Pitää näistä Summasen/Jortikan metodeista kommentoida sen verran että, kyllä minä armeijan helposti kestin (alik), mutta en minä sinne pidemmäksi aikaa jäänyt (töihin). Näin varmaan monet pelaajatkin ajattelevat kyseisistä herroista. Ja niistä jotka armeijaan pidemmäksi aikaa jäivät, minulla on melko pitkälle yleistä linjaa mukaileva mielipide... samanlaisia henkilöitä löytyy varmasti jääkiekkoilijoistakin.Viestin lähetti PeteX
Suomeksi: Jos olet niin neiti, että huuto ja raivoaminen saa sinut valittamaan lehtien sivuilla Summasen metodeista, niin mene armeijaan. Siellä sinua silitellään ja paasotaan. V-tuttaa NEITEILY!
Esimerkki pelaajien kommenteista:"Kuria löytyy. Kukaan ei varmasti rupea silmille hyppimään. Siellä ovat isot ja raavaatkin miehet kuin kusi sukassa. Rankaa se on. Ei sitä kukaan jaksa kovin monta vuotta". Summasta kehutaan jutussa myös loistoluokan valmentajaksi, jonka koulu on armeijamaisen kovaa, mutta myös tehokasta.
Sitä paitsi Jortikka on tainnut itsekkin huomata, ettei se ole pitkällä tähtäimellä paras keino. On kuulemma pehmentänyt keinojaan ja hionut ihmissuhdetaitojaan.