Sosialidemokraatit – SDP

  • 1 408 401
  • 11 221

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
En osaa sanoa, kerro sä mulle mistä mutkuttelusi johtuu.

Olet ymmärtänyt jälleen kerran täysin väärin. Ei se ole mutkuttelua, kun naureskelee kaappianarkistien ja viherkommareiden mutkuttelulle. Älkää ihmeessä lopettako.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Riippumaton tuomioistuin dumaa yhtäläisesti niin rikoksiin syyllistyneet kokoomuslaiset, demarit kuin odinitkin. Minusta järjestelmä on hyvä.

Jotenkin kuitenkin näyttää siltä, että riippumaton demari -tuomioistuin dumaa enemmän jonkin muun puolueen rikoksiin syyllistyneitä, kuin omiaan? Malli -esimerkkinä tuomari Penaz.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Silloin kun oikeudessa olen niin olen avustavalla enkä tuomitsevalla puolella. Ja asiakkainani on ollut ihmisiä ihan joka lähtöön ja jokaisen asiaa olen parhaan kykyni mukaan pyrkinyt ajamaan.

Valitettavaa, ja onhan se säälittävää tuo suomalaisten asianajajien taso. Teeveestäkö te oppinne haette, sillä siltä ne teidän kysymykset käräjillä/hovissa yleensä vaikuttavat? Ei tarvi olla demari ollakseen tyhmä, mutta kyllä demarius ja tyhmyys yleensä käsikädessä kulkee...
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Niin sun mutkuttelua täällä nauretaan, ootko sä joku viheranarkisti vai?

Toivottavasti tiedät edes itse mille naurat. Minä nimittäin laitan sinut ja hengenheimolaisesi samaan huumorikoriin Kiemungin, Koivulaakson ja Hakkaraisen kannsa.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus

cornix

Jäsen
Toivottavasti tiedät edes itse mille naurat. Minä nimittäin laitan sinut ja hengenheimolaisesi samaan huumorikoriin Kiemungin, Koivulaakson ja Hakkaraisen kannsa.

Tiedän, sulle nauran niinkuin jo aikaisemmin kirjoitin. Tuottaako lukeminen aina noin isoja vaikeuksia? Mä en laita sua mihinkään koriin, täysin yhdentekevä tapaus olet.
 

cornix

Jäsen
Pystytkö vielä laittamaan jotain lukemisesta ja kirjoittamisesta?

Sä et osaa kumpaakaan. Milloin ajattelit nolata itsesi seuraavan kerran sönköttämällä vähän paskaa asioista omaan ammattikuntaasi liittyen? Ei noin ammattitaidoton vässykä voi kuittailla kenenkään muun uravalinnoista yhtään mitään.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Sä et osaa kumpaakaan. Milloin ajattelit nolata itsesi seuraavan kerran sönköttämällä vähän paskaa asioista omaan ammattikuntaasi liittyen? Ei noin ammattitaidoton vässykä voi kuittailla kenenkään muun uravalinnoista yhtään mitään.

Tämä on kyllä allekirjoitus kamaa. Todistaa erittäin hyvin, että ei tarvi olla tyhmä ollakseen demari, mutta kyllä se käsikädessä kulkee....
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Tiedän, sulle nauran niinkuin jo aikaisemmin kirjoitin. Tuottaako lukeminen aina noin isoja vaikeuksia? Mä en laita sua mihinkään koriin, täysin yhdentekevä tapaus olet.

Kovasti tuntuu kiinnostavan, jo ihan kirjoitushistoriasi ensi metreistä alkaen. Parasta tässä hommassa on kuitenkin se, ettei sinulla ole mitään kainoa saada minua reagoimaan muutla kuin aina vain mehevällä naurulla.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Onko se ihan alle kirjoitus kamaa :D Pointti todistettu, pyydä kaveri kirjoittelemaan. Vaikka se isonenäinen seeferi sieltä.

Älä nyt häpäise teikäläisiä yhtään enenpää. Veikkaan että jopa tosifanit ja erkut häpeävät sinua...
 

cornix

Jäsen
Kovasti tuntuu kiinnostavan, jo ihan kirjoitushistoriasi ensi metreistä alkaen. Parasta tässä hommassa on kuitenkin se, ettei sinulla ole mitään kainoa saada minua reagoimaan muutla kuin aina vain mehevällä naurulla.

Joo ei kyllä, kirjoitushistorian alkuhetkillä sanoin sulle että en vastaa sulle yhtään mitään vaikka kuinka jankkasit. Nyt vähän tuosta olen lipsunut, myönnettäköön. Ei mennyt taaskaan sun kuitti ihan nappiin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta sä olet tyhmä kuin saapas ja vielä veroloisija.
Tässä keskustelussa ei puolin ja toisin taida olla ihan niitä kaikkein terävimpiä mukana, mutta sehän sopii demariketjuun vallan mainiosti.
 

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Tuota noin, onko tässä kyseessä moderaattoreilta jokin kokeilu, kuka lähtee provosointeihin mukaan?
 

cornix

Jäsen
Tässä keskustelussa ei puolin ja toisin taida olla ihan niitä kaikkein terävimpiä mukana, mutta sehän sopii demariketjuun vallan mainiosti.

Kyllä vain. Suomen tyhmin poliisi saa demariketjussa kokoomuslaiset ja vasemmistolaiset jotenkin mystisesti demareiksi. Luottaa nyt näille jannuille sitten jotain turvallisuusosaamista, jospa ei.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Joo ei kyllä, kirjoitushistorian alkuhetkillä sanoin sulle että en vastaa sulle yhtään mitään vaikka kuinka jankkasit. Nyt vähän tuosta olen lipsunut, myönnettäköön. Ei mennyt taaskaan sun kuitti ihan nappiin.

Olisit vain pitänyt kiinni linjastasi. Sinulla kun ei ole mitään välineitä minua vastaan - päinvastoin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös