Suomen Big Brother 2007

  • 971 289
  • 3 273

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
.. Joko on jo etukäteen sovittu että on vain viikon tai pari siellä provoilemassa tai sitten tämä pelle on itse lähtenyt taloon periaatteella "menen taloon, käyn suihkussa, vittuilen muille, nostan itseni takaisin lööppeihin ja lähden pois".

Onkohan se pelkkää sattumaa että viime aikoina sama nainen esintyy myös Salkkareissa?
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Pahinta on että sai tahtonsa läpi.
Kyllä niin hyvillä tisseillä saa aika usein tahtonsa läpi. Tai siis onhan ne visuaalisesti kauniit, vaikka itse en feikeistä pidä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huorittelu nyt vaan ei saa olla jokapäiväistä puhekieltä.
En todellakaan ala tästä sun kanssa sen enempiä vääntämään, toteanpa vain että kyllä se huorittelu ainakin nuorison puhekieleen nykyään kuuluu. Siitä, onko se oikein ei voi olla kuin yhtä mieltä, mutta noin se asia nyt kuitenkin on. Timon henkiseen ikään en myöskään ota kantaa.

En ole bb:tä pahemmin katsellut sen jälkeen kun tuo tyhjäpäinen ja muovinhajuinen akka taloon otettiin, mutta vaikea on kuvitella, että Timo on huorittelunsa suorittanut millään lailla tosissaan. On mielestäni tekopyhää ottaa nokkiinsa tuollaisesta, ainakin jos juttu on heitetty läppänä. Joo joo, paskaa läppää mutta läppää joka tapauksessa.

Tuotantohan on muuten kaikin puolin onnistunut ottaessaan martinan taloon. Ei, tuosta ämmästä ei pidä kukaan, mutta kyllä, hänen mukaantulonsa on silminnähden nostanut kiinnostusta koko ohjelmaa kohtaan. Tämän kauden big brotherhan oli vaarassa leimautua todelliseksi hmv -kaudeksi, mutta mukajulkkiksen mukaanottaminen on piristänyt kummasti lehtien kirjoittelua ohjelman tiimoilta. Myöskin erinäisillä keskustelupalstoilla kiinnostus on herännyt aivan uudella tavalla.

Katselin lähetystä, kun Martina taloon asteli ja repesin helvetisti Vapun yritykselle kääntää tuotannon läpinäkyvä yritys saada edes jotain jollain lailla kiinnostavaa taloon "normaalin castingin" kautta mukaan tulemiseksi. Vittu mitä paskaa. Asukkaat eivät edelleenkään ole kiinnostavia, eivät ainakaan siinä määrin mitä edellisten kausien asukit ovat olleet. Aitolehti saattaa joitakin sen verran kiinnostaa, että big brother nousee edes jonkun kahvipöydän puheenaiheeksi ja saattaapa muutama ihminen lisää tilata 24/7 -palvelunkin. Sitä ja vain sitä tällä koko kuviolla kuitenkin haettiin.
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Tuo minun mielestäni tekeekin asiasta pahemmin. Paljon pienempi paha olisi, jos Timo olisi vihoissaan huutanut että painuvittuunhuora, silloin huorittelun olisi tietyissä määrin ymmärtänyt, vihoissaan kun ihmisiä tulee nimiteltyä. Timohan on aikaisemminkin kunnostautunut tuolla sektorilla, ämmitellessään ja huoritellesaan. Huorittelu nyt vaan ei saa olla jokapäiväistä puhekieltä. No, se siitä. Timo nyt on muutenkin tasonsa osoittanut.

