Suomen Big Brother SubTv:llä 29.8 alkaen

  • 303 035
  • 1 512

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
peikko#13 kirjoitti:
Nyt on pitkästä aikaa jännitystä kun kumpikaan ei ole suurinhokki tai suosikki. Nimeämiset meni kuten saattoi odottaa, epätoivoisesti toivoin, että Heinolan Hippo olisi joutunut äänestykseen, mutta ei niin ei. Veikkaan Tiinan lähtevän, Timo on kuitenkin vastannut pitkälle viime aikojen huumoripläjäyksistä.

Oon aika samoilla linjoilla. Oikeestaan ensimmäisen kerran sitten ekan äänestyksen jälkeen on oikeesti vaikea sanoa kumpi lähtee. Oikeastaan se on mulle ihan sama kumpi lähtee, kumpikaan ei ole kestoärsyttävä eikä kumpikaan ole mikään oma suosikkini. Vaikea sanoa. Jos nyt pitäisi päättää niin ehkä se Tiinaan kallistuu. Itse ehkä toivoisin lievästi Timon lähtöä. No, onpahan sitten jonkinlainen jännitysmomentti ensi sunnuntain Talk Show´ssa kun ei ole etukäteen selvää kumpi lähtee.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Big Brother keskustelua subtv:n sivuilla seuranneena väittäisin, että Tiina on ennakkosuosikki lähtemään talosta. Tosin Timon tempaukset viimeisen reilun viikon aikana voivat saada kansan häntä vastaan. Toisaalta mahdollisesti myös hänen puolelleen, lööppikamahan tuo varmasti myös seuraajia mukanaan. Tasaista tulee joka tapauksessa. Veikkaan ja toivon... Tiinaa. Kivet suuhun prinsessalle.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että tämä äänestyspari on ennakkoon kaikista tiukin, siis edelliset mukaan lukien. Henkilökohtaisesti ainakin toivon, että Tiina lähtee lätkimään talosta viikon päästä. En voi käsittää, miksi joka helvetin asiasta pitää itkeä. Ja perusteet Pertun äänestämiseen olivat lähinnä aika halpamaisia. Minkäs Perttu sille voi jos synttärit ovat sattuneet juuri tähän aikaan.

Toisaalta olisin kyllä toivonut, että Terhi olisi äänestyksessä, koska välillä kyrpii rankasti hänen olemuksensa. Noh mutta käyhän se toki näinkin.

Luulenpa, että Terhi tippuu 3 viikon kuluttua ja siten jäljellä on enää 4 miestä, jolloin äänestys'metodi' muuttuu ? Korjatkaa mikäli olen aivan hakoteillä..
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Varmaankin lopussa äänestetään voittajaa 3,4 tai jopa 5 henkilön joukosta. Vähiten ääniä saanut tippuu aina, kunnes lopulta vain yksi jää taloon hengaamaan muutamaksi tunniksi. Jotenkin näin se kai formaatin mukaan menee.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tässä äänestyksessä minun kantani on selvä

Vaikka olenkin nimennyt Tiinan monesti tuohon tylsätyttöjen ryhmään niin silti tässä äänestyksessä toivon vain ja ainoastaan että Timo joutuu lähtemään sillä Tiina on talossa jäljellä olevista tytöistä selkeästi paremman näköinen ja näin yleisen säpinän ja minun silmääni miellyttävyyden kannalta Tiinan lähtö olisi sille saralla se viimeinen pisara. Ihmetyttää edelleen kuinka Terhi pysyy ulkona äänestyksistä, eikö se naama norsunvitulla oleva valitus näy missään tilanteessa muille talon asukkaille?

Timo pihalle.
 

jeke

Jäsen
Itseäni yllätti Pertun ärtyneisyys Timoon siitä, että tämä näytti Bonolle muniaan. Antti A:sta nyt ei tuollainen tekopyhyys yllätä, mutta että jo Perttukin on lähdössä - kuka ties juuri Antti A:n vetämänä - tuolle tielle. Jos Perttu olisi itse joutunut katsomaan sitä Glamouria ikkunalasin takaa ulkoa armeijan vermeet päällä, niin varmasti olisi ääni kellossa toinen.

Mikalla näkyy olevan aina sama taktiikka perusteluja kertoessa. Aluksi kehutaan ehdokas ruvelle ja sitten esitetään perustelut.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Kyllä melkoisen syvällä ollaan, jos Tiinan pysymistä talossa perustellaan naiskauneudella. Herranjestas - naiskauneuden bongaamiseen sopii paremmin vaikka Tyttökullat-ohjelma kuin kaksikko Porsas-Tiina ja Valas-Terhi.

Sitäpaitsi jos harras toiveeni toteutuu ja taloon tulisi uusi asukki - mieluiten kaunis nainen - niin haluaisinpa nähdä millä intensiteetillä Timo tuota asukkia alkaisi heruttelemaan.

Metroseksuaali pysyköön ja tuhiseva possu saparosta vittuun.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
jeke kirjoitti:
Itseäni yllätti Pertun ärtyneisyys Timoon siitä, että tämä näytti Bonolle muniaan. Antti A:sta nyt ei tuollainen tekopyhyys yllätä, mutta että jo Perttukin on lähdössä - kuka ties juuri Antti A:n vetämänä - tuolle tielle.

Käytöstapojen osaaminen ei ole tekopyhyyttä. No, Timo onkin juntti, jolta ei voi odottaa käytöstapoja.
 

Afan

Jäsen
flintstone kirjoitti:
Ihmetyttää edelleen kuinka Terhi pysyy ulkona äänestyksistä, eikö se naama norsunvitulla oleva valitus näy missään tilanteessa muille talon asukkaille?

Sama. Ensimmäistä kertaa koko ohjelman aikana joku kilpailija alkaa oikeasti ärsyttää. Mitä muuta Terhi tuo BB-taloon kuin pelkkää rutinaa?

Tiina on ihan kiva ja söpökin tyttö, mutta niillä ominaisuuksilla ei vielä huikeaa tv-draamaa rakenneta. Timo jääköön.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
jeke kirjoitti:
Itseäni yllätti Pertun ärtyneisyys Timoon siitä, että tämä näytti Bonolle muniaan.
Selvästi huomasi miten oli leikelty pois kohdat jossa BB ilmeisesti kyseli johdattelevasti jotain tästä asiasta. Ja sitten Pertun hieman vastaan oleva kanta näytettiin. Olisihan siitä voinut muodostua aika nolo hetki miesparille taloon, jos Laura ei olisi huumoria ymmärtänyt.

Mutta, camoon, Timo antaa meille sentään jotain viihdettä tähän muuten melkoisen tylsänpyöreään ohjelmaan, joten marisija omanedunajattelija ja sipsien ostelija kotiin!
Btw, luulisi tosiaan että pelkkä se Terhin naaman näkeminen aiheuttaisi jo joissain kilpailijoissa pari pisteen antamisen.

Sekin oli arvattavissa kun Kakko kysyi Tiinalta Pertun ja Antin juhlista ja sanoin niiden olleen Ok, että PK-huoneessa oli juurikin kaikkea päinvastaista möläytellyt.

Mistään uusista kilpailijoista on turha tässä vaiheessa kuvitella.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Uusia kilpailijoita ei tule. Ja sitten pieni BB 24/7 lowdown tähän muutamasta edellä kirjoittajia askarruttaneista asioista...

* Terhi tykkää vuodattaa tunteitaan enemmän ollessaan Tiinan kanssa kahdestaan tai päiväkirjahuoneessa. Jätkien kanssa tekemisissä ollessaan ei ruikuta kauhean paljon. Reippaasti on mukana ja "positiivisella" meiningillä. Tyypillinen nainen siis. Tiina näytti viimeisen viikon aikana närkästyksensä paljon selvemmin ja BOOYAA! Tulokset ovat kaikkien nähtävillä.

* Pertun närkästystä Timon viuhahdukseen en kyllä ole huomannut normaalissa kanssakäymisessä. Ainoa asia, joka siihen on talossa viitannut on ollut asiasta vaikeneminen. Kauheasti (yhtään) eivät ole muut pojat vitsiä siitä vääntäneet ja Timokin tietää tehneensä tempun "omalla vastuulla" ilman muiden tukea, eikä ole siitä retostellut.

Oliko muiden mielestä Timon muna semipystyssä hänen heiluessaan ikkunan edessä? En TIETENKÄÄN katsonut kovin tarkasti, mutta muutaman kerran klipin nähneenä olen tullut siihen tulokseen. Ei sillä, että siinä mitään pahaa olisi, jos seisoo, mutta kertoo mielestäni Timon todella olevan joku seksiaddikti tuollaisen tempauksen kiihottaessa. Vai hinkkasiko Timo itsensä juhlakuntoa kohden, jotta Laura B. näkisi kuinka komeita "vesseleitä" Suomen maasta oikein löytyy? Jos täältä löytyy edes yksi kirjoittaja, jota tämä välikohtaus kiinnostaa, olen erittäin yllättynyt. Saahan sitä aina kokeilla...
 

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
Blackie kirjoitti:
Tiinaa kyrsi aivan selvästi. Minkäs Perttu sille voi, että synttärit on talossa olon aikana ja oli niin helvetin hyvä kuntoradalla, perustelut oli naurettavia.

Nuo Tiinan perustelut ovat ennenkin olleet naurettavia, mutta nyt tuli pohjat! "Sais muutkin juhlia sitten..." ei oo tosi... Lähde kiitos pois sieltä kitisemästä. Koskahan alkaa kirjoitukset tästä, että naiset ovat äänestetty järjestyksessä pois viimeisien viikkojen aikana. Tasa-arvo hömpät hyppää kohta kaikkien nenille.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Ei ole minullekaan suuresti väliä, kumpi lähtee pois. Tähän asti oma inhokkini onkin aina pudonnut äänestyksessä. Oikeastaan voisivat lähteä molemmat. Tiina on väritön muulloin paitsi kiukutellessaan. On säästynyt tähän asti äänestyksiltä todennäköisesti siksi, että on jäänyt ärsyttävämpien kilpailijoiden varjoon eikä pikkukiukuttelu ole niin erottunut. Timo taas tuntuu vaan soljuvan muiden vanavedessä ja välillä tempaisee jotain melko älytöntä. Tempaukset eivät enää niinkään huvita muita, vaan herättävät ehkä enemmän myötähäpeää.

Taitaa muuten voitto ratketa Mikan ja Pertun välillä.
 

Rööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JWill kirjoitti:
.

Oliko muiden mielestä Timon muna semipystyssä hänen heiluessaan ikkunan edessä?...

Joo, kyllähän siinä oli tosiaan mulkku ponnistamassa täyteen kukkaansa. Taisi Timo itsekkin hieman hämmentyä, kun niin nopeasti kääri kupeensa pyyhkeeseen. Selvää itsensäpaljastaja-ainesta tämäkin Timpe. En yllättyisi yhtään, vaikka tuo tulevaisuudessa tavattaisi hiippailemasta pelkässä popliinitakissa paikallisen pururadan katvepaikoista. Tällaiset epämääräiset metropojat ovat arvaamattomia epeleitä – niiden kanssa kannata alkaa millekkään!

Itse äänestyksestä sen verran, että toivoisin Tiinan tippuvan, koska en enää kestä katsella tuota ryvettymistä. Perustelut Pertun nimeämiseen oli ohjelman tähän asti surkuhupaisinta antia. Kiukuttelut leipomisista, aamupaloista ja viime viikkotehtävästä aiheuttaa allekirjoittaneessa suurta myötähäpeää. Kyllähän sitä aito saa olla, mutta tämän lajin aitoutta ja tunteiden paloa saa katsella ja kuunnella kotinurkissa kyllästymiseen saakka, ettei millään enää viitsisi.

Tule Tiina pois sieltä; kaikki nauraa sulle.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Rööri kirjoitti:
Kyllähän sitä aito saa olla, mutta tämän lajin aitoutta ja tunteiden paloa saa katsella ja kuunnella kotinurkissa kyllästymiseen saakka, ettei millään enää viitsisi.

Tule Tiina pois sieltä; kaikki nauraa sulle.
Hah, sanoin emännälle samaa eilisen jakson jälkeen. Luulisin kaikkien miesten, ketkä rahansa moiseen laittaa, äänestävän suomalaisen naisen stereotypian huipentuman pois, kun Hipon äänestys ei nyt onnistunutkaan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
SergeiK kirjoitti:
Kyllä melkoisen syvällä ollaan, jos Tiinan pysymistä talossa perustellaan naiskauneudella. Herranjestas - naiskauneuden bongaamiseen sopii paremmin vaikka Tyttökullat-ohjelma kuin kaksikko Porsas-Tiina ja Valas-Terhi.

Minä katson BigBrotheria mutta minä en katsele jotain v...n tyttökultia ja kyllä minusta Tiina on huomattavasti Terhiä paremman näköinen, ihan tavallinen näköinen suomalainen tyttö. Ei mikään tyrmäävän kaunis malli, mutta ei myöskään lähelläkään mikään ämpäri päähän tapaus. Ja minusta olisi vain aikaslailla hölmöä jos taloon jää vain yksi tyttö ja sekin tuo "vali, vali, ei vain oo kivaa" Terhi, kerpele. Ja Tiina on kyllä minusta paljon mukavampaa katseltavaa kuin Timo vaikka herra sukukalleuksiaan Laura Bonolle osasikin esitellä.

SergeiK kirjoitti:
Sitäpaitsi jos harras toiveeni toteutuu ja taloon tulisi uusi asukki - mieluiten kaunis nainen - niin haluaisinpa nähdä millä intensiteetillä Timo tuota asukkia alkaisi heruttelemaan.

Ei sinne ketään enää tuoda, joku nainen voi vielä siellä vierailla mutta uutta asukasta en usko talossa nähtävän. Jos Tiina nyt lähtee niin viimeiset viikot mentäneen talossa kokonaan ilman tyttöjä (Terhi lähtee seuraavaksi) ja olkoonkin että pojat häröilevät huomattavasti tyttöjä enemmän niin kyllä se minusta silti vain tylsempää katseltavaa ja tyttöjen mukanaolo tuo poikien sekoiluun oman vivahteensa.

stiflat kirjoitti:
Mutta, camoon, Timo antaa meille sentään jotain viihdettä tähän muuten melkoisen tylsänpyöreään ohjelmaan, joten marisija omanedunajattelija ja sipsien ostelija kotiin!

Mitä viihdettä Timo meille muka tarjoaa? Kävelee käsikädessä Terhin kanssa, kertoo kuinka homotkin tulee iskemään sitä baareissa ja esittelee muniaan? Mikä noista on se mielenkiintoinen asia? Ei Tiinakaan ole lähelläkään kiinnostavin talon asukkaista, eikä tytöistäkään parhaimpia mutta jäljellä olevista tytöistä Tiina on selkeästi parempi ja Timo vastaavasti on pojista huonoin.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olpa kirjoitti:
Nuo Tiinan perustelut ovat ennenkin olleet naurettavia, mutta nyt tuli pohjat! "Sais muutkin juhlia sitten..." ei oo tosi... Lähde kiitos pois sieltä kitisemästä. Koskahan alkaa kirjoitukset tästä, että naiset ovat äänestetty järjestyksessä pois viimeisien viikkojen aikana. Tasa-arvo hömpät hyppää kohta kaikkien nenille.

Olihan se säälittävä perustelu ja vastaavia on nähty muiltakin. Onkohan kilpailijoita kielletty antamasta perusteluiksi jotain tyyliin: "kaikki on mukavia, mutta kun on pakko valita niin sanon tämän, vaikka hän onkin aivan ihana ihminen."

Tuo selittäisi sen, että muutama nimeämisen perustelu on ollut "tikusta asiaa", joka tietenkin ärsyttää. Jokuhan niiden on kuitenkin pakko aina nimetä, ja Tiina varmaan joka tapauksessa Perttua olisi äänestänyt.. perustelu vain kuulosti tyhmältä.
 
Taitaa...

...olla Tiinan vuoro poistua talosta. Hyvä, että kitisijätkin talossa vähenee, ennen kuin loppuu...eihän tuota valittamista kukaan jaksa.
Hienoa oli nähdä Terhin purskahdus itkuun, kun Tiinan nimi sanottiin, taitaa olla varma siitä, että on itse seuraava listalla.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Afan kirjoitti:
Sama. Ensimmäistä kertaa koko ohjelman aikana joku kilpailija alkaa oikeasti ärsyttää. Mitä muuta Terhi tuo BB-taloon kuin pelkkää rutinaa?

Tiina on ihan kiva ja söpökin tyttö, mutta niillä ominaisuuksilla ei vielä huikeaa tv-draamaa rakenneta. Timo jääköön.
Suurin vika Tiinassa on että hän on seurusteleva ihminen ja siten täysin yhdentekevä tekijä tässä ohjelmassa joka perustuu kuitenkin aika pitkälle tyttöjen ja poikien välisien suhteiden muodostumiseen.

Niin... itseasiassa myös Terhiin pätee aika pitkälti samat kommentit, mutta eri syystä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tarkkailija kirjoitti:
Hienoa oli nähdä Terhin purskahdus itkuun, kun Tiinan nimi sanottiin, taitaa olla varma siitä, että on itse seuraava listalla.
Siksikin tämä oli oikein hauskaa, että minun muistini mukaan Terhi alkukisasta kritisoi sitä että jotkut surivat joidenkin tiettyjen ihmisten äänestyksiin joutumisia/lähtemisiä kovemmin kuin toisten.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ei oo reiluu.

flintstone kirjoitti:
Mitä viihdettä Timo meille muka tarjoaa?
Viuhahtelee, koettaa panna jokaista vähänkään naisennäköistä tapausta ja näyttää sianpuolikkaalle kuka on kuka. Kukaan ei osaa sanoa mitä Timo vielä keksii. Tiina tapauksessa tiedämme mitä jatkossa seuraa: valittamista mikroskooppisen pienistä asioista ja yleistä happamuutta.

Mutta olet oikeassa. Timo ja Perttu helvettiin ja Tiinalle oikeus pitää omia juhliaan. Niitä voidaankin sitten juhlistaan perunalastujen voimalla. Mutta korkeintaan kevyesti suolattujen sipsien kanssa; ei sitä sentään ihan ranttaliksi voi laittaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
SergeiK kirjoitti:
Viuhahtelee, koettaa panna jokaista vähänkään naisennäköistä tapausta ja näyttää sianpuolikkaalle kuka on kuka. Kukaan ei osaa sanoa mitä Timo vielä keksii. Tiina tapauksessa tiedämme mitä jatkossa seuraa: valittamista mikroskooppisen pienistä asioista ja yleistä happamuutta.

Minä en millään jaksa uskoa että Timolla on yhtään mitään uutta meille näytettävänä.

SergeiK kirjoitti:
Mutta olet oikeassa. Timo ja Perttu helvettiin ja Tiinalle oikeus pitää omia juhliaan. Niitä voidaankin sitten juhlistaan perunalastujen voimalla. Mutta korkeintaan kevyesti suolattujen sipsien kanssa; ei sitä sentään ihan ranttaliksi voi laittaa.

Älä nyt koita pistää Perttua ja Timoa samaan lokeroon, Timo on talon kaunispoika joka ei ole mistään mitään mieltä eikä mikään asia näytä tuota löysää makaroonia nappaavan tuon taivaallista. Tai kyllähän sillä näkyy olevan pimppaa hakusessa mutta tuo pimpan hakeminen voi olla jokseenkin tylsää katsottavaa jos talossa ei ole edes yhtään pimppaa. Mutta voidaanhan me nähdä sitten jätkien kesken kimppakivaa, jippii.

Ja pelko pois en minä usko että Tiina tulee tätä voittamaan, minusta vain talon tapahtumat pysyvät mielenkiintoisempina kun talossa on edes muutama tyttö ja Tiina nyt vain sattuu olemaan minun silmääni paljon Terhiä mielenkiintoisempi tapaus. Ja ainakin minua hymyilytti kun pojat velmuilivat että he eivät katso kun Tiina vaihtaa vaatteita, siis silloin kun Tiinalla ei ollut sen pukunsa alla rintsikoita. Ja Tiinakin oli leikissä mielestäni ihan mukavasti mukana kiusottelemassa poikia, olisihan tylsä-Tiina voinut tehdä niin kuin Terhi ja mennä vaihtamaan vaatteensa vessaan tai pyytää häveliäästi poikia poistumaan huoneesta että hän saa rauhassa vaihtaa vaatteitaan.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
flintstone kirjoitti:
Minä en millään jaksa uskoa että Timolla on yhtään mitään uutta meille näytettävänä.
Eli jatkuvat heruttelut, sian alistaminen ja viuhahtelu ei ollut sinun mielestäsi viihdyttävää?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
SergeiK kirjoitti:
Eli jatkuvat heruttelut, sian alistaminen ja viuhahtelu ei ollut sinun mielestäsi viihdyttävää?

Ruualla leikkiminen on ihan kivaa silloin kun se sotketaan mukaan seksileikkeihin (ei en tarkoita että sitä paistettua sikaa olisi pitänyt panna) sen sijaan pelkkä paistetun sian pahoinpiteleminen tai uittaminen paljussa ei mielestäni ollut mitenkään erityisen hyvää viihdettä. En minä silti väitä etteikö joidenkin mielestä tuo voinut olla jännää, minuun se ei vain hirveämmin iskenyt. Viuhahtelukin menettää jotenkin tehonsa kun sitä tapahtuu jatkuvasti ja en minä muutenkaan poikien vilauttelusta nyt niin hirveästi perusta, minusta siinä ei jotenkin ole mitään erityistä jännitystä. Sen sijaan tuo Timon jatkuva vonkaaminen on ollut ihan hyvää viihdettä, mutta se vonkaaminen alkaa olemaan nykyoloissa aika vaikeaa ja Terhin kaatamista en kyllä halua edes nähdä. Koko ajatuskin jo puistattaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös