Viikon autoreissu pohjoisessa takana ja muutama asia mietitytti:
1) Jos on satasen nopeusrajoitus ja edessä oleva auto ajaa n. 95 km/h, niin miksi v*tussa sitä nopeutta pitää nostaa sitten, kun alkaa ohituskaista? Itse joutuu nostamaan nopeuden 115 km/h, jotta pääsee ohi ja ei tarvi taas hinuttaa perässä, kun ohituskaista päättyy ja tyyppi hidastaa vauhtia. Itse ajan satasen alueella aina vakionopeudensäätimen näyttäessä 106 km/h, kasikympin alueella 86 km/h.
2) Jos jossain tyyliin 4-tiellä on tietyö ja nopeusrajoitukset 30-50 km/h, jolloin itse ajan mittarin mukaan 35-55 km/h, niin mikä v*tun ongelma takaa tulevalla on, että pitää roikkua ihan puskurissa, vituttaako se niin paljon, kun jotkut noudattaa nopeusrajoituksia?
3) Äkäslompololla on hyvät kevyen liikenteen väylät, niin miksi v*tussa pyöräilijät ajaa autotiellä? Vai onko ideana se, että kelvillä joutuu väistämään jalankulkijoita ja hitaampia pyöräilijöitä, niin kivempi ajaa autotiellä - missä autoilijat joutuvat koko ajan väistämään ja varomaan pyöräilijöitä, varsinkin jos vastaan tulee samalla kohtaa toinen auto.
Lisäksi kerrottakoon, että reissu alkoi hyvin, kun heti kehä ykkösen tunnelissa meinasin kaistaa vaihtaessa törmätä tumman harmaaseen autoon, jossa ei valoja päällä. Niin että valoja päälle, ihan kirjaimellisesti.