Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 303 032
  • 1 512

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
Eino_Mies kirjoitti:
Olen viime aikoina seuraillut Subin teksti-tv:stä näitä katsojien lähettämiä viestejä ja keskustelua. 95 sentin hintaan voi lähettää mielipiteitään kilpailijoista yms. Minulle on tullut vähitellen sellainen ajatus mieleen, että tuontatotiimi varmasti lisää joukkoon omia kommenttejaan, jotka muka näyttävät katsojien lähettämiltä, mutta ovatkin siis oikeasti "Isoveljen" kirjoittamia. Näin ehkä manipuloitasiin yleisön mielipidettä ja asennetta tiettyjä talon asukkaita kohtaan. Saatan olla väärässä..

Uskonpa että olet nimenomaan oikeassa. Itse olen vain käsittänyt sen siten, että joku tiimiläinen laittaa sopiviin väleihin provosoivia viestejä, joilla saadaan keinotekoinen (ja tuottava) keskustelu aikaiseksi.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Eri sivujen vähemmän luotettavat gallupit (tällä hetkellä n. reilut 3000 ääntä) indikoivat Timon lähtevän talosta prosentein 55-45. Voehan kettu!
 

jeke

Jäsen
JWill kirjoitti:
Eri sivujen vähemmän luotettavat gallupit (tällä hetkellä n. reilut 3000 ääntä) indikoivat Timon lähtevän talosta prosentein 55-45. Voehan kettu!

Onneksi Timolla on vielä rutkasti aikaa parantaa asemiaan. Mielestäni hän selvisi Tiinaa paremmin tämän illan jaksossa.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Timon lähtöä täälläkin toivotaan, Tiina ei ole aiheuttanut meikäläisessä mitään tuntemuksia koko aikana, joten aivan sama onko se siellä vai ei, Timoa sen sijaan en voi sietää. Mutta jos Tiina lähtee niin sittenhän Terhi vasta innostuu kitisemään, voin kuvitella kuinka taas itketään yksinäisyyttä ja sitä että kaikki on niin erilaisia kuin hän ja kukaan ei tajua ja kellekkään ei voi puhua eikä ole mitään tekemistä ja kuinka pojat on tyhmiä... Hassua muuten että Terhi on alusta asti ollut kaikista inhotuin nainen talossa [jos nyt keskustelupalstojen perusteella vetää johtopäätöksiä], niin silti se taitaa sinne jäädä viimiseksi tytöksi.

Mikasta täytyy sanoa sen verran että äijä oli jossain vaiheessa suosikkejani, mutta on alkanut tää neutraali HMV-mäisyys jo tökkiä, onko se kertaakaan tehnyt tai sanonut mitään "kiinnostavaa" tai "viihdyttävää", jos sitä kännisekoilu-iltaa ei lasketa? Toisaalta toivon että final two on Perttu ja Mika, koska jos siellä on Antti, se varmaan voittaa kiitos niiden vaaleanpunaisten kännyköiden. Voitais kyllä jo pikakelata sinne viimiselle viikolle, itse en ole kohta viikkoon katsonut kun ei oikein enää nappaa.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Eiköhän tästäkin saada kakkoskausi aikaiseksi, sen verran tuntuu olevan suosittu formaatti. Mielenkiinnolla odotellen...

Ambi kirjoitti:
Hassua muuten että Terhi on alusta asti ollut kaikista inhotuin nainen talossa [jos nyt keskustelupalstojen perusteella vetää johtopäätöksiä], niin silti se taitaa sinne jäädä viimiseksi tytöksi.
Eikä syyttä, sitä vinkumista ole kukaan (paitsi ehkä Terhin kaverit, sukulaiset ja satunnaiset Terhi-fanit) jaksanut. Leiriviikko toi jotain uutta sillekin rintamalle, mutta näköjään nyt on palattu vanhaan "ei oo reiluu"-moodiin. Ikävää, etteivät kilpailijat saa nimetä itseään, vieläköhän Terhi haluaisi? Vähintään yhtä naurettavaa on tuo jokapäiväinen valitus, kuinka naiset on äänestetty pois ja blaablaa, mutta kuitenkin molemmat jäljellä olevista on melko tiuhaan tahtiin ollut itse nimeämässä juuri niitä häädettyjä.

Ja jatkaisi se Tiinakin nyt ihan huoletta niitä "tästä ohjelmasta tulee tosi tylsä ilman mua"-parkuvirsiään niin ei tarvitsisi stressata Timon putoamisen puolesta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen taas kaikkien oli pakko ostaa tikkujäätelöä, jotta Tiina saisi sitten leikkiä niiden tikkujen kanssa. Kaikki on hyvin paratiisissa, kunhan tämä 5-vuotiaan tasolla oleva prinsessa saa tahtonsa läpi. Timo oli eilen tehnyt listaa radiolähetyksessä soitettavista biiseistä. Kas kummaa: Tiina tuli viereen neuvomaan, mitä kuuluisi soittaa ja mitä ei. Jopa diplomaattisuudestaan tunnettu Antti sanoi, että se on Timon tehtävä muokata biisilista.

"Minäminäminä, minäminäminä, minäminä eikä kukaan muu."
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Blackie kirjoitti:
Eilen taas kaikkien oli pakko ostaa tikkujäätelöä, jotta Tiina saisi sitten leikkiä niiden tikkujen kanssa.

Minusta taas Tiina veti tahallaan överiksi tuon ja homma oli lähinnä pelleilyä. Ja minua tuo ainakin hymyilytti, ei ärsyttänyt saatikka suututtanu.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
flintstone kirjoitti:
Ja mitä tulee Timon tai Tiinan viehättävyyteen niin Tiina pesee Timon minun silmissäni moninkertaisesti.
Minun fantasioissani taas pesijänä ei ole tiina eikä pestävänä ole Timo.

tämä noinniinkuin vitsinä.
 

Ice Hockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
salla kirjoitti:
Ja jatkaisi se Tiinakin nyt ihan huoletta niitä "tästä ohjelmasta tulee tosi tylsä ilman mua"-parkuvirsiään niin ei tarvitsisi stressata Timon putoamisen puolesta.

Ohjelmasta vaan on tullut jo tylsä. Minnan lähtemisen jälkeen ohjelma on tylsistynyt. Minna sentään sai siellä vielä äksöniä aikaan. Ei sillä, että Minna yhtään kaipaisin. Sama pätee Hannaan. Se sentään sai aikaan jotain mielenkiintoa varsinkin, kun alkoholia oli otettu.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Gallup: Ketä ostaa BB CDn jos nuo laulut mitä kilpailiat laulaa kootaa jollekki levyl?
Mä en ainaskaa.

edit: ei vaiskaa, antti o ihqpihq
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaahas, Terhi on kilahtanut lopullisesti. Voi Pyhä Sylvi mitä se äsken selvitti päiväkirjahuoneessa, ei siis NIINKU mitään tolkkua. Nyt lääkärit ja psykologit paikalle hakemaan Terhi hoitoon.
 

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Ice Hockey kirjoitti:
Minnan lähtemisen jälkeen ohjelma on tylsistynyt. Minna sentään sai siellä vielä äksöniä aikaan. Ei sillä, että Minna yhtään kaipaisin. Sama pätee Hannaan. Se sentään sai aikaan jotain mielenkiintoa varsinkin, kun alkoholia oli otettu.
Mun mielestä ne tylsyysviikot alkoi jo Iinan lähdettyä ja lisääntyivät kahta viikkoa myöhemmin, kun Hanna lähti. Parina viime viikkona tosin ollaan menty parempaan päin, se edellinen viikkotehtävä oli hyvä, ja tää nykyinen radiotehtävä ehkäpä paras ja mielenkiintoisin näistä kaikista 11:stä. Tuota on oikeasti jaksanut seurata.

Sillä kilpailijoiden tylsistyttämisellä ei oikein mitään fiksua saada aikaan ja lopulta myös katsojia vituttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Näkkäri kirjoitti:
Jaahas, Terhi on kilahtanut lopullisesti. Voi Pyhä Sylvi mitä se äsken selvitti päiväkirjahuoneessa, ei siis NIINKU mitään tolkkua. Nyt lääkärit ja psykologit paikalle hakemaan Terhi hoitoon.

Mitäs se selvitti?
Mää missasin koko big brotherin kun tulin vasta äsken kotiin.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lakaisija kirjoitti:
Mitäs se selvitti?
Mää missasin koko big brotherin kun tulin vasta äsken kotiin.

No se muakin kiinnostais, mutta kun en ymmärtänyt juurikaan mitään. Todella, todella sekavia jutteli tyhjä ilme naamallaan viikkotehtävästä ilmeisesti enimmäkseen.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jacquar-fan kirjoitti:
Aivan varmasti. Useissa maissa pyörii jo viides tuotantojakso.

Jep, tuskinpa noin kallista taloinvestointia olisi tehty ihan vain yhtä kautta varten. Jotenkin tuntuu, että tähän ensimmäiseen Suomen BB:hen on otettu "varmat" tapaukset, eli hiukan tasapaksuja, persoonattomia tyyppejä jotka eivät ihan pienestä kilahda tai aiheuta mitään kohtausta. Ensi kerralla sitten vähän värikkäämpää sakkia?
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lakaisija kirjoitti:
Mitäs se selvitti?
Mää missasin koko big brotherin kun tulin vasta äsken kotiin.

Jutun pointti on nimenomaan se, että Terhi itsekään ei tainnut ymmärtää mitä selitti. Ihan kun olisi haistellut jotain liimaa, sen verran sekavia jutteli.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Gellner kirjoitti:
Jep, tuskinpa noin kallista taloinvestointia olisi tehty ihan vain yhtä kautta varten. Jotenkin tuntuu, että tähän ensimmäiseen Suomen BB:hen on otettu "varmat" tapaukset, eli hiukan tasapaksuja, persoonattomia tyyppejä jotka eivät ihan pienestä kilahda tai aiheuta mitään kohtausta. Ensi kerralla sitten vähän värikkäämpää sakkia?

Joo oon aatellu ihan samaa. Sama on ehkä noiden tehtävien ja yllätyksien suhteen. Nyt on menty tollasella aika peruslinjalla. Ei mitään ihmeempiä vaihteluita, joka toinen viikko nimetään, joka toinen viikko lähtee jne. Seuraavilla tuotantokausilla voisi sitten olla tälläkin saralla vähän vaihtelua. Joskus lähteekin vaikka kaksi ja joskus tulee joku uusi tms. Voitaisiin myös kokeilla joitain briteissa käytettyjä kikkoja (köyhät vs. rikkaat, talon johtaja) tai sitten keksiä itse jotain. Nyt on ollut kieltämättä vähän ideaköyhää.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Gellner kirjoitti:
Jep, tuskinpa noin kallista taloinvestointia olisi tehty ihan vain yhtä kautta varten.
Ei se teollisuushallin sisustamien niin kauhean kallista voi olla. Toki varmasti on ajateltu ja toivottu että homaa tehtäisiin useampi kausi, mutta tuskinpa tuolla perusteella.
 
Eilen seurasin toisella silmällä kyseistä ohjelmaa ja kiinnitti huomiota ja pientä hymähtelyä tämä pudotusuhkan alla oleva neitokainen,joka on naama norsunvitulla kokoajan että miten ne on saanu hymyileen sen siihen pudotus kuvaan..
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Tuleekos toi bb:n radiolähetys novalta millon ja monelta?
 

peikko#13

Jäsen
Kinke-13 kirjoitti:
Tuleekos toi bb:n radiolähetys novalta millon ja monelta?

Tänään yhdeksältä niin ainakin olen ymmärtänyt.

EDIT: Ja Novalta
 

raipe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minkähänlainen epeli se norsun v mahtaa olla, kun se tässä ketjussa on mainittu jo 36 kertaa. Mielenkiintoinen, arvaan ma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös