Stand up -komiikka

  • 200 712
  • 776

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Mä luulen, että vieraat ovat juurikin saaneet ammattilaisilta apua juttuideoidensa viimeistelyyn, ja ehkä parhaat kelvanneet sellaisenaan. En oikein näe pointtia, että tuotaisiin vain valmiita lukemaan ja kyllä vieraiden tausta jutuissa selkeästi näkyy. Toki se pystytään sinne kirjoittamaan ammattilaisten toimesta, mutta ei nyt todennäköisimmältä tunnu.
 

Tuamas

Jäsen
Mitä noita uuden kauden juttuja katsonut, niin kyllähän siinä hyvin vahvasti paistaa se, että käsikirjoittajat ovat jeesanneet vahvasti amatööriroastaajia ja tähän on käytetty kunnolla aikaa.

Sen nimittäin tuollaisissa huomaa siitä, että jutut ovat kaikilla keskimäärin ihan hyviä ja myötähäpeää aiheuttavaa surkeutta ei juuri ole tullut vastaan.

Toki sitten amatimiehet ja -naiset sitten vastaavat pääosin omista jutuistaan, joka näkyy siinä, että välillä eivät ole kovin hyviä (kun se oma taso on heikompi kuin käsikirjoittajien taso) edes amatööreihin verrattuna.

Suomalaiseksi komiikaksi Nordmanin shown tämä kausi on ihan sitä terävintä kärkeä.

Hyvä kysymys. Lähinnä mietin sitä, oliko esim. Mika Saukkosen onnistuminen hänen vai Yasir Gaylin ja Tomi Haustolan hyvyyttä?

Sekä että, komiikassa kuitenkin esitystapa sekä erityisesti juttujen ajoitus ovat käytännössä yhtä tärkeitä, kuin itse juttu.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös