Suomen Big Brother 2007

  • 971 194
  • 3 273

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mitenkäs minulla on sellainen muistikuva, että viime vuonna talossa olivat lopulta kaksin Kaki ja Sari. Vai heivattiinko siitä kolmas pyörä studion piinattavaksi ennen heitä?

Näinhän se juuri on mennyt. Ensin ulostetaan se kolmas, ja sen haastattelun + mainosten + muun häsläyksen ajan kaksi parasta ovat talossa kahdestaan. Sitten ratkeaa voittaja ja hänkin joutuu vielä jonkin aikaa palloilemaan talossa yksin.
 

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Mitenkäs minulla on sellainen muistikuva, että viime vuonna talossa olivat lopulta kaksin Kaki ja Sari. Vai heivattiinko siitä kolmas pyörä studion piinattavaksi ennen heitä?

Neljä oli finaalissa. Ensin äänestettiin Olli pois studioon haastatteluun. Kaki, Kaarlo ja Sari jäivät taloon. Seuraavaksi lähti Kaarlo. Myöhemmin Kaki äänestettiin ulos ja Sari jäi yksin taloon juomaan kuoharia.

Viime vuoden finaalin uutiset:
http://www.bbplaza.net/uutinen.php?id=158
http://www.bbplaza.net/uutinen.php?id=160
 
Viimeksi muokattu:

Rodion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kakun kasvattajat. Sympatiat kakun jakajille.

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Käytä valtaasi äänestykseen taas valittu huikeita vaihtoehtoja... Farbot ja Piia pitävät jonkun shown, juuei. Jussi ja Suvi ovat tunnin suihkussa, VAATTEET PÄÄLLÄ!? Mitä vittua? Mikäköhän idea siinä on? Kolmas vaihtoehto oli... en edes muista enää, niin väsyneitä ehdotuksia. Tulispa karkkisade, tai jotain muuta yhtä fantsua.

Täytyy myöntää, että eivät ole kovin montaa minuuttia hektisestä työpäivästään tuhlanneet näihin Käytä valtaasi- äänestyksiin..

Tämän viikon vaihtoehdot:

1) Piia ja Farbod esittävät yökerhoshow'n.
2) Suvi ja Jussi menevät suihkuun tunniksi vaatteet päällä.
3) Tiina ja Sauli nukkuvat saunassa yön.


Ei herranjumala.. Ja todennäköisesti näistä vaihtoehdoista yksi tulee olemaan yksi tämän viikon huippuhetkistä. Boring..
 

scholl

Jäsen
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1443129
BB-Timo Martinasta: Ei mikään ruudinkeksijä!
Jatkoaika-ilman sukkia BB-Timosta: Ei mikään ruudinkeksijä!
Kaikki tätä ketjua lukevat Jatkoajan ilman sukkia nimimerkistä: Ei mikään ruudinkeksijä!

Heh. saattaa olla erittäin hyvin sanottu. Olen muuten kuullut puhuttavan, että eräs sm-liigaseuran faniklubin puheenjohtaja oli kesät talvet ilman sukkia. Eikä se vielä mitään, mutta jos tuli tappio ottelussa niin hän kaiken lisäksi käveli joku kymmenen kilsaa matsista himaan. Ei kaiketi mikään ruudinkeksijä!
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos Martina Aitolehti saa taloon aikaiseksi kunnon riidan tai muuta säpinää pitkäaikaisen tylsyyden sijaa, on hän minusta ollut tälle kaudelle hyödyksi. Suihkumateriaalia tulee sitten kaupan päälle.
Viikkotehtävä lisää päreiden polttamisriskiä, etenkin niille joita vaivaavat sekä unen puute että tupakkalakko.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olen myös ymmärtänyt että näissä alkuvaiheen äänestyksissä äänimäärät ovat todella pieniä, ja vasta jos suosikki meinaa pudota, aktivoidutaan äänestämään (esim eilen). Puhutaan vain muutamista sadoista äänistä, jolloin 10 henkilön äänestys saattaa vaikuttaa lopputulokseen dramaattisesti.

Loppukilpailuissa ääniä annetaankin sitten huomattavasti enemmän.

Itse taas veikkaan että lopputulos, eli se kuka putoaa on ainut oikea mitä äänestys on kertonut sen sijaan telkkarissa näytetyt palkit ja ilmoitetut prosentit on täyttä kusetusta. Eilen jos tilanne olisi ollut kuten se muka oli lopuksi niin Vappu olisi tasan tarkasti mainostanut että myös Kadi ja Timo on tippumisvaarassa mutta näiden osalta oltiin käytännössä aivan hiljaa joten veikkaisin että Kadi ja Timo ei oikeasti ollut missään vaiheessa lähelläkään tippua.

Ja ihan äänimääristä veikkailtuna niin tätä ohjelmaa katsoo n. reilu 300 000 joista ehkä 3-5 prosenttia osallistuu äänestyksiin, jolloin 300000 katsojasta tuo olisi 9000-15000 ääntä, näistä osa on myös massaäänestäjiä mutta suurin osa äänestäjistä äänestää vain kerran. Eli itse en kyllä jaksa uskoa että ne palkit millään heiluisi niin kuin annetaan ymmärtää.

Mitä tulee Martina Aitolehteen niin itsellä on kyllä vahva ennakkoasenne kyseiseen salarakkaaseen, mutta katsotaan nyt hetki ja annetaan Martinalle mahdollisuus ennen kuin annetaan lopullista tuomiota. Näin alkuun Martinalla tuntuu olevan ainakin vahvat mielipiteet ja tyttö myös pitää päänsä poikien edessä mm kokkaamisessa. Ja Kadi ei näyttäisi ymmärrettävistä syistä (kaverinsa Jenni Rantalan ja Alexei Jeremenko jr:n sekä Martinan salarakas tapaus) ainakaan alkuun liiemmälti pitävän Martinasta. Ja tuo Martinahan on esitellyt sulojaan myös Hustlerin sivuilla joten ei ne suihkukuvat nyt mitään varsinaisesti tarjoa - eikä Martinan tisseissa kyllä muutenkaan ole paljoa edes nähtävää kun ne on mielestäni suhteellisen rumat (eikä ne ole edes aidot), mm eilen ulostetun Maxin tisseissä oli paljon enemmän nähtävää.

Lopuksi totean vielä että olen aivan varma että tämä viikkotehtävä tulee menemään pieleen, varsinkin kun asukkaat näyttävät saavan bissee yms joten kyllä tuolla tullaan varmasti nukkumaan ja ehkä jopa sammumaan siten että se 15 tunnin nukkumisaika kuluu loppuun. Sen lisäksi Tellu ja Piia (sekä vielä joku kolmas) ilmoittivat myös jo ennakkoon etteivät pysty olemaan nukkumatta.
 

MasaK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paska Kaupunni
Martina provoaa minkä kerkee ja porukka nielee koukut matoineen.

"Timo sä oot ihan ämmä" oli helmi.

Osu ja uppos :)
 

Pravda

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Martina provoaa minkä kerkee ja porukka nielee koukut matoineen.

"Timo sä oot ihan ämmä" oli helmi.

Osu ja uppos :)
Timo veteli herneet palkoinen ;-) Muutama bisse lisää ja tästä tulee eka mielenkiintoinen ilta koko kauden aikana. Martina ei tunnu oikein diggaavan Timoa. Aika kovaa tekstiä tuli vielä takaapäinkin.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kusipäinen ämmä ei voi muuta sanoa. No nyt tulee ainakin sitä viihdettä mitä kansa on kaivannut. Mielenkiintoinen persoona kyllä siinä mielessä, että ei ole ollut talossa vielä vuorokauttakaan ja saa nyt jo "rähinän" päälle.

"mä vaan sanoin mielipiteeni, että Timo on ämmä. Ei se oo mun vika, jos se suuttuu siitä, koska sehän on ämmä".
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Itse taas veikkaan että lopputulos, eli se kuka putoaa on ainut oikea mitä äänestys on kertonut sen sijaan telkkarissa näytetyt palkit ja ilmoitetut prosentit on täyttä kusetusta.

Sen lisäksi Tellu ja Piia (sekä vielä joku kolmas) ilmoittivat myös jo ennakkoon etteivät pysty olemaan nukkumatta.

Joo, tota äänestystä on tullut kans vähän mietittyä. Halutaanko sillä säilyttää jännitystä, saada fanit liikkeelle, ettei joku ihku vaan putoaisi, vai mitä sillä haetaan?

Kuka on Tellu? Itse kun kattelen melko satunnaisesti BB:tä eli 0-7 kertaa viikossa, niin on jäänyt vähän hämärän peittoon. En oo sen verran välkky, että sen jostain päättelisin tästä nopeasti. Ja oon sen verran laiskakin, etten jaksa ottaa selvää muuten kuin vain kysymällä ihan tässä.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
LOL, Martinahan provoaa paremmin kuin jatkoajan spämmääjät :D

Go Martina Go!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kenties Timo muistuttaa Martinan mielestä liikaa ulkonäöltä Eremenko junioria ja mieleen palaa vanhat muistot :)
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuka on Tellu?

Tellu on siis tuo punatukkainen Tiina H, jonka lempinimi on tuo Tellu kun kyseinen tyttö ei pidä ollenkaan Tiina nimestään.

Tällä hetkellä minua on alkunut talolaisten tapaan epäilyttämään onko tuo Martina sittenkään varsinainen asukas taloon vai onko Martinan tarkoituksena vain sekoittaa pakkaa ja saada tähän univelka viikkotehtävään aikaiseksi eripuraa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka on Tellu? Itse kun kattelen melko satunnaisesti BB:tä eli 0-7 kertaa viikossa, niin on jäänyt vähän hämärän peittoon. En oo sen verran välkky, että sen jostain päättelisin tästä nopeasti. Ja oon sen verran laiskakin, etten jaksa ottaa selvää muuten kuin vain kysymällä ihan tässä.

Tiina, se punapää.
Ei helvetti, Martina puhuu itsestään ja urastaan siihen tyyliin, että hän oikeasti olisi tehnyt jotain merkittävää. No, onhan se tietty hienoa bylsiä apinan näköistä futaria, voittaa pari mallikisaa ja levyttää Marika Fingerroosin kanssa. Tuollaisella meriittilistalla sitä voikin jakaa elämänohjeita muille. "Sun täyty uskoa itseesi, mä tiedän mistä mä puhun, sä et saa luovuttaa".
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
LOL, Martinahan provoaa paremmin kuin jatkoajan spämmääjät :D

Go Martina Go!

Argh! Jotain tällästä oottanu kohta pari kuukautta ja sitten ei ole kotona katsomassa. Ja mikä parasta. Jostain syystä Kuopion Sokos Hotel ei halua näyttää Subia niin ei nää huomenna ees koostetta.

Kertokaa tänne edes parhaat jutut.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuka on Tellu? Itse kun kattelen melko satunnaisesti BB:tä eli 0-7 kertaa viikossa, niin on jäänyt vähän hämärän peittoon. En oo sen verran välkky, että sen jostain päättelisin tästä nopeasti. Ja oon sen verran laiskakin, etten jaksa ottaa selvää muuten kuin vain kysymällä ihan tässä.
Tellun oikea nimi on Tiina. Eli se Rosa Meriläisen näköinen muija, joka tuli kolmen muun uuden asukkaan kanssa taloon reilu pari viikkoa sitten.

Minulla on sellainen aavistus, että tuotanto on käskenyt tai vähintäänkin kehottanut tätä Aitolehmää olemaan hieman vittumainen ja provomaan. Kuten nyt tuo Timon ämmitely. Tuskin kukaan haluaa, että tuo turha julkimo asettuu taloon pelkäksi seinäruusuksi. Kun porukka tarpeeksi vielä valvoo ja on röökit jemmattu, niin on kumma jos ei ala pinna katkeilla yhdällä jos toisella.
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Mutta mitäs vittuilua tuossa Timon ämmittelyssä oikein on? Sehän on täyttä totta. Onko Timo oikeasti niin sokea ettei itseään tuosta tunnista?
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Mutta mitäs vittuilua tuossa Timon ämmittelyssä oikein on? Sehän on täyttä totta. Onko Timo oikeasti niin sokea ettei itseään tuosta tunnista?

Aamen.

Ämmätimo on ollut ykkös-inhokkini alusta alkaen. Naurettava pelle, jonka saisi ulostaa talosta, että pääsisi kotiin sheivailemaan mestojaan. Oikeasti, ajaako mies rintakarvojaan?

Martinalta lisää tulitusta vaan, kiitos.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mutta mitäs vittuilua tuossa Timon ämmittelyssä oikein on? Sehän on täyttä totta.

Niin, että totuuksien sanominen ei voi olla vittuilua tai kusipäistä toimintaa. Sanoisitko sinä cp-vammaiselle, että "mene sinä vammainen vittuun, kun et kuitenkaan asiaa ymmärrä", koska se voi olla totta.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Niin, että totuuksien sanominen ei voi olla vittuilua tai kusipäistä toimintaa. Sanoisitko sinä cp-vammaiselle, että "mene sinä vammainen vittuun, kun et kuitenkaan asiaa ymmärrä", koska se voi olla totta.

Siinäpä olisikin ideaa muuten! Laitetaan BB:hen parit neurologiset jannut sähköpyörätuoleilla kelailemaan ees taas takasin, niin kyllä varmaan katsojaluvut nousisivat:)

Saa ihan vapaasti käyttää SUBTV!
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On se todellakin laskelmoiva narttu, jos ei tosiaan BB:n mandaatilla tee tarkoituksellista pakan sekoittamista.

Toivottavasti olisi juuri näin, mutta pahaa kyllä pelkään, että ihan aitoa Martinaa tämä touhu nyt valitettavasti on.

"Sulla on kuule aika paljon isompia murheita edessä kun sä lähdet täältä talosta ulos kuin se, että tää paljun vesi on kylmää".
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Ja viikkotehtäväksi jonkinlainen esterata tai vaikka 110 m aidat.

olisi kyllä kaikessa mielenkiintoisuudessaan ainutlaatuinen show, joka pitäs kyllä varmaankin katsoa ja ilmaista paheksuntansa tuotantotiimille... Olisipa taas kerran sellainen olo, että on itse hyvä ihminen:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös