JustinCase
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, FC Liverpool
Tuokaa joku haulikko, niin mä lataan tota Martinaa sillä. Ei oo todellista. Erittäin veemäinen akka. Kauneuskin rapisee päältä pois, kun on tuollanen diiva.
Kyllä sieltä tatskasta puuttuu se H:kin. Eli kaikki nämä laskettuna yhteen niin kolme virhettä löytyy naisen mahasta. Ei paskempi suoritus.
Eli onko nainen edes huomannut kahta muuta virhettä? tyhmä?
...voiko tuo Martina olla oikeasti niin huono ihminen... Käsittämätön typerys.
Olisipa Aki saanut jäädä taloon, niin nyt olisi oikea kohde hokea heikkoja hankia ja sä oot mulle vaan nainen -mantraa. Vittumainen akka tuo silikoniturhake! Itsetehostuksen ja diivailun tuo vosu taitaa vallan mainiosti. Toivottavasti häipyy talosta ja mieluummin vielä nopealla aikataululla."Aito"lehti meni varmaan taloon saadakseen itselleen myönteistä julkisuutta, mutta näyttää siltä että ihmisten negatiiviset mielipiteet muuttuvat häntä kohtaan entistä negatiivisemmiksi.
Mitkäs ne kaksi muuta virhettä on? Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kukakohan se tässä narrin itsestään tekee?
Ei muuten puutu H-kirjainta. Mitkäs ne kaksi muuta virhettä on? Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kukakohan se tässä narrin itsestään tekee?
Vihje: Tatuoinnissa ei ole tietääkseni yhtään kirjainta. Ja narriksi sitten tein itseni, jos löytyy = )
Kyllä se nyt sinne suuntaa aika selkeästi osoittaa.
http://www.kaitsu.org/2005/07/08/siella-oli-mylly-siella-on-tie/
Vanha tatuointi. Huomaa aikaisemman kirjoittajan sanamuoto löytyy, oikea olisi ollut löytyi. Tatuointi on korjattu ja minun tietääkseni siitä ei löydy yhtään kirjainta.
Luulin ettei muut samaan pommiin olisi enää ajaneet.
No kyllä sä narria vieläkin itsestäsi teet, en mä mistään tatuoinnista puhunut - linkitin muuten vaan.
Miksi sitten lainasit minua?
Ei muuten puutu H-kirjainta. Mitkäs ne kaksi muuta virhettä on? Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kukakohan se tässä narrin itsestään tekee?
Haukkuu toisia ties miksi ja sitten jos toinen loukkaantuu, niin sitten haukkuu toista siitä ettei pysty käsittelemään "vain mun mielipiteitä".
Olisipa Aki saanut jäädä taloon, niin nyt olisi oikea kohde hokea heikkoja hankia ja sä oot mulle vaan nainen -mantraa. Vittumainen akka tuo silikoniturhake! Itsetehostuksen ja diivailun tuo vosu taitaa vallan mainiosti. Toivottavasti häipyy talosta ja mieluummin vielä nopealla aikataululla.
Jollei satu 24/7 näkymään niin oletetttavasti vastauksen yllä olevaan kysymykseen saa avaamalla Subtv:n klo 22.
Eli kyllä tässä itsestään entistäkin naurettavamman tekee se "Nai julkkista ja pääse lehtiin" - kerhon tyhjäpää. Ja siitä vakuuttuakseen ei tarvitse edes puhua ämmän virheitä täynnä olleesta tatuoinnista.
BigBrother : Seiska-viihdettä kansalle.
Haukkuu toisia ties miksi ja sitten jos toinen loukkaantuu, niin sitten haukkuu toista siitä ettei pysty käsittelemään "vain mun mielipiteitä". Toivottavasti asukkaat suolaavat hänet porukalla vielä ennen kuin Martina poistuu talosta.
Kauniina ja tunnettuna naisena hän on joutunut kohtaamaan talossa paljon ennakkoluuloja.
- On tuntunut pahalta katsoa ja kuulla, mitä kilpailijat ovat puhuneet Martinan selän takana. Ennakkoasenteet ovat järkyttäviä.