Ai, täältä tuli se lopullinen totuus. Heitätkö samalla listan kaikista muista sanoista, joita ei saa käyttää huumorin yhteydessä? Timo on tietääkseni käyttänyt samaa nimitystä myös aiemmin talossa(?), täysin huumorilla. Jännä, ettei kukaan muu ole tästä aiemmin avautunut. Mites se sanonta menikään: se koira älähtää...
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Katajahan eilen Extrassa Martinaa haastatellessa totesi että tällä on mahdollisuus voittaa BB, samalla tavalla kuin kellä tahansa muullakin asukkaalla. Toki se sieltä joutuu äänestykseen joka ikinen viikko kunnes lentää pellolle mutta onhan sellainenkin kauhuskenario olemassa että julkkisbimboystävät äänestävät muovinuken voittoon. Itseä ei liiemmin kiinnosta kuka tämän tänä vuonna vie mutta tuntuuhan se vähän "epäreilulta" jos tuolle lahjotetaan 50 tonnia.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkohan se pelkkää sattumaa että viime aikoina sama nainen esintyy myös Salkkareissa?
Vaikka nuo Salkkareiden nyt näkyvät jaksot on nauhoitettu joskus viime talvena, niin arvelen, että puhtaasta sattumasta ei ole kyse. Tämän päivän salkkarijakson nimen perusteella Seppo siirtyy romantiikasta erotiikkaan. Ja tämä Martsukka on siinä juuri sen houkutuslinnun roolissa. Ovat varmaan keväällä laskeskelleet Subin ja Maikkarin toimistolla, että otetaampa tuo haahka mukaan syksyllä myös BB-taloon ensimmäiseksi julkkiskilpailijaksi. Tulee siten hömppäviihteestä pitävälle yleisölle puhuttavaa kaksinkerroin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Martinan motto (BB-sivujen profiilin mukaan): Kohtele muita niin kuin toivot heidän kohtelevan sinua!
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän Timo tarkoitti, mitä sanoi, mutta osasi vain naamioida sen tarpeeksi hyvin. Mitenkähän Martina muuten puolusteli sitä, ettei ole h...a? Jos sanot ns. tavisnaiselle, että olet h...a, niin tämä alkaa heti kyseenalaistamaan asiaa. Martina ei käsittäneekseni näin tehnyt, joten tajuaisikohan itsekin olevansa h...a?
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Salarakkaan itkohtauksen aikana Timo meni ensimmäisenä lohduttelemaan tätä, vaikka ko. otus ei todellakaan olisi sitä ansainnut. Siis silloin toisena päivänä, kun Aitolehti oli edellisenä iltana aukonut paljussa Timolle päätään ja esitellyt muutenkin näyttävästi kahden siiderin filosofointiaan. Mitä veikkaat, Gellner, olisikohan myös toiminut toistepäin?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai, täältä tuli se lopullinen totuus. Heitätkö samalla listan kaikista muista sanoista, joita ei saa käyttää huumorin yhteydessä? Timo on tietääkseni käyttänyt samaa nimitystä myös aiemmin talossa(?), täysin huumorilla. Jännä, ettei kukaan muu ole tästä aiemmin avautunut. Mites se sanonta menikään: se koira älähtää...

Se on vaan mun mielipide. Jos te et pysty elää sen kanssa, niin se on sun ongelma.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Timo on "ämmä", ja Martina on "huora". Big deal. Kumpikin veti herneet nessuun, vaikka totuuksia kumpikin laukoi toisilleen.

Minusta Timo on varsin naismainen mies. Martina sen sijaan ei käsittääkseni ole huora (myynyt seksiä rahasta), vaikka välillä varsin vittumainen tyyppi tuntuu olevankin. No Timo joka tapauksessa löysi ainakin Martinan heikon kohdan ja tuo puolihuolimattomasti heitetty huora kommentti sai Martinan oikeasti suuttumaan ja Timon pelästymään Martinan raivoa - Timo meinaan meni aika hiljaiseksi kun Martina alkoi kovistelemaan Timoa.

Minä en vieläkään oikein osaa päättää suhtautumistani Martinaan, välillä tuo mimmi vaikuttaa varsin mukavalta mutta aivan yhtäkkiä Martsu saattaa muuttua raivotautiseksi ämmäksi. Martinan pinna on myös aika lyhyt, joten Martsun suututtaminen ei näyttäisi olevan vaikeaa. Puheenaihetta tuo Martina on joka tapauksessa tuonut taloon.

Ja yllätyksekseni tuo viikkotehtävä saattaa sittenkin onnistua, vaikka asukkaat onkin näyttäneet välillä varsin väsyneiltä, varsinkin normaalisti aamu-uninen Kadi on yllättänyt selviämällä niukoilla unilla suhteellisen helponnäköisesti, ainakin helpommin mitä moni muu - mm Jarkolla on näyttänyt olevan aika vaikeaa, puhumattakaan Martinasta ja Tellusta, mielestäni parhaiten on suoriutunut Timo.

Hetken päästä selviää sitten nimetyt, oma veikkaukseni on Jussi ja Kadi/Piia/Tiina H.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Hetken päästä selviää sitten nimetyt, oma veikkaukseni on Jussi ja Kadi/Piia/Tiina H.
Aika hyvin - Kadi ja Jussi. Jussi lähtee, ilman muuta. Ihan HMV-tyyppi eikä paljoa tee minkään eteen mitään.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Aika hyvin - Kadi ja Jussi. Jussi lähtee, ilman muuta. Ihan HMV-tyyppi eikä paljoa tee minkään eteen mitään.

Jussi oli helppo arvata, sen sijaan toivoin että Piia olisi kiilannut Kadin edelle mutta valitettavasti tuota riivinrautaa ei vieläkään saatu äänestykseen. Ja myönnän että olisin toivonut tytöistä suosikkinani olevan Kadin saavan hengähdystauon noista äänestyksistä, varsinkin kun takana on varsin rankka viikkotehtävä niin olisi koku muu saanut stressata tippumista kuin Kadi. No onneksi tämän viikkoinen äänestys pitäisi olla Kadin ja Jussin välillä lähes yhtä selvä kuin Kadin ja Helin välillä oli.

Lisäys: yllättäen Kadi otti tällä kertaa tuon nimetyksi joutumisen paljon viime kertaista raskaammin, no ehkä väsymys on osasyyllinen - hyvä että Suvi ja Fabe lohdutti Kadia vaikka ei Kadia nyt itkettänytkään mutta naamasta näkyi silti että harmitti. Myös Jussi oli erittäin järkyttyneen oloinen.
 
Viimeksi muokattu:

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Minusta Timo on varsin naismainen mies. Martina sen sijaan ei käsittääkseni ole huora (myynyt seksiä rahasta), vaikka välillä varsin vittumainen tyyppi tuntuu olevankin.

Tästä voi olla montaa eri mieltä. Itse ainakin vakaasti uskon, että Martina aikoinaan hakeutui *tarkoituksella tiettyjen miesten seuraan (*puhdas oletus). Tämä haarojenlevittely onkin sitten poikinut rahaa kivasti jälkikäteen. Ainakin tyttö on ottanut kaiken mahdollisen irti julkisuudestaan jonka saavutti ansioillaan sängyssä.

Mutta itse aiheesta. Viihdearvoltaan Martina on ollut erinomainen tähän asti. Ärsyttävä kuin mikä! Toivottavasti jatkaa samaa menoa talossa ainakin pari viikkoa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tästä voi olla montaa eri mieltä. Itse ainakin vakaasti uskon, että Martina aikoinaan hakeutui *tarkoituksella tiettyjen miesten seuraan (*puhdas oletus). Tämä haarojenlevittely onkin sitten poikinut rahaa kivasti jälkikäteen. Ainakin tyttö on ottanut kaiken mahdollisen irti julkisuudestaan jonka saavutti ansioillaan sängyssä.

Ja huora se on palstahuorakin.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Eikös se ole seksin myymistä jos heiluu siellä täällä tissit paljaana rahaa vastaan? Sitähän se.

Ihan hauska veto tuo oli kyllä, että tuo tyhjäpää saatiin sinne vähän vittuilemaan porukalle, on varmaan ihan oikeastikin tuollainen perse koko ämmä. Mutta tuohon ohjelmaan hän kyllä sopii, vaikka hänen rinnallaan Matti Nykänenkin on vähintään tohtorismies.

Muuten tuo vihannes on kyllä täysin tyhjänpäiväinen ihminen. Täytyy sanoa että mä en varmaan alkaisi tuollaisen lutkan vinoilua kuuntelemaan varttia kauempaa, vaan pelkäämpä että antaisin sille selkään oikein kunnolla, vaikka en ole vielä tähän ikään mennessä naista lyönytkään. Tuskin tuo mitään tajuaa/uskoo vaikka sille sanoisi mitä. Ajan säästämiseksi ja turhan vänkäämisen välttämiseksi siis karttu viuhumaan ja luuska nurkkaan ja kyykkyyn.

Vielä entistäkin enemmän tulee ikävä sitä aikaa kun Aki oli vielä talossa. Kyllä se sälli pistäis tuollaisen itsestään liikoja luulevan turhakkeen asentoon ja nuhteeseen. Vaikka sitten väkivalloin, jollei muuten tottele. Älkääkä nyt tylleröt suuttuko, tää on vaan mun mielipide...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ja huora se on palstahuorakin.

Eli Akiakin olisi siis voinut sanoa leikillään nekruksi ja jos Aki olisi siitä suuttunut niin se olisi ollut käsittämätöntä. Neekeri kun on neekeri, mitä siitä mieltään pahoittamaan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eli Akiakin olisi siis voinut sanoa leikillään nekruksi ja jos Aki olisi siitä suuttunut niin se olisi ollut käsittämätöntä. Neekeri kun on neekeri, mitä siitä mieltään pahoittamaan.

No jos ihan vakavissaan ollaan niin ei tummaihoista tarvitsisi kenenkään haukkua nekruksi, ei "palstahuoraa" huoraksi eikä naismaista miestä ämmäksi - kaikki yhtä lailla typerää käytöstä. Sitä en vaan ymmärrä että miksi sitä pidettiin hyvänä asiana ja suorapuheisuutena kun Martina sanoo Timolle että "Sä oot yks v*tun ämmä! Sä oot ihan ämmä Timo!", mutta kun Timo sanoo osittain leikillään että "Heitä kovempaa huara!" niin se onkin sitten ihan kauhea juttu. Ja kun tosiaan tämä Martina vielä kovaan ääneen juuri edellisenä iltana toitotti että hän saa sanoa muille ihan mitä tahansa koska haluaa olla suorapuheinen, ja muiden pitää vaan niellä se koska "Se on heidän ongelma, ei mun!". Jos tuollainen asenne on niin sitten pitää kyllä pystyä myös ottamaan vastaan samalla mitalla!
 

SpaidAce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Dallas Stars
Ihan hauska veto tuo oli kyllä, että tuo tyhjäpää saatiin sinne vähän vittuilemaan porukalle, on varmaan ihan oikeastikin tuollainen perse koko ämmä. Mutta tuohon ohjelmaan hän kyllä sopii, vaikka hänen rinnallaan Matti Nykänenkin on vähintään tohtorismies.

Muuten tuo vihannes on kyllä täysin tyhjänpäiväinen ihminen. Täytyy sanoa että mä en varmaan alkaisi tuollaisen lutkan vinoilua kuuntelemaan varttia kauempaa, vaan pelkäämpä että antaisin sille selkään oikein kunnolla, vaikka en ole vielä tähän ikään mennessä naista lyönytkään. Tuskin tuo mitään tajuaa/uskoo vaikka sille sanoisi mitä. Ajan säästämiseksi ja turhan vänkäämisen välttämiseksi siis karttu viuhumaan ja luuska nurkkaan ja kyykkyyn.

Ei voi notta muuta sano kuin HUHHUH!! Melko paksua tekstiä. Nämä päätelmät on varmaan tehty juorulehtien perusteella? Tai sitten BB:n, jossa uskon Martinan "vetävän tiettyä roolia" tuotannon pyynnöstä. On hieno, kun ihmiset "tuomitsevat" toisen jonkun juorulehtien perusteella. Toisaalta saatat tuntea Martinan?

edit: Eikö musanmake seuraa salkkareita? Siinä Sepostakin kirjoiteltiin mitä sattuu. *hymiö*
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
No jos ihan vakavissaan ollaan niin ei tummaihoista tarvitsisi kenenkään haukkua nekruksi, ei "palstahuoraa" huoraksi eikä naismaista miestä ämmäksi - kaikki yhtä lailla typerää käytöstä. Sitä en vaan ymmärrä että miksi sitä pidettiin hyvänä asiana ja suorapuheisuutena kun Martina sanoo Timolle että "Sä oot yks v*tun ämmä! Sä oot ihan ämmä Timo!", mutta kun Timo sanoo osittain leikillään että "Heitä kovempaa huara!" niin se onkin sitten ihan kauhea juttu. Ja kun tosiaan tämä Martina vielä kovaan ääneen juuri edellisenä iltana toitotti että hän saa sanoa muille ihan mitä tahansa koska haluaa olla suorapuheinen, ja muiden pitää vaan niellä se koska "Se on heidän ongelma, ei mun!". Jos tuollainen asenne on niin sitten pitää kyllä pystyä myös ottamaan vastaan samalla mitalla!

Tottakai Timo saa antaa takaisin kun Martinan kommentit Timoa kohtaa oli varsin provosoivia. Siitä huolimatta minä olen sitä mieltä että Timon huorittelu Martinalle on ja oli ala-arvoisempaa kuin Martinan neidittely Timolle oli. Ymmärrän myös että Martina otti tuosta kommentista kierroksia, koska veikkaan että Martina on saanut kuulla tuollaista haukkumista siviilissä riittämiin.
 

MusanMake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Suomi
Ei voi notta muuta sano kuin HUHHUH!! Melko paksua tekstiä. Nämä päätelmät on varmaan tehty juorulehtien perusteella? Tai sitten BB:n, jossa uskon Martinan "vetävän tiettyä roolia" tuotannon pyynnöstä. On hieno, kun ihmiset "tuomitsevat" toisen jonkun juorulehtien perusteella. Toisaalta saatat tuntea Martinan?

edit: Eikö musanmake seuraa salkkareita? Siinä Sepostakin kirjoiteltiin mitä sattuu. *hymiö*
Ihan omia päätelmiähän nuo. Kenties tuo eukko vaikuttaa sinun mielestäsi hyvinkin herttaiselta ja lämpöiseltä ja älykkäältäkin mimmiltä, mutta minun silmissäni hän on pelkkä julkisuudenkipeä ja rasittavan diivaileva lunttu. Pohjimmiltaan niin laiska, että haluaa elää sillä, että saa nimensä lehteen silloin tällöin. Ja on valmis tekemään käytännössä mitä tahansa että nimi lehdessä pysyy. Voinhan mä olla väärässäkin, mutta ihmistuntemus on mulla ollut yleensä aika hyvä, että näen kyllä jo päältä että millainen kukakin on miehiään. Reittä myöten tuo on kuitekin elannolle päässyt ja se on kyllä aikalailla ällöttävä tapa. Hyi saatana. Ja en tunne häntä, luojalle kiitos!

Varmasti Marttiina veteleekin jotain roolia, mutta en kyllä epäile yhtään etteikö hän olisi oikeastikin ainakin hyvin lähellä tuollaista ällöttävää kanaa.

Salkkareita tulee katsottua emännän kanssa kyllä viikonloppuisin, vaikkei kovin tarkasti, mutta en muista tuota älykääpiötä silti siinä nähneeni.. Ja siinä se varmaan vetääkin ihan varmasti jotain roolia, sehän on näyttelijä hei! :)

Ps. Mikäli tää Aitohinkki nyt jonkun ihmeellisen sattuman kautta tuleekin vaikkapa mun juttusille ja osoittaa olevansa mukava ja fiksu tyyppi, niin tulen varmasti tänne pyörtämään sanani. Kyllä mä voin myöntää jos oon ollut joskus väärässä, ei tee mitään. Sillä mäkin oon vaan ihminen, vaikket uskoisikaan :)
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tottakai Timo saa antaa takaisin kun Martinan kommentit Timoa kohtaa oli varsin provosoivia. Siitä huolimatta minä olen sitä mieltä että Timon huorittelu Martinalle on ja oli ala-arvoisempaa kuin Martinan neidittely Timolle oli. Ymmärrän myös että Martina otti tuosta kommentista kierroksia, koska veikkaan että Martina on saanut kuulla tuollaista haukkumista siviilissä riittämiin.

Olisi ollut loukkaavaa jos olisi heittänyt sen tyyliin "V*tun huora", mutta kun se oli vaan sellainen (ainakin osittain) huumorilla heitetty heitto kesken tyynysodan "Heitä kovempaa huora". Mutta ei tästä tämän enempää enää.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Tottakai Timo saa antaa takaisin kun Martinan kommentit Timoa kohtaa oli varsin provosoivia. Siitä huolimatta minä olen sitä mieltä että Timon huorittelu Martinalle on ja oli ala-arvoisempaa kuin Martinan neidittely Timolle oli. Ymmärrän myös että Martina otti tuosta kommentista kierroksia, koska veikkaan että Martina on saanut kuulla tuollaista haukkumista siviilissä riittämiin.
Sitä niittää mitä kylvää. Salarakas on kyllä kerjännyt verta nenästään tuolla talossa, eikä käytös siviilissäkään pahemmin mairittele. Nämä turhaakin turhemmat tissiböönat luulevat ilmeisesti ihan oikeasti olevansa jotain merkittäviä henkilöitä, jotka voivat hölmöillä aivan miten sattuu joutumatta kuuntelemaan mitään palautetta typeryydestään.

Martina on kuitenkin helvetin hyvä hämmentäjä tuossa muuten todellisen hmv-talossa. Tullaan varmaan äänestämään muiden asukkaiden toimesta pudotusäänestyksiin, mutta toivottavasti ei tipu ennen finaalia, jossa saa toivon mukaan pelkän miinusäänten ryöpyn. Jatkuva putoamisuhasta selviytyminen saisi tämän turhakkeen leijumaan entisestään ja murskatappio ja pelkkä luu kouraan pitkän talossa notkumisen päätteksi olisi oiva palkinto tälle superjulkkikselle.

Valitettavasti tämä toive ei toteudu, vaan hän ilmeisesti poistuu talosta käsikirjoituksen mukaan hyvinkin pian.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös