Itse olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että tämä äänestyspari on ennakkoon kaikista tiukin, siis edelliset mukaan lukien. Henkilökohtaisesti ainakin toivon, että Tiina lähtee lätkimään talosta viikon päästä. En voi käsittää, miksi joka helvetin asiasta pitää itkeä. Ja perusteet Pertun äänestämiseen olivat lähinnä aika halpamaisia. Minkäs Perttu sille voi jos synttärit ovat sattuneet juuri tähän aikaan.
Toisaalta olisin kyllä toivonut, että Terhi olisi äänestyksessä, koska välillä kyrpii rankasti hänen olemuksensa. Noh mutta käyhän se toki näinkin.
Luulenpa, että Terhi tippuu 3 viikon kuluttua ja siten jäljellä on enää 4 miestä, jolloin äänestys'metodi' muuttuu ? Korjatkaa mikäli olen aivan hakoteillä..
Toisaalta olisin kyllä toivonut, että Terhi olisi äänestyksessä, koska välillä kyrpii rankasti hänen olemuksensa. Noh mutta käyhän se toki näinkin.
Luulenpa, että Terhi tippuu 3 viikon kuluttua ja siten jäljellä on enää 4 miestä, jolloin äänestys'metodi' muuttuu ? Korjatkaa mikäli olen aivan hakoteillä..