Simolainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Länsirannikko
Mulle ei ”Screaming Ali” toimi lainkaan, juuri samoista syistä kuin sullakin. Mika Eirtovaara on samanlainen huutaja ja Jaska Saariluoma ei ole Jaska. Vaan Paska.Pätkin viestistäsi vain oleelliset kohdat.
Alilta useamman setin telkkarin/YouTuben kautta nähneenä en voi käsittää hänen suosiotaan. Vitseistä puuttuu välillä punchline kokonaan, ja hyvin usein se vitsin puuttuminen korvataan TURHANPÄIVÄISELLÄ HUUTOKARJUMISELLA. Niin ja kaiken huipuksi mies nauraa räkättää itse eniten omille jutuilleen. Ja kun vitsitkin on aina tasoa rasistit ja persut, niin ei oikein iske. Persuista saisi väännettyä vaikka mitä vitsiä, mutta Ali ei vaan osaa. En ihmettele yhtään, että kaverista tuli lopulta K-Kauppias.
Paalasen Matti taas on erinomainen, joskin olen tainnut nähdä vain pari settiä. Vitsit on yksinkertaisia mutta yllättäviä ja kaiken kruunaa se vähän ujo ja ahdistunut esiintyminen. Vähän kuin arempi versio JP Kankaasta ja jonkinlaisia yhtäläisyyksiä on parin kymmenen vuoden takaiseen Ismo Leikolaan. Paalasen urakehitys on jäänyt harmillisesti piippuun (osittain ehkä yleisestikin heikon suomalaisen stand up skenen vuoksi). Silloin kun viitisen vuotta sitten näin ensimmäiset Matin vedot, niin olisin ollut varma, että tästä kaverista kuullaan vielä. Nyt harmillisen pimennossa pysynyt yhä.
Itse pidän Fathi Ahmedista, em. Paalasesta ja Andre Wiksrömistä. Rajoituksin Jocke Björklundista ja Herra Petterssonista.
Yleisellä tasolla en ymmärrä jatkuvaa karjumista. En löydä pointtia, että miksi pitäis karjua.