Suomen Big Brother 2007

  • 971 239
  • 3 273

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Tuokaa joku haulikko, niin mä lataan tota Martinaa sillä. Ei oo todellista. Erittäin veemäinen akka. Kauneuskin rapisee päältä pois, kun on tuollanen diiva.
 
Vittu tuo Martina on aivan helvetin ärsyttävä. Kyllä saa aiheuttaa ristiriitoja ja on hyvä aiheuttaa niitä, mutta en vaan voi sietää tuota akkaa, "minäminäminäminäminä", "kello on kaks, vittu kyllä mä tiedän" vaikka kello ei ollut edes yhtä. Liikaa pelaamassa tuolla ja luulee olevansa muiden yläpuolella. Toivottavasti lähtee vapaaehtoisesti mahdollisimman pian. Itseäni vituttaa yli kaiken nämä vitun turhat "pakkopäästäjulkisuuteenpanemallajotainjulkkista" julkkikset niin paljon, että huhhuh, sitten jos on vielä noin vitun ylimielinen ja vaientaa puolet talon asukkaista, niin voi poistua samantien.

Ja sinä kuka mietit lainaavasi tämän tekstin ja kirjoittavasi perään jotain tyyliin "niin olisihan se paljon kivempi, että siellä istuttaisi sovussa sohvalla", voit nyt tämän kerran olla sitten hiljaa.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pieleen menee salarakkaan mainoskikka

"Aito"lehti meni varmaan taloon saadakseen itselleen myönteistä julkisuutta, mutta näyttää siltä että ihmisten negatiiviset mielipiteet muuttuvat häntä kohtaan entistä negatiivisemmiksi.

Siis edelleen se sama turha "julkkis", jonka suurin saavutus oli antautua yhdelle venäläiselle.

Vuosituhannen turhimmat julkkikset, Aitolehti, Fingeroos ja Kuronen. Mikä olikaan yhdistävä tekijä. Varmaan ovat "leidit" ylpeitä itsestään
 

Nure

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-35, Jokerit
Sinäänsä vähän harmi, miten Martinalle nuin nyt kävi.

Kyllähän se on kovasti yrittänyt siellä kaveerata, leikata hiuksia ja tehdä ruokaa ja ehdottaa polttopalloja, mutta siinä sivussa se sitten vetää samanlaista settiä ku lähikioskin 14 vuotiaat muijat jotka on siinä ekoilla sauhuilla...

Muutenkin tuntuu olevan pelottavan älyvapaa tapaus kun pääsee vauhtiin, ajatuksenkulku jäänyt yläastetasolle.
Ja onhan se oikeasti huolestuttavaa jos sen elämässä painaa julkisuus niin paljon, kunhan ei vaan joku päivä heräis todellisuuteen ja tajuis miten se on haaskannu elämänsä parhaita vuosia tekemällä ittestään tollasen narrin.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ärsyttävän itsekäs tuo Martina. Mutta luulenpa, että hänet on laitettu tarkoituksella tuonne taloon vähäksi ajaksi, ehkäpä pariksi viikoksi, provoilemaan ja ärsyttämään toisia asukkaita.
 

Slite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Itse ajattelin etukäteen, että onpa mielenkiintoista nähdä että voiko tuo Martina olla oikeasti niin huono ihminen kuin on joka paikassa annettu ymmärtää. No, jo yksi lähetys riitti kertomaan sen, että eihän tuosta henkilöstä löydy mitään inhimillistä hakemallakaan. Käsittämätön typerys.

Melkoisen huvittava muuten tuo naisen aikoinaan käyttöönottama sukunimi, siis Aitolehti. Mikäköhän tuossa ämmässä on aitoa, kun on vaihdettu nimi, laitettu kumitissit ja vielä liimalla laitetut hiuksetkin?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Koko kansa tuntee mut". Ahahahahahaaa.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kyllä sieltä tatskasta puuttuu se H:kin. Eli kaikki nämä laskettuna yhteen niin kolme virhettä löytyy naisen mahasta. Ei paskempi suoritus.

Eli onko nainen edes huomannut kahta muuta virhettä? tyhmä?

Ei muuten puutu H-kirjainta. Mitkäs ne kaksi muuta virhettä on? Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kukakohan se tässä narrin itsestään tekee?

Vihje: Tatuoinnissa ei ole tietääkseni yhtään kirjainta. Ja narriksi sitten tein itseni, jos löytyy = )
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Aito"lehti meni varmaan taloon saadakseen itselleen myönteistä julkisuutta, mutta näyttää siltä että ihmisten negatiiviset mielipiteet muuttuvat häntä kohtaan entistä negatiivisemmiksi.
Olisipa Aki saanut jäädä taloon, niin nyt olisi oikea kohde hokea heikkoja hankia ja sä oot mulle vaan nainen -mantraa. Vittumainen akka tuo silikoniturhake! Itsetehostuksen ja diivailun tuo vosu taitaa vallan mainiosti. Toivottavasti häipyy talosta ja mieluummin vielä nopealla aikataululla.
 
Täysin saletti juttu on kuitenkin se, että kun aikanaan Martina (tai Mari, kuten Salkkari-fanit hänet tuntevat) talosta ulos tulee, niin hän sanoo tarkoituksella hämmentäneensä, joko omasta tai tuottajien tahdosta. Kyllähän tuo niin haetulta tuntuu, koska koko ajan on kaikkialla valiteltu kuinka tylsää ja hmv:ta tämä kausi on ollut, niin on haettu paikalla tunnettu henkilö joka alkaa provoilemaan + antaa monille jannuille runkkumatskua. Ja tästä seuraa katsojamäärän kasvu.
 
Timo ei uskalla tulla kylmään veteen -> ämmä
Sauli ei uskalla tulla kylmään veteen -> rock n´ roll

Martina on kaikessa vähän kokeneempi, parempi ja viisaampi! "Mul on tyttöystävä" tähän vastaus "hei mä oon naimisissa". "Mä oon silti se sama Timo", vastaus "et sä voi tietää, mä oon ollu julkisuudessa...". Voi kun olisi saatu Heka tuonne Aitolehden kaveriksi, niin kellään muulla ei olisi ollut minkäänlaista väliä puhua mitään, kun nämä kaksi täydellisyyttä olisivat kehunut itseään. Jollain tavalla Heka teki itsekehunsa niin, että hänestä tuli koominen, Martina on tehnyt sen niin, että on vain ja ainoastaan ärsyttävä ja ylimielinen.
 

J.Petke

Jäsen
Ei muuten puutu H-kirjainta. Mitkäs ne kaksi muuta virhettä on? Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kukakohan se tässä narrin itsestään tekee?

Vihje: Tatuoinnissa ei ole tietääkseni yhtään kirjainta. Ja narriksi sitten tein itseni, jos löytyy = )

Niin nykyäänhän tuo tekstin päälle on jo sutattu mustaa tribaalia. Where sanasta siis puuttui H (virhe nro. 1), will sanan w-kirjain oli tehty niin että näytti m-kirjaimelta (virhe nro. 2) sekä tuo road-sana lopussa ei todellakaan ole oikea tuossa sanonnassa. (virhe nro. 3).

Niin ja kyseinen lanttuhan ei edes itse huomannut virhettä vaan lehdet sen bongasivat. En pysty ymmärtämään, että miksi kyseinen tatuoija on suostunut moisen tatuoimaan, jotain vastuuta heilläkin sentään.

Naurattaa tuo "mä kyl tiän nää jutut", "ette te voi tietää millasta se on"

edit: "mä asun kaupungissa", "mä en haise hevosen paskalle" "mä puhun stadia" "onks sun kämppä kaivopuistossa" VOI JEESUS! Pisteet asukkaille kun naureskelevat noille jutuille ja näyttävät sen myös Martinalle.
 

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Lisäksi taisi silikoni bimbo kehua itse suunnitelleensa oman tatuoinnin. Kuitenkin maailmalta löytyy samasta kohtaa kroppaa vastaavanlainen tatuointi (ilman kirjoitusvirheitä) joten voidaan varmaan sanoa että kyseessä on "halpa muovi kopio".
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos Martina olisi mies niin hän saisi turpaan säännöllisin väliajoin. Sikäli hyvin valittu henkilö taloon, sillä hän on ollut jopa ärsyttävämpi kuin osasin kuvitellakaan. Haukkuu toisia ties miksi ja sitten jos toinen loukkaantuu, niin sitten haukkuu toista siitä ettei pysty käsittelemään "vain mun mielipiteitä". Toivottavasti asukkaat suolaavat hänet porukalla vielä ennen kuin Martina poistuu talosta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Vanha tatuointi. Huomaa aikaisemman kirjoittajan sanamuoto löytyy, oikea olisi ollut löytyi. Tatuointi on korjattu ja minun tietääkseni siitä ei löydy yhtään kirjainta.

Luulin ettei muut samaan pommiin olisi enää ajaneet.

No kyllä sä narria vieläkin itsestäsi teet, en mä mistään tatuoinnista puhunut - linkitin muuten vaan.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Ei muuten puutu H-kirjainta. Mitkäs ne kaksi muuta virhettä on? Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kukakohan se tässä narrin itsestään tekee?

Jollei satu 24/7 näkymään niin oletetttavasti vastauksen yllä olevaan kysymykseen saa avaamalla Subtv:n klo 22.

Eli kyllä tässä itsestään entistäkin naurettavamman tekee se "Nai julkkista ja pääse lehtiin" - kerhon tyhjäpää. Ja siitä vakuuttuakseen ei tarvitse edes puhua ämmän virheitä täynnä olleesta tatuoinnista.

BigBrother : Seiska-viihdettä kansalle.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Haukkuu toisia ties miksi ja sitten jos toinen loukkaantuu, niin sitten haukkuu toista siitä ettei pysty käsittelemään "vain mun mielipiteitä".

Mutta nuo neuvot unohtui siinä vaiheessa kun Timo illalla ohimennen kutsui tätä staraa huoraksi... Olisihan Martinan pitänyt muistaa että se on vaan Timon mielipide ja se on hänen oma ongelmansa jos hän ei sitä pysty käsittelemään...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olisipa Aki saanut jäädä taloon, niin nyt olisi oikea kohde hokea heikkoja hankia ja sä oot mulle vaan nainen -mantraa. Vittumainen akka tuo silikoniturhake! Itsetehostuksen ja diivailun tuo vosu taitaa vallan mainiosti. Toivottavasti häipyy talosta ja mieluummin vielä nopealla aikataululla.

Ehdottomasti pitäisi nyt olla kyllä Aki talossa laittamassa tuo "tähti" ruotuun. Koska olipa minkälainen julkkis tahansa, Martinakin on Akille vaan nainen!
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jollei satu 24/7 näkymään niin oletetttavasti vastauksen yllä olevaan kysymykseen saa avaamalla Subtv:n klo 22.

Eli kyllä tässä itsestään entistäkin naurettavamman tekee se "Nai julkkista ja pääse lehtiin" - kerhon tyhjäpää. Ja siitä vakuuttuakseen ei tarvitse edes puhua ämmän virheitä täynnä olleesta tatuoinnista.

BigBrother : Seiska-viihdettä kansalle.

Olen samaa mieltä. En puolustele Martinan käytöstä millään tavalla. Tuo tatuointivirhe, lienee tuon naisen pienin ongelma.

Korjasin vaan joidenkin vääriä käsityksiä tatuoinnista.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Haukkuu toisia ties miksi ja sitten jos toinen loukkaantuu, niin sitten haukkuu toista siitä ettei pysty käsittelemään "vain mun mielipiteitä". Toivottavasti asukkaat suolaavat hänet porukalla vielä ennen kuin Martina poistuu talosta.

Itse toivon aivan samaa..

IL:n nettisivuilla oli tämän bimbon miehen haastattelu. Eipä saanut kovin fiksua kuvaa tämänkään kaverin jutuista..

Kauniina ja tunnettuna naisena hän on joutunut kohtaamaan talossa paljon ennakkoluuloja.

- On tuntunut pahalta katsoa ja kuulla, mitä kilpailijat ovat puhuneet Martinan selän takana. Ennakkoasenteet ovat järkyttäviä.

Minusta asukkaat ottivat jopa yllättävän positiivisesti Martinan vastaan, mutta eihän se ihme ole jos akka käyttäytyy noin ylpeästi ja vittumaisesti, että selän takana puhutaan. En itse ainakaan rupeaisi ihmisiä arvostelemaan ja haukkumaan saman tien kun taloon menen.
Martina kuulostaa välillä ihan järkevältä, mutta
kuten Nure tuossa aiemmin kirjoitti niin: "sivussa se sitten vetää samanlaista settiä ku lähikioskin 14 vuotiaat muijat jotka on siinä ekoilla sauhuilla..."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös