Täällähän vilskettä piisaa, no niin koko liigan kärkijengin ketjussa pitääkin olla. Ensin tuosta viime yön pelistä. Ducks sumputti sen minkä jaksoi, mutta kyllä tällä hetkellä Blues on vain yksinkertaisesti kokoluokkaa parempi kääntämään peliä, joka lopulta mursi Sumpun. Getzlaf ja kumppanit jatkoivat varjojen mailla, joten rutiinivoitto Bluesilla. Asia mistä ei olla hirveästi puhuttu on Bluesin jumalattoman harppauksen ottanut ylivoimapeli. Isoin kiitos kuuluu ykkös-yv:n pakkiparille Pietroangelo ja Shattenkirk, kiekko liikkuu hyvin ja en tiedä miksi, mutta herrojen laukaukset löytävät tiensä poikkeuksetta maalille. Soppaan vielä lisätään NHL:n yksi parhaita maskimiehiä David Backes, niin tehoja on alkanut mukavasti tippua. Harmi vaan kun kauden alku meni yv:ltä varjojen mailla, mutta onneksi nyt homma on lähtenyt toimimaan.
Mainio analyysi Berglundista. Olen samaa mieltä tuosta ketjusta. Eillinen voittomaali tuli juuri tuolla käsikirjoituksella. Berglundin koko ja hyvä laukaus pääsivät oikeuksiin. Olen tainnut aikaisemmassa viestissä jo sanoa mutta sanon uudelleen, että Perronin paikalla voisi kokeilla myös Stewartia, koska McDonaldin nopeudella nousut laitoja pitkin ja sitten olisi kaksi isoa ruhoa maalilla latomassa sinne heitettyjä kiekkoja sisään. Tuskin mitään nättejä maaleja, mutta ketäs se kiinnostaa.
Loppuun vielä mahtava fiilis katsella sarjataulukkoa. Niin ja tervetuloa Nixon74.
Berglund on nähdäkseni nyt hyvässä paikassa Perronin ja McDonaldin välissä. Taiturit hoitavat kiekon, Berglund saa painaa tekemässä tilaa ja vähän hakemassa itseään. Kun tai jos sieltä löytyy SE jokin ja itseluottamus natsaa kohdilleen, alkaa tehoja tippua varmasti eri malliin.
Mainio analyysi Berglundista. Olen samaa mieltä tuosta ketjusta. Eillinen voittomaali tuli juuri tuolla käsikirjoituksella. Berglundin koko ja hyvä laukaus pääsivät oikeuksiin. Olen tainnut aikaisemmassa viestissä jo sanoa mutta sanon uudelleen, että Perronin paikalla voisi kokeilla myös Stewartia, koska McDonaldin nopeudella nousut laitoja pitkin ja sitten olisi kaksi isoa ruhoa maalilla latomassa sinne heitettyjä kiekkoja sisään. Tuskin mitään nättejä maaleja, mutta ketäs se kiinnostaa.
Loppuun vielä mahtava fiilis katsella sarjataulukkoa. Niin ja tervetuloa Nixon74.