Snaipperi #16 kirjoitti:
Se että jos Jokisen lisäksi Koivu on ollut kisoissa on yleensä tarkoittanut että on kyseessä isot karkelot jonka ajan NHL on kiinni että saamme kaksi parasta kenttäämme käyttöön, joka on nykyään todella harvinaista.
Niin ja kokonaisuuten Koivu on ollut näissä kisoissa Jokista parempi, WC turnausta lukuunottamatta, jossa koko Koivun kenttä oli puolikuntoinen.
Ja silloin kun Jokinen on ollut itse kisoissa mukana, mies on aina ollut täysi paska. Perusteleppa se jotenkin hyväksi.
Snaipperi #16 kirjoitti:
Loukkaantumisherkkyys on Koivun suurimpia heikkouksia, mies on aivan liikaa poissa. Milloin joku on huitaissut silmään, milloin on lähes kuolettavaa sairautta, milloin on kroppa täysin hajalla. Joukkue jonka ykkössentterinä on noin paljon loukkaantuva pelaaja voi voittaa mitään.
Elikkä, jos minä käyn vetämässä jotain random lätkäpelaajaa pesismailalla päähän, niin se on loukkaantumisherkkä?
Jos Jokinen sairastuu joskus syöpään, niin hänkin on loukkaantumisherkkä?
Minä en ole kovin perehtynyt lääketieteeseen, mutta uskallan silti väittää, että syöpä ei loukkaantuminen, vaan sairaus.
Ihan naurettavaa, kun sinä pidät asioita joille itse ei voi yhtään mitään loukkaantumisherkkyytenä.
Snaipperi #16 kirjoitti:
Todellakin OJ on Leijonien leijona, tuli kauden päätyttyä keskenkuntoisena kisoihin, joka on harvinaista koska OJ on niin harvoin loukkaantunut toisin kuin Koivu. Monestihan silloin kun ykkösen paikka on ollut Ollilla niin joukkue on ollut sen pari kertaa niin huono ettei sillä ole voinut menestyä esim viime kisat jossa pakisto oli aivan sysipaska kiekollisesti ja ei ratkaisijoitakaan ollut.
Todellakin, OJ oli koko kisojen paskin suomalais pelaaja, vaikka odotuksia oli hieman suurempaan.
OJ:sta olisi ollut paljon suurempi apu, jos olisi jäänyt kotiin. Se on pelimiehen merkki, että ei lähde hakemaan vauhtia arvokisoihin.
Ja aivan turha syyttää muuta joukkuetta siitä, että OJ itse oli täysi paska.
Snaipperi #16 kirjoitti:
Suomalaiset rakastavat ihmisiä jotka selviytyvät vastoinkäymisistä, mutta ne sairaudet ja loukkaantumiset eivät auta joukkuetta PELILLISESTI, mutta nostavat kyllä arvostusta.
Minulle ei tuottaisi mitään tuskaa myöntää, että OJ on Koivua parempi pelaaja, jos näin todella olisi. Etenkin maajoukkueessa OJ aina ollut täysi paska, kun siltä on jotain odottanut, kuten esim kaksissa viime kisoissa.
Siinä sinulle sitä joukkueen auttamista pelillisesti kerrakseen.
Snaipperi #16 kirjoitti:
Olen vastannut jatkuvasti kysymykseen, mutta voitteko te sanoa mielipiteenne asiasta jossa Koivun kenttä on tupeksinut erien aluissa joukkueen selkärangan katkaisevia osumia WC:n finaalissa 2 kappalein ja Torinon finaalissa. Ei taida pääkoppa kestää sittenkään, niinkuin kävi USA pelissäkin kun huitoi ja riehui itsensä boksiin 3 kertaa. OLi muuten ylläri jäähyllä silloinkin kun Ruotsi teki 6-5 maalin 2003(Mutta sen paikkaa 0+3 tehot) On totta että Olli otti myllyn Kaberlea vastaan välierissä, mutta peliä oli jäljellä enää joitain sekuntteja ja Tshekit johti jo 3-1.
Torinon mailankatkeamisesta, ei voi syyttää ketään. Voi kuule sattua ihan kenellekkä tahansa.
Ja eipä se Jokisenkaan pää kestänyt pistää tyhjästä maalista sisään samassa pelissä. Joten se siitä.
WC:tä en itse rehellisesti sanoen muista enää kovin tarkkaan (nähnyt pelin vain kerran, ja silloin olin ajankohdasta johtuen väsynyt), joten sitä en edes kommentoi.
03 MM-kisoissa Koivun kenttä ei tainnut olla kertaakaan jäällä, kun Ruotsi iski maalin. Olisi varmaan pitänyt järjestellä enemmän kuin se 3 maalia, että Hurmeellakin olisi voitettu.
Outoa muuten, että kun maajoukkue ei pärjää OJ ykkösenä, niin vika on joukkueessa. Kun maajoukkue ei pärjää Koivu ykkösenä, vika on Koivussa.
Edellisissä kisoissa OJ sitten olikin vain yksinkertaisesti paska kaikissa pelaamissaan otteluissa, ja se siitä.
Suomi oli muuten siinä hävityssä Tsekki pelissä se parempi joukkue, mutta siitä huolimatta se ei pystynyt OJ:n johdolla peliä voittamaan.