Suomen Big Brother 2007

  • 971 289
  • 3 273

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ainoa asenneongelmainen on Martina itse. Muu porukka otti hänet vastaan samalla tavalla kuin kaikki muutkin uudet tulokkaat, eli ihan hyvin.

Veikkauksia häätöäänestykseen joutuvista: Luulen, että pisteet jakautuvat taas tasaisesti. Mies lähtee talosta ensi sunnuntaina. Vastakkain ovat Niko ja Jussi. Varasijalla Kadi, mutta hän on kuitenkin suvereeni plus-äänien kerääjä, jos on nimettynä. Pia ja Farbod selvittävät jälleen itsensä rimaa hipoen kuiville.
 
Vaikuttaa...

...vaan tämä rouva Aitosen talossaolo koko ajan enemmän käsikirjoitetulta jutulta. Ei jaksa uskoa, että kukaan voi olla 24/7 noin idiootti. Veikkaan, että poistuu talosta vielä tämän viikon aikana...
 
Suosikkijoukkue
Mikkelin Kittaajat
Veikkauksia häätöäänestykseen joutuvista: Luulen, että pisteet jakautuvat taas tasaisesti. Mies lähtee talosta ensi sunnuntaina. Vastakkain ovat Niko ja Jussi. Varasijalla Kadi, mutta hän on kuitenkin suvereeni plus-äänien kerääjä, jos on nimettynä. Pia ja Farbod selvittävät jälleen itsensä rimaa hipoen kuiville.

Nikon en usko ainakaan joutuvan äänestykseen, tästä voisin lyödä vetoa. Sen sijaan luulisin, että Pia ja Jussi joutuvat yllättävänkin selkeästi tällä kertaa. Kadin luulisin olevan ainoa, joka voi olla melko lähellä tätä kaksikkoa.
 

kepardi

Jäsen
Saadaankohan tältäkin kaudelta vielä oikeusjuttu, kun Timo meni Martinaa huorittelemaan. Kai siitäkin jonkun kunnianloukkaussyytteen voi nostaa? Itse en ainakaan yllättyisi jos näin kävisi.
 

TwentyThree

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saadaankohan tältäkin kaudelta vielä oikeusjuttu, kun Timo meni Martinaa huorittelemaan. Kai siitäkin jonkun kunnianloukkaussyytteen voi nostaa? Itse en ainakaan yllättyisi jos näin kävisi.

Sehän on vaan Timon mielipide...
Pakko tuon Martinan on tuolla olla vaan sekoittamassa pakkaa tuotantotiimin pyynnöstä, eihän noin paskaa luonnetta voi olla.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Saadaankohan tältäkin kaudelta vielä oikeusjuttu, kun Timo meni Martinaa huorittelemaan. Kai siitäkin jonkun kunnianloukkaussyytteen voi nostaa? Itse en ainakaan yllättyisi jos näin kävisi.

Pelkkä valehtelijaksi haukkuminenkin täyttää syyteharkinnan vaatimukset, ainakin eduskunnassa.

Nojoo, kyseessä ei ollut mikään "Vitun huora mä vihaan sua lähe menee" vaan "heitä lujempaa huarraaaa". Oikeutetusti Martina otti itseensä ja antoi palautettakin sen mukaan, mutta luulisi neidon ymmärtävän että Timo ei tarkoittanut asiaa sanan varsinaisessa merkityksessä.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kovasti olin tätä Aitolehden taloon tuloa vastaan, mutta nyt olen tyytyväinen siihen, että ainakin saa vähän jotain "ohjelmaa" taloon puheillaan. Kyllä oli aikakin. Olkoonkin, että varmasti on tuotannon asialla siinä mielessä, että tarkoituksella provosoi.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Kovasti olin tätä Aitolehden taloon tuloa vastaan, mutta nyt olen tyytyväinen siihen, että ainakin saa vähän jotain "ohjelmaa" taloon puheillaan. Kyllä oli aikakin. Olkoonkin, että varmasti on tuotannon asialla siinä mielessä, että tarkoituksella provosoi.

Nimenomaan. On toi nyt ihan eri taso nainen mitä noi vanhat hmv-asukit. Itse olisin jättänyt noiden muiden uusien tulemisen taloon kokonaan pois ja tuonut pelkästään Martinan sisään, koska noiden tavallisten pulliaisten sisääntuominen vei maun koko hommasta.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä tässä molemmat osapuolet on ilmeisesti osanneet analysoida vastustajan heikot kohdat ja iskeä täsmäiskuilla niihin.

Hunks-Esko uhkasi vetää Timoa turpaan NRJ:n radiohaastattelussa tänään. En kuullut itse, joten en tiedä oliko läpällä heitetty.

Jos Esko meinaa vedellä pataan kaikkia jotka pitävät hänen vaimoaan -piip-, niin hän saa jättää kikkelinpyörittelyhommat kokonaan ja perustaa turpaanvetoklinikan jossa lätty lätisee kolmessa vuorossa.
 

Näkemys

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hyvin osu näköjään Timon kommentti. Pitäisihän Martinan nyt pystyä käsittelemään muiden mielipiteet itsestään.¨

Millä nimellä teidän kaveripiireissä kutsutaan naista, joka on tullut väkisin julkisuuteen levittämällä jalkojaan oikeille ihmisille? Aivan.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta nuo neuvot unohtui siinä vaiheessa kun Timo illalla ohimennen kutsui tätä staraa huoraksi... Olisihan Martinan pitänyt muistaa että se on vaan Timon mielipide ja se on hänen oma ongelmansa jos hän ei sitä pysty käsittelemään...

Huoraksi ei nimitellä ketään, ei vaikka kuinka olis "oma mielipide". Tuollainen nimittely antaisi Martinalle aiheen tehdä rikosilmoituksen.
 

TML

Jäsen
Itse en ole viimeisen viikon sisään katsellut muuta kuin sunnuntain jakson mutta täytyy sanoa että aika hyvin toi bb:n tuotantotiimi osas järjestää taas tivolia. Tääläkin porukka valittaa Martinasta mutta aika hyvin näyttäis 24/7 olevan päällä useilla. Ainakin ihan tarpeeks saanu lukee siitä Martinasta viimesellä parilla sivulla.

Kai sitä tänää joutuu kattoon sen että näkee omin silmin sitten millanen se oikeesti on.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Huoraksi ei nimitellä ketään, ei vaikka kuinka olis "oma mielipide". Tuollainen nimittely antaisi Martinalle aiheen tehdä rikosilmoituksen.

Itse lasken tuon Timon heiton samaan kastiin Martiinan ämmittelyn kanssa. Tottahan toki rikosilmoitus kannattaa tehdä, jos ei Martinan niin jonkun ulkopuolisen sitten, sitä ei ollakaan vielä tässä tuotantokaudessa nähty!! Tuskin on ensimmäinen kerta kun Martinaa tällä nimellä kutsutaan, eikä varmasti viimeinen..

Luultavasti Martiina saisi vielä hyvät rahat, ennakkotapaus on jo Sonja Lumpeen toimesta.
 

ilman sukkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hyvin osu näköjään Timon kommentti. Pitäisihän Martinan nyt pystyä käsittelemään muiden mielipiteet itsestään.¨

Millä nimellä teidän kaveripiireissä kutsutaan naista, joka on tullut väkisin julkisuuteen levittämällä jalkojaan oikeille ihmisille? Aivan.
Virolaisittain, "AitoLehtiSeksi". Siis nämä Seiskojen ja Hymyjen kuvaajille jalkojen avautumiset. Raptori oli aikaansa edellä lyriikoissaan. http://www.lyricsbox.com/raptori-lyrics-kumitissit-5hsffmx.html
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Huoraksi ei nimitellä ketään, ei vaikka kuinka olis "oma mielipide". Tuollainen nimittely antaisi Martinalle aiheen tehdä rikosilmoituksen.

No onko sitten yhtään fiksumpaa nimitellä miestä "ämmäksi"? Vaikka Timo nyt ei ehkä ole mikään miehisin mies niin ihan yhtä lailla loukkaava kommentti tuollainenkin on. Ja kun tämä Aitolehti kerran sellaisen saarnan piti silloin illalla kuinka hän puhuu kaiken suoraan ja se on muiden ongelma jos ei kestä sitä niin pitäisi silloin seurata omia neuvojaan ja osata ottaa myös vastaan jotain.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Timo on "ämmä", ja Martina on "huora". Big deal. Kumpikin veti herneet nessuun, vaikka totuuksia kumpikin laukoi toisilleen.

Pääasia että taloon syntyy jännitteitä ja pientä säpinää.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei ole tätäkään paskaa tullut katsottua, paitsi pakosta lööpeistä. Mutta kyllä tuollainen säälittävä töyhtöhyyppä eli itse itsensä "pelimieheksi" nimennyt fruittarikloppi voisi pitää turpansa kiinni.

Eikös pelimies ole muuten käytännössä sama asia, kuin mieshuora?

Sitäpaitsi voisin vaikka väittää, että Martina syö aamiaiseksi tuollaisia pelimiehiä.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Ihan asiaahan se Timo puhui. Suorasanaisuutta ja rehellisyyttähän Martinakin arvostaa. Muut asukkaat eivät myöskään näyttäneet kauhean järkyttyneiltä Timon puheista..
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Huoraksi ei nimitellä ketään, ei vaikka kuinka olis "oma mielipide". Tuollainen nimittely antaisi Martinalle aiheen tehdä rikosilmoituksen.

Voi hellanduudeli sentään.

Kuinka perkeleen herkkänahkasta porukkaa tässä maassa oikeen asuu?

Laitetaan sitten saman tien oikeuteen kaikki jotka kutsuvat toisia läskeiksi, kukkakepeiksi tai huonoiksi laulajiksi?
 

axe

Jäsen
Mutta perkele kun se Timo ei edes sanonut huoraksi, siis siinä mielessä että siitä pitäisi kenenkään verisesti loukkaantua. Jos tuollaisessa tyynysotakisailussa naureskellen homotellaan tai huoritellaan tai nimitellään vammaiseksi tai mitä tahansa, niin onhan se nyt häiriintynyt ihminen, joka sellaisesta oikeasti suuttuu. Ei se ole edes se mielipide saati sitten mikään syytös. Päässä vikaa sillä, joka muuta väittää.

Hyvän ja huonon maun rajoista voi toki aina vääntää niin pitkälle kuin taivasta riittää, mutta jollain kunnianloukkauspuheilla tekee itsestään kyllä todella huvittavan tosikon. Ei voi maailma olla mennyt tähän, että ilmiselvästä leikistä - oli sitten kuinka vitun tyhmää, idioottimaista, lapsellista, surkeaa, huonoa tahi paskaa leikkiä tahansa - ruvetaan puhumaan rikossyytteistä tai turpaanvetämisistä.

Mää vaan ihmettelen ja surkuttelen todella syvästi ihmisiä, jotka eivät erota mistään asiasta mitään sävyjä. Jos sanotaan "neekeri" tai sanotaan "huora", niin pitää vetää herne klyyvariin syvemmälle kuin sierainta riittää eikä välitetä vähääkään siitä missä yhteydessä, millä sävyllä ja millä tarkoituksella se on sanottu.

Ainoa, jolla on ollut aihetta loukkaantua ihan oikeasti, on Piia siitä "vitun pomottelevasta nirppanokasta". Siinä oli oikea loukkaamistarkoitus, eikä vain vittuiltu (ämmitelty) enemmän tai vähemmän vitsillä tai nimitelty (huoriteltu) täyden leikin keskellä ilman mitään tarkoitusperää sanan takana.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta perkele kun se Timo ei edes sanonut huoraksi, siis siinä mielessä että siitä pitäisi kenenkään verisesti loukkaantua.

Tuo minun mielestäni tekeekin asiasta pahemmin. Paljon pienempi paha olisi, jos Timo olisi vihoissaan huutanut että painuvittuunhuora, silloin huorittelun olisi tietyissä määrin ymmärtänyt, vihoissaan kun ihmisiä tulee nimiteltyä. Timohan on aikaisemminkin kunnostautunut tuolla sektorilla, ämmitellessään ja huoritellesaan. Huorittelu nyt vaan ei saa olla jokapäiväistä puhekieltä. No, se siitä. Timo nyt on muutenkin tasonsa osoittanut.
 

Fawkes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Steelers, Man United
Ainoa, jolla on ollut aihetta loukkaantua ihan oikeasti, on Piia siitä "vitun pomottelevasta nirppanokasta". Siinä oli oikea loukkaamistarkoitus, eikä vain vittuiltu (ämmitelty) enemmän tai vähemmän vitsillä tai nimitelty (huoriteltu) täyden leikin keskellä ilman mitään tarkoitusperää sanan takana.
Siis onko se Martina siellä laukonut näitä juttuja päin kyseisten henkilöiden naamaa vaiko jauhanut jotain selän takana? Sinänsä vaatii kyllä aika hyvin pokkaa jos lähtee vittuilemaan päin naamaa tuolla. Ja eikö se nyt ala olemaan aika selvä juttu, että ei tuo tuolla loppuun asti edes tahto olla. Joko on jo etukäteen sovittu että on vain viikon tai pari siellä provoilemassa tai sitten tämä pelle on itse lähtenyt taloon periaatteella "menen taloon, käyn suihkussa, vittuilen muille, nostan itseni takaisin lööppeihin ja lähden pois".

EDIT. Hehe, ja siellä se on vaatinut jotain julkista anteeksipyyntöä Timolta huorittelusta. Oijoi, oli tästä yksilöstä mitä mieltä tahansa niin ainakin se on tuonut taloon eloa. Ja eikös sitä kaikki ole kovaan ääneen vaatinut? Suurin virhe olisi äänestä Martina ulos heti viikon jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös