Viestin lähetti Pressiboxi
Voisitko perustella miten lohikäärmeiden, pentagrammien, permanenttien, maskien ja sukkahousujen heavypiireissä ollaan autenttisia tai uskottavia yleensäkään?
Miten heavymies voi olla uskottava? Jos ajatellaan, että nahkahousujen käyttö, pitkät hiukset, erilaisten korujen käyttäminen ja lohikäärmeistä laulaminen on 'uskottavuus nolla' -meininkiä, niin olkoon sitten niin. En täysin ymmärtänyt kysymyksestäsi, että mietitkö kuinka sukkahousuhevissä voi henkilö olla uskottava vai kuinka yleensäkään heavyssä voi olla uskottava? Mikäli kysymyksesi koski pelkästään Power Metallia, niin that's fine. Ainakin esimerkkisi koskivat suurimmilta osin tätä genreä. Tunnen henkilökohtaisesti jokusen 'kikkelimiehen', jotka soittavat maailmanmittakaavallakin mitattuna suositussa bändissä. He ovat uskottavia, vaikka kyseisestä musiikista en välitä paskaakaan. Jos luit lyhyen viestini tarkkaan, niin huomaa:
Viestin lähetti Filosofem
Timo on heavypiirien yksi suurimmista pelleistä -- Uskottavuus joka tapauksessa nolla, ei voi mitään.
Puhuin, kuinka heavypiireissäkin Timoon suhtaudutaan. Tällä en ota kantaa omiin mietteisiisi. Mutta mikäli tuolla kysymykselläsi tarkoitit koko heavyskeneä, niin sitten minä kyllä älähdän seuraavassa viestissäni.
EDIT.
Viestin lähetti Pressiboxi
En olisi yllättynyt jos koko spektaakkeli päättyisi Kotipellon paluuseen parhaaseen Spinal Tap -tyyliin.
Tässä voi todella odottaa mitä vain. Voi olla, että Miss K ei pääse kertaakaan esiintymään Stratovariuksen vokalistina. Mitä itse Tolkin tekemisiä olen seurannut, niin hän on julkisesti haukkunut Kotipellon aika pahasti, mutta eihän tuosta miehestä enää ota kukaan selvää.