Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 303 038
  • 1 512

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Päivän iltapulun lööpissä oli jotenkin näin "SKANDAALI! BigBrother tähti Timo nakuili laulajatähden edessä". Äsköhän tuo koko noin 10 sekunttia kestänyt Timon viuhahdus italialaislaulajatar Laura Bonon edessä näkyi. Ja hauskaa riitti kaikilla. Kaikkien aikojen skandaali siis.

Täytyy myöntää, että Suomessa on asiat helvetin hyvin, kun tämmöiset asiat ovat päivän lehtien tärkeimpiä uutisia.. Huhhuh.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Ponto kirjoitti:
Täytyy myöntää, että Suomessa on asiat helvetin hyvin, kun tämmöiset asiat ovat päivän lehtien tärkeimpiä uutisia.. Huhhuh.
Itse huomioin saman, oikein pääotsikkona, oi-voi.... Mieletön uutinen täytyy myöntää.
Timohan vaan kerää loppukiripisteitä, ja aika hyvin onnistuukin siinä.

Näytti muuten aika Michelinukolta Tiina niissä parinumeroa liian isoissa maastokamoissa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eli Terhi on tällä viikolla tsempannut hyvin mukana, vaikka armeijaleikki ei luultavasti ole ihan lähinnä sydäntä. Sen sijaan Tiinalla on ollut ajoittaisia vaikeuksia suhtautumisessaan tuohon tämän viikon tehtävään, varsinkin aluksi naama oli aivan norsunvitulla kun kyseinen tehtävä kerrottiin. Itse tekeminen tuolla tehtävässä sen sijaan on ollut Tiinallakin kunnollista ja tahallista koko tehtävän torpedointia ei ole tapahtunut ja ajoittain Tiinalla on näyttänyt olevan tuolla ihan hauskaakin.

Eilinen Laura Bono jakso oli ihan hyvää viihdettä ja se Lauran laulama biisi oli hieno. Myös Lauran reaktio Timon vilauttelulle oli ihan hauska ja Timolle pointsit kotiin maailmantähdelle hämmenyksen aiheuttamisesta. Myös Antin ilme sen jälkeen kun hän tajusi että se heille ruokaa laittanut vieras oli laulaja Laura Bono oli ihan näkemisen arvoinen. Mika ei tainnut olla hirveän innostunut siitä vain kahdelle olleesta palkinnosta ja Pertun valinta tais myös hieman korveta.

Ja vaikka kaikki oli sitä mieltä että Perttu valitsee kenet tahtoo ja eikä kukaan siitä suutu vaikka ei valittaisikaan niin silti illalla nukkumaan mennessä teltalla oli hieman jäätävät tunnelmat.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
flintstone kirjoitti:
Ja vaikka kaikki oli sitä mieltä että Perttu valitsee kenet tahtoo ja eikä kukaan siitä suutu vaikka ei valittaisikaan niin silti illalla nukkumaan mennessä teltalla oli hieman jäätävät tunnelmat.

Se oli tarkoituskin niinkuin varmaan hokasitkin, Perttuna olisin valinnut kylmästi "kisan" toiseksi parhaan mukaan. Timon osakkeet ovat kovasti nousussa vaikka jo jossain vaiheessa luokittelin miehen vitsiksi. Nyt kun tarkastelee sällin aikaansaannoksia niin aika vakuuttavaa jälkeä, ulosanti ei ole erityisen hauskaa mutta teot ovat kovia:

- Painoi talon parhaan näköistä kissaa useaan otteeseen, sai käsihölkkää suihkussa jne
- Siirtyi heti seuraavalle pesälle, lopputulos oli lievä epäonnistuminen mutta asennetta osoittavaa toimintaa
- Vetäisi pohjat Pertun bileissä
- Esitteli heijariaan euroopantähdelle
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
flintstone kirjoitti:
Eilinen Laura Bono jakso oli ihan hyvää viihdettä ja se Lauran laulama biisi oli hieno. Myös Lauran reaktio Timon vilauttelulle oli ihan hauska ja Timolle pointsit kotiin maailmantähdelle hämmenyksen aiheuttamisesta. Myös Antin ilme sen jälkeen kun hän tajusi että se heille ruokaa laittanut vieras oli laulaja Laura Bono oli ihan näkemisen arvoinen.

Oli hyvää viihdettä, olen kanssasi samaa mieltä. Nätti tyttöhän Laura on, puhumattakaan siitä kappaleesta, minkä hän esitti. Varmasti oli Pertulle ja Antille yksi unohtumattomimpia hetkiä talossa tuo, voisin kuvitella.

Ohjelman lopussa Tiinan vierailu päiväkirjahuoneessa alkoi suoraan sanoen jo vituttaa. Aiemmin hän ei ole minua ärsyttänyt, mutta nyt näin kävi. Perttu teki valintansa, mutta vielä siitä piti "itkeä" erikseen. Itse toki uskoin, että Perttu olisi valinnut kisan toiseksi parhaan, eli Timon. Näin ei kuitenkaan käynyt, vaan hän valitsi Antin. Perttu teki valintansa ja sillä hyvä.

Uskonkin, että Tiina on sunnuntain lähetyksessä yksi niistä, joka joutuu häätöuhan alle. Mutu-tuntuma sanoo näin..
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihmettelin kovasti ettei Perttu järjestänyt arvontaa siitä kuka pääsee bileisiin mukaan. Ainakin noi akat näytti katkeroituneen pahasti siitä etteivät päässeet kekkereihin mukaan; veikkaisin että tämän vuoksi Perttu joutuu taas katsojaäänestykseen. Mutta käytännössähän ne on lähtöpassit sille vastaehdokkaalle, saapi nähdä josko kilpailijat sittenkin ovat jo tämän sisäistäneet. Toisaaltaan jos se olis valinnu toisen tytöistä mukaansa, niin ainakin joillekkin talossa olijoista olisi todennäköisesti jäänyt käsitys siitä, että nyt se koittaa uida ton housuihin. Vaikee kohta toimia oikein... Ja ainahan se jonkinlainen kannanotto on, kun valitset yhden viidestä frendistä mukaan tekemään kanssasi jotain mukavaa. Nyt P toimi mun mielestä ihan loogisesti, ja otti mukaansa ryhmän johtajan. Tämä ei sitten toki tietenkään kaikille voinut sopia, vaikka siinä jonkunlaiset perusteet ovatkin.

Saapi nähdä meneekö viikkotehtävä läpi. Itse veikkaisin että ei, aika löysän näköisiä järjestäytymisiä on toistaiseksi nähty. Eikä toi murina ainakaan helpota viikkotehtävän onnistumista.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Leiska kirjoitti:
Ohjelman lopussa Tiinan vierailu päiväkirjahuoneessa alkoi suoraan sanoen jo vituttaa. Aiemmin hän ei ole minua ärsyttänyt, mutta nyt näin kävi. Perttu teki valintansa, mutta vielä siitä piti "itkeä" erikseen.
Kannattaa kuitenkin muistaa, että TV:ssä ei näy Big Brotherin kysymyksiä.

On hyvin mahdollista, että näyttämättä jäi BB:n kutsu:"Tiina, tulisitko päiväkirjahuoneeseen" sekä BB:n kysymys "Oliko sinusta Pertun valinta oikea?". TV:ssä näytetään vain Tiina vastamassa kysymykseen ja tuulikaappimiehet kotona luulevat, että "nyt se Tiina meni varta vasten valittamaan tuonne."

Mutta noin sitä showta tehdään. Hyvä niin.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
SergeiK kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin muistaa, että TV:ssä ei näy Big Brotherin kysymyksiä.

Tiina on itkenyt täysin pyytämättäkin koko tämän viikkotehtävän ajan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Antti oli Pertulta täysin kompromissivalinta. Mikäli olisi valinnut Lintsin, niin muut olisi ajatelleet, että "eikö se ole muka tarpeeksi jo aikaa viettänyt Lintsin kanssa, ei vissiin pidä meitä minään." Jos Perttu olisi valinnut jomman kumman tytöistä, niin valitsematta jäänyt olisi varmaan Pertun mielestä ollut katkera, että "miksi juuri tuo enkä minä." Antti oli siis aika turvallinen ratkaisu, tosin Lintsi oli vähän pettynyt.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
flintstone kirjoitti:
. Sen sijaan Tiinalla on ollut ajoittaisia vaikeuksia suhtautumisessaan tuohon tämän viikon tehtävään, varsinkin aluksi naama oli aivan norsunvitulla kun kyseinen tehtävä kerrottiin. Itse tekeminen tuolla tehtävässä sen sijaan on ollut Tiinallakin kunnollista ja tahallista koko tehtävän torpedointia ei ole tapahtunut ja ajoittain Tiinalla on näyttänyt olevan tuolla ihan hauskaakin.

