Summasen seuraaja

  • 16 999
  • 110

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti coolman
Iltasanomien mukaan Jortikka on jäävännyt/jäävätty jokerien pleijari matseista (siis kurinpito "elimestä") päätelkää mitä haluatte....

Ei kai se nyt ihan noin ole, vai onko sittenkin ?

Minä olen lukenut uutisen, jossa todetaan Jortikan olevan jäävätty nimenomaan Jokerit-HIFK pudotuspelisarjasta. Sehän voi siis tarkoittaa, että Jortikka tekeekin ensi kaudella HIFK:sta jortikan näköisiä.
 

yyz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Team Korak, Tapanilan Erä
Jortikasta

...niin tahi se voi tarkoittaa, että, koska Jortikalla on sopimus Jokeriorganisaatioon. Sehän voi tarkoittaa Hampurinkin vaihtoehtoa.
 

coolman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Gags
Ei kai se nyt ihan noin ole, vai onko sittenkin ?

Minä olen lukenut uutisen, jossa todetaan Jortikan olevan jäävätty nimenomaan Jokerit-HIFK pudotuspelisarjasta. Sehän voi siis tarkoittaa, että Jortikka tekeekin ensi kaudella HIFK:sta jortikan näköisiä.
Uutisessa tais lukea että muut liiga-joukkueet ovat pyytäneet jääväystä........ ei kyrväkkäät HIFKin edustajat.... ;))
 

Barnaby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari Gold
Se sitten ensi kaudesta

Onko täällä kukaan muu noteerannut sitä surullista uutista, joka vahvistaa täälläkin paljon spekuloidun tiedon siitä, että meillä on ensi kaudella maailman suurin jortikka vaihtopenkin takana. Näin kertoo ainakin tämän päivän lehti-tyyppinen iltapäivälehti.

Kausikortti jäi ensi kaudelta jo väliin - nyt jäävät ne irtopelitkin. Minä en mene katsomaan turkulaista valmentajaa, jonka pitäisi valmentaa turkulaista joukkuetta, joka on turkulaisen joukkueensa kanssa saavuttanut kuusi kultaa ja on sanan varsinaisessa merkityksessä turkulainen jortikka. Mitä sanoo fanikatsomo? Onko hyvä juttu?

Vittu, muutetaan seuraavan Star Warsin käsikirjoitusta niin, että Darth Vader jääkin Hyvän puolelle leipomaan tuulihattuja pilvenreunalle. Tai vaikka leipurina massuttamaan, vai miten se nyt menikään. Joistain asioista pitää herranjestas pitää kiinni. Muutenkin se Ilmalan hallin touhu on profiililtaan niin paljon vailla mitään suuntaa ja omaa juttuaan, että tällä vetäistiin pakka totaalisen levälleen.

Hjalliksen tekemisiä olen yleensä puolustellut, mutta nyt karahti kirves kiveen. Perustelit Hjallis, että pitää olla iiiso nimi valmentajana, muut ei kelpaa. Hyvä, meillähän onkin hyviä näyttöjä esim. Pietilän, Lundmarkin ja Lahtisen visiiteistä. Kukaan heistä ei ollutkaan nimimies. Ikinä en ole viinaa juonut. Toivottavasti se Nobel jaetaan seuraavanakin vuonna.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Itse pysyn edelleen aiemmin sanomassani. Laine muussa liigajoukkueessa kuin Jokereissa -> ei irtolippuja matseihin.
Kyrväkekkään ei hyvältä maistu, mutta pelaajapuoli on kuitenkin tärkein.
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viimeistään tästä lähtien voi odottaa Hjalliksen ja Virmas-Masan tekevän mitä tahansa. Aravirrasta tiedetään, että hän tyrkytti itseään jokerivalmentajaksi jo aikoja sitten, mutta ei... Meidän neropatit tahtovat valmentajaksi kuuden kullan turkulaisen Jortikan, eivätkä jokeri-ilmeen Aravirtaa. En olisi yhtään ihmeissäni vaikka meidän nerot valitsisivat Juha Lindin sijaan vaikka Jarkko Ruudun, jos kyseinen valinta olisi edessä.

Hohhoijaa vittu sentään tätä touhua. Ei tästä pääse irtikään vaikka kuinka yrittäisi. Tosin kaikki merkit viittaavat siihen, etten ensi kaudella tue Jokereiden tomintaa sentilläkään. Irtoliputkin saavat jäädä ostamatta, vaikka saisi kuinka Club Nokia kortilla alennuksia. Vois olla paikallaan ottaa noista Jatkoajan kerhoista mallia ja perustaa jonkinlaisen 'Nollalinja' -klubin. Vaikka 0% boys.

En jaksa mitään pelaajaehtoja laittaa, pääasia olisi jonkinlaisen jokeri-ilmeen saaminen. Täytyy kyllä sanoa, että oon helvetin pettynyt mikäli Valtonen, Laine, Bergenheim ja kumppanit vaihtavat maisemaa. Toisaalta jos en olisi puolueellinen tässä asiassa, menisin saman tien kehottamaan jätkiä vaihtamaan maisemaa...

Kauniit ajatukset menestyksen jälkeisestä uuden jokeri-ilmeen luomisesta voidaan täten unohtaa.

Halls of justice painted green, money talking...
 

Make M.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän tässä mitään ihmettelemistä ole. Turkulainen Jortikka siellä peräsimessä ensi kaudella suuntaa näyttää. Ei pääse yli eikä ympäri. Miten sitten tämä Turun poika sopii Jokereihin? Hieman herättää epäilyksiä, mutta tuokin varmasti tulee ensi kaudella selviämään.

Itse kuulin tämän Hannun Jokereihin saapumisen täysin varmasta lähteestä, enkä epäile hetkeäkään, etteikö tämä olisi totta.

Onhan aina mahdollista, että muutoksia tapahtuu, mutta sitä todella suuresti tässä epäilen.
 

Ege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen sitä mieltä, että Jortikan tuleminen Jokereiden valmentajaksi on edelleenkin ja on kokoajan ollut "hevosmiästen tiatotoimiston" uutisia. Jortikka oli toisen H.M.T.T:n tiedon mukaan ainakin vielä vuodenvaihteessa menossa Hampuriin valmentamaan Hjalliksen uuteen halliin, jengin nimestä ei ole tietoa. Muutenkin ihmettelen aikalailla noita Jortikka-puheita kun tiedetään ettei edes Hjallis ole mikään Turku-fani! Onko tosiaan näin ettei tästä maasta enää löydy muita "riittävän hyviä" valmentajia Jokerille kuin Jortikka? Epäilen. Sitäpaitsi voihan uusi valmentaja olla vaikka ulkomaalainen. Uskon vahvasti, että uusi valmentaja tulee olemaan kaikille yllätys! Sitäpaitsi mitä väliä on sillä kuka valmentaa jos tulosta syntyy. Kieltämättä Jortikan persoona on vastenmielinen ja kaikenlisäksi turkulainen mutta näytöt on äijällä ainakin kovat. Eiköhän tuo homma ratkea tässä ihan lähipäivinä joten odotellaan ja ihmetellään.
 

ahal

Jäsen
Viestin lähetti Ege
Olen sitä mieltä, että Jortikan tuleminen Jokereiden valmentajaksi on edelleenkin ja on kokoajan ollut "hevosmiästen tiatotoimiston" uutisia.

Europe Hockey Netin mukaan Jortikan siirto Jokereihin on varmistunut (7.4). Samoin Ville Peltonen suuntaa Luganoon, Strömbergiä kiinnostaa Djurgården... Virmanen saa rakentaa koko lailla uuden jengin ensi kaudeksi. Mutta niinhän ne monet muutkin...
 

Jesters

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, Teemu Selänne #8, ManU
Nyt se Jortsun tulo on varma!!!

Jortikka on ainakin seuraavat pari vuotta meidän miehiä ja tämä ei ole enää mikään "hevosmiesten tietotoimiston" juttuja, sillä se lukee ihan Hesarissa.

Tervetuloa Hannu Ilmalaan tekemään mestareita!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös