Pitkiä ja rasittavia päiviä, siinä on mitä kova työnteko minusta on. Ja tuollaisia töitäkin Cheryll on voinut tehdä, varsinkin silloin kun Cheryll piti sitä putiikkiaan Helsingissä. Ja minä luulen Cheryllin korostaneen ja hieman liioitelleen tekemäänsä työtä siksi että häntä ei pidettäisi vain hyväosaisena tyttönä jolle kaikki on tullut helpolla.
Korostetaan tässä vielä sanaa HIEMAN. Kun tienaa 2400 euroa vuodessa, ja vaikka saman verran "luontaisetuina", niin tuollaiseen 5000 euroon, ei tarvitse tehdä kovin montaa pitkää ja rasittavaa päivää. Ei ainakaan niin montaa, että minä käsittäisin vuositasolla duunin kovaksi työksi.
Mutta ihan hyvä, että myönnät Cheryllin hieman liioitelleen. Liioittelu kun on oikeastaan ihan samaa kuin valehtelu.
Eipä tästä tämän enempää. On näet muutakin tekemistä, kun vapaat alkoi jälleen kovan työnteon jälkeen. Tuli tehtyä 10 yötä putkeen, ja sitä ennen 6 aamua ilman vapaita....
Oikeasti niitä öitä oli kyllä vain se normaali neljä, sitä ennen vapaa ja sitä ennen 4 aamua... mutta ei kerrota kenellekään. Tuo ylempi kuulostaa hienommalta.