Tiinahan on tämä joka joukkueessa, ja ryhmästä löytyvä "mä hajoon" tyyppi. Näitähän armeija oli pullollaan, ja onnekkaita oli ne joidenka ryhmässä tämmöistä pelleä ei ollut.
En tiiä onko Tiina aikaisemmin kuullut intti juttuja, mutta toiminta on juuri tämmöistä "mä hajoon" kaverin tapaista. Aina kun jotain pitää tehdä, niin vingutaan naama norsun vitulla, ja sitten tehdään kuitenkin. Sen jälkeen vingutaan vielä vähän lisää.
Sitten jos vain joillakin on mahdollisuus johonkin kivaan (esim. sotilaskotiauto), niin sitten vingutaan siitä, kun sinne ei päässyt, vaikka kaverit sieltä tuokin mitä haluat.

Tuosta Timon vilauttelusta vielä. Luin jutun lehdestä vähän ennen, kun BB alkoi, ja kyllä taas sai nauraa iltapäivälehtien skandaalin hakuisuutta.
Näytti tosi järkyttyneeltä tuo Laura Bono.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
repe_joke kirjoitti:
Tuosta Timon vilauttelusta vielä. Luin jutun lehdestä vähän ennen, kun BB alkoi, ja kyllä taas sai nauraa iltapäivälehtien skandaalin hakuisuutta.
Näytti tosi järkyttyneeltä tuo Laura Bono.

Ei se Laura juu kauhean järkyttynyt ollut, aika yllättynyt enneminkin, mutta kaiken kaikkiaan ihan hyvin huumorilla se näytti Lauralta menneen. Ja hyvähän se on että Laurakin totutetaan heti suomalaiskansalliseen käärmenäyttely tapoihin.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Schwalbe kirjoitti:
Ihmettelin kovasti ettei Perttu järjestänyt arvontaa siitä kuka pääsee bileisiin mukaan. Ainakin noi akat näytti katkeroituneen pahasti siitä etteivät päässeet kekkereihin mukaan; veikkaisin että tämän vuoksi Perttu joutuu taas katsojaäänestykseen.

Ei taida ainakaan Tiinalla olla varaa valittaa:

Bigbrother verkkosivut kirjoitti:
Pertusta tuntui ylivoimaiselta valita vain yksi kilpailija vastaanottamaan palkintoa.

- Pitäiskö meidän suorittaa siitä arvonta? vihtiläinen tunnusteli.

- Ei mun mielestä. Teet vaan niin kuin tuntuu, Tiina rohkaisi.

- En mä tiedä, kun kaikki on mukavia, Perttu jatkoi vaikeroimistaan.

- Ei se nyt ole siitä mukavuudesta kiinni. Tuskin sulle kukaan suuttuu, Timo puolestaan kannusti.

- Toi Pertun homma ei ole mukava, Tiina havahtui.

- Onneksi en voittanut, Timo huokaisi helpottuneena.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Blackie kirjoitti:
Antti oli Pertulta täysin kompromissivalinta. Mikäli olisi valinnut Lintsin, niin muut olisi ajatelleet, että "eikö se ole muka tarpeeksi jo aikaa viettänyt Lintsin kanssa, ei vissiin pidä meitä minään." Jos Perttu olisi valinnut jomman kumman tytöistä, niin valitsematta jäänyt olisi varmaan Pertun mielestä ollut katkera, että "miksi juuri tuo enkä minä." Antti oli siis aika turvallinen ratkaisu, tosin Lintsi oli vähän pettynyt.

Mä taas veikkaan, että Perttu ei sen kummempia spekuloinnut "mitä muut nyt ajattelee jos mä valitsen ton" vaan valitsi vaan kylmästi sen kenet halusi.

Joku täällä veikkaili, että Perttu joutuisi huomenna häätöäänestykseen. Itse en usko näin käyvän. Melko varmasti siellä on Timo. Timo kerää ääniä luultavasti kaikilta paitsi ehkä Pertulta. Toinen äänestykseen joutuva on sen sijaan vaikeampi veikata. Kallistuisin ehkä kuitenkin tyttöjen puoleen eli Terhi tai Tiina sinne joutuu. Tiina voi kerätä ääniä viikkotehtävän valittamisen takia. Terhi on tähän mennessä säilynyt yllättävästi ilman nimeämisiä. Onkohan sitä nimetty kertaakaan? Jos Terhi nimetään, se johtuu luultavasti siitä, että ei halua nimetä muita, joten on pakko nimetä Terhi. Muutenkin kun porukkaa on näin vähän on pakko alkaa nimeämään omia kavereitaan.
 

atne

Jäsen
Kyllä mä luulen että Antti tai Timo joutuu äänestykseen, taikka sitten jompikumpi tytöistä.

Mutta sitä en ymmärtänyt miksi Timo sanoi ohjelman lopussa että mielummin olisi poika ryhmänä täällä, tai jotain tollasta. Taino, voishan se olla silleekin ihan mielenkiintosta.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
_tane kirjoitti:
Mutta sitä en ymmärtänyt miksi Timo sanoi ohjelman lopussa että mielummin olisi poika ryhmänä täällä, tai jotain tollasta.
Koska Timoa ei kiinnosta ajatus Tiinan tai Terhin panemisesta.

Sen takia tytöt ovat hänelle aivan turhia.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
SergeiK kirjoitti:
Koska Timoa ei kiinnosta ajatus Tiinan tai Terhin panemisesta.

Sen takia tytöt ovat hänelle aivan turhia.

Meinaatko että pojat eivät ole samasta syystä turhia Timolle?
 

peikko#13

Jäsen
kausi kirjoitti:
Meinaatko että pojat eivät ole samasta syystä turhia Timolle?

On varmaan, mutta pojat on nuin muuten mukavampaa seuraa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään sitten selviää, ketkä joutuvat yleisöäänestykseen. Veikkaan nimeämisten menneen näin:

Perttu: 2p. Tiina 1p. Timo
Mika: 2p. Timo 1p. Tiina
Antti: 2p. Timo 1p. Terhi
Timo: 2p. Tiina 1p. Antti
Terhi: 2p. Timo 1p. Mika
Tiina: 2p. Timo 1p. Mika

Tiina ja Timo yleisöäänestykseen. Veikkaan, että menee aika tiukille, kumpi lähtee. Timon tempaus Laura Bonon vierailun aikana on voinut toimia molempiin suuntiin. On tullut lisää kannattajia ja lisää dissaajia.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Blackie kirjoitti:
Tänään sitten selviää, ketkä joutuvat yleisöäänestykseen. Veikkaan nimeämisten menneen näin:

Oma veikkaus:

Perttu: 2p. Terhi 1p. Timo
Mika: 2p. Timo 1p. Terhi
Antti: 2p. Timo 1p. Tiina
Timo: 2p. Terhi 1p. Tiina
Terhi: 2p. Timo 1p. Perttu
Tiina: 2p. Timo 1p. Perttu

Äänestykseen Timo ja Terhi, jolloin Terhi lähtee ja Tiina jää siis talon ainoaksi tytöksi.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Jotenkin voisi kuvitella, että suurimmat äänisaaliit saa tänään Tiina ja Perttu, Timo varalla. Aivan varmasti kitinäkaksosia kyrsii Pertun väärä valitseminen Bono-tehtävässä, ihmettelen suuresti jos saa vain hajaääniä.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Olen melko varma, että äänestykseen joutuvat Timo ja Tiina. Perttua ei uskalleta enää äänestää.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Oma toive: Terhi ja Perttu äänestykseen. (Perttu ihan vaan siksi, että päästäisiin varmasti Terhistä eroon. Pernod on kunkku!)

Veikkaus: Timo ja Perttu. (Tylsätytöt äänestävät Perttua, vaikka se on typerä liikku.)
 

atne

Jäsen
Nonnii, Timo ja Tiinahan sinne äänestyksee joutu.

Itse luulen että Tiina putoo talosta, ja Timo jää ihan sen takia että hänellä on varmaan enemmän "faneja" tuolla.
 

peikko#13

Jäsen
Nyt on pitkästä aikaa jännitystä kun kumpikaan ei ole suurinhokki tai suosikki. Nimeämiset meni kuten saattoi odottaa, epätoivoisesti toivoin, että Heinolan Hippo olisi joutunut äänestykseen, mutta ei niin ei. Veikkaan Tiinan lähtevän, Timo on kuitenkin vastannut pitkälle viime aikojen huumoripläjäyksistä.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
salla kirjoitti:
Aivan varmasti kitinäkaksosia kyrsii Pertun väärä valitseminen Bono-tehtävässä, ihmettelen suuresti jos saa vain hajaääniä.

Tiinaa kyrsi aivan selvästi. Minkäs Perttu sille voi, että synttärit on talossa olon aikana ja oli niin helvetin hyvä kuntoradalla, perustelut oli naurettavia. Terhi epävarmana ihmisenä nimesi Pertun, koska on niin itsevarma. Kateutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös