Realcowboy kirjoitti:Pian kukaan ei edes muista peiton heilumista ja ketkä olivat sen alla.
Mistä täällä on kyse? Joku Sims-pelin versio? Mikä on BB? Minulle tulee mieleen lähinnä Brigitte Bardot.
get a REAL life
Realcowboy kirjoitti:Pian kukaan ei edes muista peiton heilumista ja ketkä olivat sen alla.
Ei kai toi ole mitään "parhaimmat palat talosta" -juttua, eihän?PeZu kirjoitti:Tai voi sillä aikaa katsoa BB-dvd:tä joka tuli kai tänään kaupan hyllyille.
stiflat kirjoitti:Ei kai toi ole mitään "parhaimmat palat talosta" -juttua, eihän?
Nikke kirjoitti:Niin, voisi lisätä sen että eikö tätä ohjelmaa olisi kannattanut tehdä vasta vaikka kuukauden päästä. Silloinhan ne kilpailijat jotka nyt kertoivat aloittavansa työt vuodenvaihteessa olisivat kenties hieman voineet raottaa verhoa siitä missä ovat ja mitä tekevät.
Olis aika sopiva kaveri Älypelin juontajaksi Tony Hällforsin ja Susanna Tervaniemen seuraksi. Siinä sitä on julkkis uransa huipulla.Gellner kirjoitti:Mä veikkaan, että Timo päätyy jonkun radio-ohjelman tai telkkuohjelman juontajaksi.
Tällainen juttu pitäisi tehdä vasta juuri ennen seuraavan tuotantokauden alkua. Nythän kilpailijat vain kertoivat miten BB vaikutti heidän ensimmäisiin päiviinsä "siviilissä". Ohjelman sisältö oli aika kaukana siitä minkälaisen mielikuvan ohjelman nimi tarjosi.Gellner kirjoitti:Ajattelin ihan samaa. Tämä jakso tuli liian aikaisin. Toisaalta, BB voi olla aika unohdettu juttu kuukauden päästä.
Oma arvaukseni on, että Timo nähdään jossain Jarkko Valtee Show'ssa.Gellner kirjoitti:Timo on ilmeisesti tyrkyttänyt itseään useampaakin paikkaan, jossa voi olla julkisesti esillä. Mikäs siinä, kun kerran kova hinku tuntuu olevan julkisuudessa roikkumiseen. Mä veikkaan, että Timo päätyy jonkun radio-ohjelman tai telkkuohjelman juontajaksi.
Siinä vaiheessa kun tuotantoyhtiö katsoo, että taviksilla varustettu BB ei kiinnosta ketään.Puster kirjoitti:Big Brotherin julkkisversio alkoi eilen briteissä. Milloinkahan vastaavaa on luvassa Suomessa..?