Suomen Big Brother 2008

  • 1 245 429
  • 4 325

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Tuli muuten tästä mieleeni, että esim. muotinäytöksissä mallit ottavat välillä osan liksasta suoraan esityksessä mukana olleina vaatteina. Kuinkahan usein nämä menevät verottajalle?
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hehe ei medialla ole mitään oikeutta laittaa sanoja Cherylin suuhun. Käräjille mentäsiin mikäli niin olisi toimittu. Kyllä se Chippeli on puhunut ohi suunsa.

Niin eihän medialla ole sellaista oikeutta edes sinun kohdalla, sitä kuitenkin tehdään. Ja varsinkin otsikointi ja lööpit on näissä Iltapuluissa usein hyvinkin harhaanjohtavaa. Taitaapa Iltapululla olla erään entisen valmentajan vahingonkorvausvaadekin juuri tutkinnassa. Huomenta Suomessa ei tarvinnut kenenkään laittaa sanoja Cheryllin suuhun kun sen pystyi itse näkemään ja kuulemaan. Iltapulussa on edelleenkin vain toimittajan sanomana että Cheryll "tunnusti" tekevänsä pimeitä töitä.

Ei ole veropetoksessa kauheasti kunniallista meininkiä.

Mikä veropetos? Onko Cheryll tuomittu sellaisestakin?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin eihän medialla ole sellaista oikeutta edes sinun kohdalla, sitä kuitenkin tehdään. Ja varsinkin otsikointi ja lööpit on näissä Iltapuluissa usein hyvinkin harhaanjohtavaa. Taitaapa Iltapululla olla erään entisen valmentajan vahingonkorvausvaadekin juuri tutkinnassa. Huomenta Suomessa ei tarvinnut kenenkään laittaa sanoja Cheryllin suuhun kun sen pystyi itse näkemään ja kuulemaan. Iltapulussa on edelleenkin vain toimittajan sanomana että Cheryll "tunnusti" tekevänsä pimeitä töitä.

Flintstone, kuvitellaanpa hetki, että Cheryll tosiaan olisi tehnyt töitä pimeästi. Kuvitellaan myös, että C olisi vaikkapa vahingossa lipsauttanut Iltalehden haastattelussa tämän asian. Luuletko oikeasti, että Chipa olisi sitten Maikkarin haastattelussa tieten tahtoen uudelleen tunnustanut kiertäneensä veroja? Vai olisko mahdollista, että Chipa olisi tajunnut lipsautuksensa ja sitten yrittänyt paikkailla Huomenta Suomessa? Ihan vaan näin hypoteettisesti.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin juu Eino_Miehellä on nyt yksi inhottava asia vähemmän Cheryllissä, se juurikasvu oli nyt saatu hoidetuksi ja Cherin hiukset oli jälleen kokonaan vaaleat.
Heh, eipä sillä nyt enää väliä vaikka olisi värjännyt hiuksensa oranssiksi. Pääasia, että kyseinen promoottori on häippässyt BB-talosta.

Tänään illalla on sitten taas nimeämisten julkistaminen. Oma veikkaukseni on Henna ja Jarmo, mahdollisesti myös Anna.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Flintstone, kuvitellaanpa hetki, että Cheryll tosiaan olisi tehnyt töitä pimeästi. Kuvitellaan myös, että C olisi vaikkapa vahingossa lipsauttanut Iltalehden haastattelussa tämän asian. Luuletko oikeasti, että Chipa olisi sitten Maikkarin haastattelussa tieten tahtoen uudelleen tunnustanut kiertäneensä veroja? Vai olisko mahdollista, että Chipa olisi tajunnut lipsautuksensa ja sitten yrittänyt paikkailla Huomenta Suomessa? Ihan vaan näin hypoteettisesti.

Tuo on mahdollista, se kuinka todennäköistä se on en lähde arvioimaan.

Tosin jos Cheryll on tunnustanut pimeät työt suoraan IL:lle, niin miksi siinä jutussa ei ole suoraa lainausta Cheryllin tunnustukseen? Pitäisi tietää mitä Cheryll on IL:lle sanatarkasti sanonut, nyt sitä tietoa ei ole. Sen sijaan Huomenta Suomen haastattelussa ei ole mitään tulkinnanvaraa, siinä Cheryllin suuhun ei laitettu mitään sanoja vaan Cheryll vastasi itse ja kielsi asian.

Edelleen uskon että eiköhän tuo aikanaan selviä ja jos veroja on jätetty maksamatta niin eiköhän siitä sakkoja ja veroja maksettavaksi tule. Yksi vaihtoehto tosin on se että kun viaton naapurintyttö Cheryll vähän tähtisilmiään räpytellen tirauttaa muutaman kyyneleen niin verokarhun kivisydän sulaa ja verokarhu huomaakin ettei mitään maksettavaa edes koskaan ollut.
 
Viimeksi muokattu:

ditrim

Jäsen
Tänään illalla on sitten taas nimeämisten julkistaminen. Oma veikkaukseni on Henna ja Jarmo, mahdollisesti myös Anna.

Suklaakarhun olisi todellakin aika jo lähteä kotiin. Kylmät väreet valtasi ruumiini aina kun häätöäänestysohjevideossa näytettiin Annan avantouintia. Hän näytti ihan skandinaaviselta vapaapainijalta. Voittaisi varmasti Riston sillä ilmeellä.

Kävin juuri tuolla BB.n sivuilla ja sain huomata ettei talossa ole tapahtunut yhtään mitään. Tyypit kävelivät yön talon pihaa ympäri ja kuuluttelivat tasatunteja. Sääliksi kävi Jamoa kun joutui Hennan pariksi. Ei ihme että kaverin ulosanti oli ollut koko ulkoiluajan tasoa "oooo".

Henna voisi vielä yhen viikon edustaa pääkaupunkiseutua ettei homma olisi niin tamperekeskeistä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Henna voisi vielä yhen viikon edustaa pääkaupunkiseutua ettei homma olisi niin tamperekeskeistä.

Voisi puolestani häipyä edustamasta pääkaupunkiseutua. Tai Keravaa, jossa on paljon juntteja, mutta Hennahan nyt ei ole sellainen.

Täytyy vain ihailla "nykynuorisoa". Tämä Hennakin, 19-vuotiaana merkonomiopiskelijana käy 4 kertaa viikossa baarissa, tilaa monesti pelkkiä skumppapulloja koko illan, ja helposti menee 100 euroa illassa. Tosta kun nopeasti laskee, niin kuukaudessa pelkästään biletykseen menee 1600-2000 euroa. Siihen sitten vielä maalit, vaatteet yms. päälle, niin kuukaudessa käytettävä rahamäärä kasvaa huimasti. Ja välillä helikopterilla Viroon... Kyllä opintotuet ovat kohonneet viimeisen 15 vuoden aikana, tai sitten nämä kaksi ainakin minulle uutta ammattiryhmää, glamourmallit ja promoottorit, niiden uudessa merkityksessään, tienaavat käsittämättömiä määriä... jotka eivät tietenkään näy verotiedoissa. No, mitä sitä valittamaan... ammatinvalintakysymys.

Ja sitten vielä "Keravalla on sellanen meininki, että "kato, toi on ollut Seiskan tähtityttönä" tai "voi v**tu mikä h**ra"

http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008/uutinen.shtml?748015

niin no, en tiedä tuosta seiskan tähtityttöjutusta, mutta jos mimmi kehuu lehtien sivuilla (tuli luettua), että Miklu otti yhteyttä, maksoi taksin, sitten vähän "tiedätte kyllä mitä" ja sen jälkeen kotiin, niin miksi kutsutaan sellaista, joka tuolla tarinalla/teolla tekee/saa RAHAA, vaikka se ei tulisikaan jalkapalloilijalta vaan 7-päivää lehdeltä...

Hyväksi diiliksi kaiketi. Onnea vaan Hennalle tulevaan ja kaikkea hyvää. Varmasti olen vain saanut BB:n ja seiskan kautta väärän kuvan ko. henkilöstä. Oikeasti varmasti kiltti naapurin tyttö.
 
Viimeksi muokattu:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... miksi siinä jutussa ei ole suoraa lainausta Cheryllin tunnustukseen? Pitäisi tietää mitä Cheryll on IL:lle sanatarkasti sanonut....

Varmaankin siksi, että vaikka iltalehti onkin täynnä kaikkea turhaa, niin ei sinnekään ole varaa laittaa joka juttuun sanatarkkoja lainauksia, mikäli ne menevät kohtuuttomuuksiin kuten tässä hypoteettisessa tilanteessa:

Toimittaja: Et ole sitten verotietojen mukaan tienannut mitään, milläs sä rahotat ton sun elämäntyylin, heitätkö pimeetä keikkaa?
Promoottori: Jaa pimeetä, no niinku en mä kai ihan niin tai siis niinku että mä tarkotan totanoin että kyl mä niinku jossain hommissa käyn mut niinku kyl siel on niinku totanoin valot niinku ja oon mä joskus niinkuku pimeessä niinku tota ehkä hommia tehnyt mutta niinku ehkä kuitenkin niinku saanut rahaa muualtakin niinkun totanoin kun mä oon ihan tosissaan niinku ansainnut tota tolla kovalla niinku työllä.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tämän voisi laittaa sekalaisten kysymysten ketjuun, mutta menkööt tänne, kun tuolla talossa kuitenkin on näitä promoottoreita ollut yks jos toinenkin.

Eli onko niin, että nykyajan promoottori on entisajan tuote-esittelija, konsulentti. Enää ei tarvitse olla Don King tai Juhani Merimaa käyttääkseen promoottori-titteliä vaan riittää, että vetää topin päälle ja menee baariin jakamaan shotteja. Tai että menee jakamaan jotain mainoksia kaduilla? Ovatko Jehovan todistajatkin jonkin sortin promoottoreita?

Joka päivä oppii jotain uutta, sanovat.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
niks

niin no, en tiedä tuosta seiskan tähtityttöjutusta, mutta jos mimmi kehuu lehtien sivuilla (tuli luettua), että Miklu otti yhteyttä, maksoi taksin, sitten vähän "tiedätte kyllä mitä" ja sen jälkeen kotiin, niin miksi kutsutaan sellaista, joka tuolla tarinalla/teolla tekee/saa RAHAA, vaikka se ei tulisikaan jalkapalloilijalta vaan 7-päivää lehdeltä...

naks

Sponsoroinniksi
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Varmaankin siksi, että vaikka iltalehti onkin täynnä kaikkea turhaa, niin ei sinnekään ole varaa laittaa joka juttuun sanatarkkoja lainauksia, mikäli ne menevät kohtuuttomuuksiin kuten tässä hypoteettisessa tilanteessa:

Toimittaja: Et ole sitten verotietojen mukaan tienannut mitään, milläs sä rahotat ton sun elämäntyylin, heitätkö pimeetä keikkaa?
Promoottori: Jaa pimeetä, no niinku en mä kai ihan niin tai siis niinku että mä tarkotan totanoin että kyl mä niinku jossain hommissa käyn mut niinku kyl siel on niinku totanoin valot niinku ja oon mä joskus niinkuku pimeessä niinku tota ehkä hommia tehnyt mutta niinku ehkä kuitenkin niinku saanut rahaa muualtakin niinkun totanoin kun mä oon ihan tosissaan niinku ansainnut tota tolla kovalla niinku työllä.

Cheryllin tapauksessa sen sanotun asian löytäminen jää joskus kuulijan vastuulle ja senkin jälkeen Cheryll saattaa sanoa ettei hän sanonut niin. Huomenta Suomessa ei niitä perinteisiä täytesanoja ollut häiritsemässä asiaa ja sieltä ei tuon vastauksen löytämiseen kovinkaan suurta salapoliisityötä tarvitse tehdä.

Niinku niin, en mä tiedä, joo.
 

Koala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManU, TPS - HIFK 16.03.1999
Olen tähän Chipaan pari kertaa törmännyt ystävieni kautta Helsingissä, eikä tytöllä kaikki kuubalaiset kumiveneessä ole. Ihan mukava ja kiltti, mutta itsetunto on jossain huonojen runoilijoiden kanssa samoissa lukemissa. Ei anteeksi tarvitse joka kerta pyydellä. Kuitenkin kulkee nokka pystyssä satunnaisten yökerhojen VIP-tiloihin ystäviensä avustuksella. Promoottoritöistä ei ole tietoa.

Ihan mukava tyttö kuitenkin kahden kesken juttusessioissa.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Cheryllin ja Antin välillä romanssia? Tällaista ainakin IL arvelee tässä jutussa. Eiiii! Cheryll ei!! Ja mä kun olin jo niin kuvitellut ne meidän satuhäät ensi kesälle. Damn, kun tuo Antti osasi pelata tuon selibaattikortin tuohon väliin, milläs mä nyt pystyn enää iskemään takaisin. Ei oo reiluu! ;)

Etköhän sinä ne satuhäät voi järjestää ihan yksinkin.

Henna saisi jäädä taloon järjestämään edes jotain säpinää. Chipa chirp chirp chevrolet che que vara tsirpukan viihdearvo oli nolla, mutta ei tuolla tunnu kenelläkään muullakaan tällä hetkellä olevan mitään annettavaa.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuossa LaTe_Show:n linkittämässä jutussahan sitten onkin se suora lainaus, mikä ei kaiketi jätä mitään arvailujen varaan edes flintille?


iltalehti kirjoitti:
Toimittaja: Eli sinulle maksetaan pimeenä palkkaa?
Cheryll: Niin (nyökkää).
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Mahtaako ulosanti olla tuolla tytöllä aina noin vaikeeta? Mitenköhän se voi jotain tuotetta esitellä? "Tämä rasva on siis niinkuin sillaista rasvaa mitä voi niinkun laittaa naamalle ja siis tää sit niinkun kosteuttaa niinku silleen ihoa, että se on niinkun silleen sitten pehmeä ja silleen". On kyllä ihan hyvän perinnön saanut, taikka sitten vanhemmat sponssaa aika hyvin, ei meinaan ollut kovin pieni asunto Cherylillä mitä maanantain bb-extrassa näytettiin. Joku fiksumpi ihminen taisi mainita Cherylille, että ei julkisuudessa kannata kertoa pimeistä tuloista, joten koitti sitten maikkarin haastattelussa kiistää tuon asian.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Mahtaako ulosanti olla tuolla tytöllä aina noin vaikeeta? Mitenköhän se voi jotain tuotetta esitellä? "Tämä rasva on siis niinkuin sillaista rasvaa mitä voi niinkun laittaa naamalle ja siis tää sit niinkun kosteuttaa niinku silleen ihoa, että se on niinkun silleen sitten pehmeä ja silleen".

Chirpukan pudotessa hän totesi, että juontohommat kiinnostavat. Aloin miettiä, että miten ihmeessä esim. suorassa tilaisuudessa tuo Tsippeli toimisi. Eihän siitä tulisi yhtään mitään. Voi tietysti olla, että promoottoritulot ovat tuostakin johtuen todella alhaiset...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tuossa LaTe_Show:n linkittämässä jutussahan sitten onkin se suora lainaus, mikä ei kaiketi jätä mitään arvailujen varaan edes flintille?

Et taida tuntea minua vielä tarpeeksi hyvin. :)

Täytyy kyllä todeta että johan oli jankkausta ja toimittaja laittoi aikalailla sanoja Cheryllin suuhun kun ei muuten saanut haluamaansa vastausta. Lopulta sieltä siis saatiin vastaukseksi "niin" ja ehkä jotain nyökkäykseen viittaavaa, ehkä. Tuo "niin" varmasti löytyy nauhalta, nyökkäys sen sijaan voi olla ihan haluamaansa vastausta metsästäneen toimittajan oma harha. Enkä nyt sanoisi että tuossa olisi ihan veret seisauttava tunnustus, tuntien Cheryllin ulosannin niin noita niin-sanoja mahtuu sinne puheeseen ihan riittämiin ilman että ne tarkoittavat juuta eikä jaata.

No verottaja tehnee ihan omat ratkaisunsa ja eiköhän asia tutkita ja jos syytä löytyy niin pistetä maksuun. Ei vie minun yöuniani ja tuskimpa Cheryll tuon takia vielä kadulle joutuu vaikka sitä osa ehkä toivookin.
 
Viimeksi muokattu:

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Kyllähän sitä ennenkin on ollut naispuolisia ihmisiä, jotka tulee yllättävän hyvin toimeen taloudellisesti vaikka verotettavia tuloja ei olekaan. Nykyään kuulemma ovat promoottoreja, ennenkin oli pro-alkuinen ammattinimike, muistaisin vaan että mikä. Tuleeko kellekään mieleen?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Kyllähän sitä ennenkin on ollut naispuolisia ihmisiä, jotka tulee yllättävän hyvin toimeen taloudellisesti vaikka verotettavia tuloja ei olekaan. Nykyään kuulemma ovat promoottoreja, ennenkin oli pro-alkuinen ammattinimike, muistaisin vaan että mikä. Tuleeko kellekään mieleen?

Professori?

Vai tarkoitiko ihan huoria?
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Häätöäänestykseen joutuvat Henna ja Tero. Kumpikohan lähtee, kumpihan.. Henna tuskin "kirittää" sunnuntain talkshow´n aikana, vaikka Pimiä kuinka niin väittäisi.
 

Birchman

Jäsen
Proteesi?

Ihan oikeasti. Suurin osa tällaisista tyrkyistä elää pitkälti muiden ihmisten piikkiin. Tuskinpa sedulassa tarvitsee hirveästi omaa lompakkoa raottaa, kunhan muistaa pilkun jälkeen raottaa... Miksi tuota sitten kutsuisi? Daespoo on minun mielestä aika lähellä karua totuutta.
 
Joku BB-fanaatikko voisi kertoa kuinka monta tapausta Suomen BB historiassaan tuntee sellaisista, joissa kesken kauden taloon tullut asukas äänestetään pihalle ensimmäisessä mahdollisessa häädössä?

Lisäksi olisi kiva tietää mikä on lyhin aika, minkä kukaan asukas on viettänyt talossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös