Snaipperi #16 kirjoitti:Ja Duckseilla kotietu, jolla viimeisellä vaihtoedulla voi nollata tämän tilanteen. Turha selitellä millään loukkaantumisilla joita jokaisella huippupelaajalla on ollut joskus, välillä pelit vaan menee paremmin ja välillä huonommin. Sellaiset pelaajat kuten Forsberg, Lemieux pitävät jarrukenttiä pilkkanaan huippuvuosinaan. Poffeissa pitää vaan saada lisää extravirtaa ja tehdä maalit vähemmistä paikoista. Itse asiassa poffeissa harvemmin tulee edes niitä paikkoja vaan ne pitää itse tehdä puolittaisista paikoista.
Juu juu, tuosta syystä tuo osittain. Eikä kaikki vaihdot tapahdu pelikatkon aikana - aina kun mahdollista, niin veikkaisin, että Selänteitä jarrutetaan. Ja juuri niinkuin sä sanoit, niin se riippuu sitten pelaajasta itsestään, pystyykö nousemaan uudelle tasolle ja takaripustuksesta huolimatta tekemään pari maalia. Mä en lähtisi vertaamaan AndyMacciä Foppaan tai SuperMarioon(enkä välttämättä hirveästi Teemuakaan). Veikkaisin, että tilastot (jos jaksaisi/pystyisi tarkistaa) kertoisivat sen, että pleijareiden tiukoimmissa peleissä isokokoiset pelaajat tekevät useimmin pisteitä kuin pienikokoiset.