten nopeasti Flintstone löysi "tylsätytöksi" nimeämänsä Tiinan täyttämään Iinan jättämää koloa hänen elämässään.

Kenties nimien samankaltaisuudella on jotain tämän kanssa tekemistä. Iina --> Tiina?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
SergeiK kirjoitti:
Ihmettelenpä minäkin miten Flintstonen elämän rakkaustarina Iinaan päättyi noinkin nopeasti tämän häätöön ja miten nopeasti Flintstone löysi "tylsätytöksi" nimeämänsä Tiinan täyttämään Iinan jättämää koloa hänen elämässään.

Kenties nimien samankaltaisuudella on jotain tämän kanssa tekemistä. Iina --> Tiina?

Ihanaa, nyt sä löysit sen.

Ja kun vielä vähän nielasee sanoessaan Tiina niin sehän kuulostaa ihan Iinalta. Ja jos pistää silmät kiinni niin Tiinan voi kuvitellakin Iinan näköiseksi. Enempää minä en kuitenkaan viitsi tästä fantasialeikistä teille paljastaa, jääköön se siis vielä arvoitukseksi.
 

Afan

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Timo on jo nähty.

Ja Tiinaa tuskin tullaan näkemään.

Jonkin sortin mielenkiintoinen seikka on Terhin reaktiot, jos tämä menettää tylsätyttötukensa talosta. Timon lähtö ei muuta mitään mihinkään suuntaan poislukien Timon tempaukset, joita ei enää nähtäisi.

Valitettavasti uskon, että Timo lähtee. Kuten todettua, Timon äänimäärä oli yllättävän suuri jo Minnaa vastaan.

Tiina ulos!
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse ainakin henkilökohtaisesti toivoisin Tiinan jatkavan. Hän seurustelevana on antanut ymmärtää ettei anna, mutta viime viikkoina jutut on pikkuhiljaa siirtyneet navan alle ja pilkettä tullut silmäkulmaan. Ehkä liha on sittekin heikko. Mikakin piti ilmeisesti näkemästään, kun parin ollessa kahleissa Tiina sukelteli paljussa.

Timossa ei mielestäni ole plajon nähtäävää. Tämä mies taluttelee Terheiä partsilla tai röhnöttää sohvalla. Sika tempaus oli Timon harvoja aktioneita Hannan korkkauksen ohella.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Eipä se Tiinakaan paljon mitään ole aikaiseksi saanut, ellei valitusta ja kitinää (ja katsojan vitutusta) lasketa mukaan. Timo sen sijaan on viime viikkoina ollut jopa viihdyttävimpien ihmisten joukossa.

Hassua sekin seikka, että Terhillä on oikeus olla surullinen ja vihainen Tiinan nimeämisestä, mutta Minna ei aikoinaan kun Iina nimettiin. Niinpä...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen viime aikoina seuraillut Subin teksti-tv:stä näitä katsojien lähettämiä viestejä ja keskustelua. 95 sentin hintaan voi lähettää mielipiteitään kilpailijoista yms. Minulle on tullut vähitellen sellainen ajatus mieleen, että tuontatotiimi varmasti lisää joukkoon omia kommenttejaan, jotka muka näyttävät katsojien lähettämiltä, mutta ovatkin siis oikeasti "Isoveljen" kirjoittamia. Näin ehkä manipuloitasiin yleisön mielipidettä ja asennetta tiettyjä talon asukkaita kohtaan. Saatan olla väärässä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös