En osaa sanoa, kerro sä mulle mistä mutkuttelusi johtuu.
Olet ymmärtänyt jälleen kerran täysin väärin. Ei se ole mutkuttelua, kun naureskelee kaappianarkistien ja viherkommareiden mutkuttelulle. Älkää ihmeessä lopettako.
En osaa sanoa, kerro sä mulle mistä mutkuttelusi johtuu.
Otan tästä itselleni pelikiellon itsemoderoinnista mutta tämänkaltainen pedo-vihjailu paska ei vaan kuulu tänne, joku vitun raja nyt siihen vasuri-trollaukseen.
Olet ymmärtänyt jälleen kerran täysin väärin. Ei se ole mutkuttelua, kun naureskelee kaappianarkistien ja viherkommareiden mutkuttelulle. Älkää ihmeessä lopettako.
Riippumaton tuomioistuin dumaa yhtäläisesti niin rikoksiin syyllistyneet kokoomuslaiset, demarit kuin odinitkin. Minusta järjestelmä on hyvä.
Silloin kun oikeudessa olen niin olen avustavalla enkä tuomitsevalla puolella. Ja asiakkainani on ollut ihmisiä ihan joka lähtöön ja jokaisen asiaa olen parhaan kykyni mukaan pyrkinyt ajamaan.Malli -esimerkkinä tuomari Penaz.
Silloin kun oikeudessa olen niin olen avustavalla enkä tuomitsevalla puolella. Ja asiakkainani on ollut ihmisiä ihan joka lähtöön ja jokaisen asiaa olen parhaan kykyni mukaan pyrkinyt ajamaan.
Niin sun mutkuttelua täällä nauretaan, ootko sä joku viheranarkisti vai?
Onhan tuo uskottava, kun se konstaapelin arvovallalla todetaan.Ei tarvi olla demari ollakseen tyhmä, mutta kyllä demarius ja tyhmyys yleensä käsikädessä kulkee...
Onhan tuo uskottava, kun se konstaapelin arvovallalla todetaan.
Toivottavasti tiedät edes itse mille naurat. Minä nimittäin laitan sinut ja hengenheimolaisesi samaan huumorikoriin Kiemungin, Koivulaakson ja Hakkaraisen kannsa.
Pystytkö vielä laittamaan jotain lukemisesta ja kirjoittamisesta?
Sä et osaa kumpaakaan. Milloin ajattelit nolata itsesi seuraavan kerran sönköttämällä vähän paskaa asioista omaan ammattikuntaasi liittyen? Ei noin ammattitaidoton vässykä voi kuittailla kenenkään muun uravalinnoista yhtään mitään.
Tämä on kyllä allekirjoitus kamaa. Todistaa erittäin hyvin, että ei tarvi olla tyhmä ollakseen demari, mutta kyllä se käsikädessä kulkee....
Tiedän, sulle nauran niinkuin jo aikaisemmin kirjoitin. Tuottaako lukeminen aina noin isoja vaikeuksia? Mä en laita sua mihinkään koriin, täysin yhdentekevä tapaus olet.
Onko se ihan alle kirjoitus kamaa :D Pointti todistettu, pyydä kaveri kirjoittelemaan. Vaikka se isonenäinen seeferi sieltä.
Kovasti tuntuu kiinnostavan, jo ihan kirjoitushistoriasi ensi metreistä alkaen. Parasta tässä hommassa on kuitenkin se, ettei sinulla ole mitään kainoa saada minua reagoimaan muutla kuin aina vain mehevällä naurulla.
Älä nyt häpäise teikäläisiä yhtään enenpää. Veikkaan että jopa tosifanit ja erkut häpeävät sinua...
Tässä keskustelussa ei puolin ja toisin taida olla ihan niitä kaikkein terävimpiä mukana, mutta sehän sopii demariketjuun vallan mainiosti.Mutta sä olet tyhmä kuin saapas ja vielä veroloisija.
Tässä keskustelussa ei puolin ja toisin taida olla ihan niitä kaikkein terävimpiä mukana, mutta sehän sopii demariketjuun vallan mainiosti.
Tässä keskustelussa ei puolin ja toisin taida olla ihan niitä kaikkein terävimpiä mukana, mutta sehän sopii demariketjuun vallan mainiosti.
Joo ei kyllä, kirjoitushistorian alkuhetkillä sanoin sulle että en vastaa sulle yhtään mitään vaikka kuinka jankkasit. Nyt vähän tuosta olen lipsunut, myönnettäköön. Ei mennyt taaskaan sun kuitti ihan nappiin.
Tuota noin, onko tässä kyseessä moderaattoreilta jokin kokeilu, kuka lähtee provosointeihin mukaan?
Olisi vain pitänyt kiinni linjastasi. Sinulla kun ei ole mitään välineitä minua vastaan - päinvastoin.
No sä ainakin lähdit. Ei taida tosin sun salapoliisi tai dot riittää ihan senkään asian hoksaamiseen.