Olen myös ymmärtänyt että näissä alkuvaiheen äänestyksissä äänimäärät ovat todella pieniä, ja vasta jos suosikki meinaa pudota, aktivoidutaan äänestämään (esim eilen). Puhutaan vain muutamista sadoista äänistä, jolloin 10 henkilön äänestys saattaa vaikuttaa lopputulokseen dramaattisesti.
Loppukilpailuissa ääniä annetaankin sitten huomattavasti enemmän.
Itse taas veikkaan että lopputulos, eli se kuka putoaa on ainut oikea mitä äänestys on kertonut sen sijaan telkkarissa näytetyt palkit ja ilmoitetut prosentit on täyttä kusetusta. Eilen jos tilanne olisi ollut kuten se muka oli lopuksi niin Vappu olisi tasan tarkasti mainostanut että myös Kadi ja Timo on tippumisvaarassa mutta näiden osalta oltiin käytännössä aivan hiljaa joten veikkaisin että Kadi ja Timo ei oikeasti ollut missään vaiheessa lähelläkään tippua.
Ja ihan äänimääristä veikkailtuna niin tätä ohjelmaa katsoo n. reilu 300 000 joista ehkä 3-5 prosenttia osallistuu äänestyksiin, jolloin 300000 katsojasta tuo olisi 9000-15000 ääntä, näistä osa on myös massaäänestäjiä mutta suurin osa äänestäjistä äänestää vain kerran. Eli itse en kyllä jaksa uskoa että ne palkit millään heiluisi niin kuin annetaan ymmärtää.
Mitä tulee Martina Aitolehteen niin itsellä on kyllä vahva ennakkoasenne kyseiseen salarakkaaseen, mutta katsotaan nyt hetki ja annetaan Martinalle mahdollisuus ennen kuin annetaan lopullista tuomiota. Näin alkuun Martinalla tuntuu olevan ainakin vahvat mielipiteet ja tyttö myös pitää päänsä poikien edessä mm kokkaamisessa. Ja Kadi ei näyttäisi ymmärrettävistä syistä (kaverinsa Jenni Rantalan ja Alexei Jeremenko jr:n sekä Martinan salarakas tapaus) ainakaan alkuun liiemmälti pitävän Martinasta. Ja tuo Martinahan on esitellyt sulojaan myös Hustlerin sivuilla joten ei ne suihkukuvat nyt mitään varsinaisesti tarjoa - eikä Martinan tisseissa kyllä muutenkaan ole paljoa edes nähtävää kun ne on mielestäni suhteellisen rumat (eikä ne ole edes aidot), mm eilen ulostetun Maxin tisseissä oli paljon enemmän nähtävää.
Lopuksi totean vielä että olen aivan varma että tämä viikkotehtävä tulee menemään pieleen, varsinkin kun asukkaat näyttävät saavan bissee yms joten kyllä tuolla tullaan varmasti nukkumaan ja ehkä jopa sammumaan siten että se 15 tunnin nukkumisaika kuluu loppuun. Sen lisäksi Tellu ja Piia (sekä vielä joku kolmas) ilmoittivat myös jo ennakkoon etteivät pysty olemaan nukkumatta.