Odottele ihan rauhassa vaan, voi olla että joskus vielä saat pyytämäsi. Mutta kun asiallisuus ja faktat harvemmin liittyneet kirjoituksiisi, niin älä pahastu jollet saa vastauksia.
En minä mitään odota, mutta olisihan se hauska edes kerran saada asiallinen vastaus sieltä päin. Ymmärrän kyllä, että siellä ollaan kyrpä otsassa, koska lähtökohdat kauteen oli kovat. Itsekin ihmettelin Sportin konttausta, koska harkkakausi ja runkkarin alku näytti jopa lupaavalta.
Toki otteluohjelmanne ei ollut paras mahdollienen. Vaasasta on pitkät pelimatkat eikä se ole ikinä hyvä asia. Se, että vieraspelit rokottivat kauden alussa pahasti näkyy nyt yleisömäärissä. Se tekee taas lisää huonoa talouteen. Kelkan kääntyessä menee kuitenkin liikaa aikaa, että jengi löytäisi takaisin Kuparisaareen. Ja kun ei löydä, ei hallissa ole tunnelmaa mikä varmasti välittyy kentälle.
Olen jo jonkin aikaa toitottanut, etten toivo Sportille pahaa. Toki täällä edelleen on Mestis-ajoista asti minuun vittuuntuneita kannattajia, mutta asiallisesti olen mielestäni asioista muutaman vuoden kysynyt. Toki olen Tomekista kysellyt ja haukkunut teidän taustajoukkoja, mutta nyt teilläkin tuntuu ääni muuttuneen kellossa. Joten kritiikkini aikoinaan ei ole ollut turhaa, vai?