Sosialidemokraatit – SDP

• 1 580 299
  • 12 169

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta sä olet tyhmä kuin saapas ja vielä veroloisija.
Tässä keskustelussa ei puolin ja toisin taida olla ihan niitä kaikkein terävimpiä mukana, mutta sehän sopii demariketjuun vallan mainiosti.

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Pelicans, Suomi, Ruotsi, Columbus
Tuota noin, onko tässä kyseessä moderaattoreilta jokin kokeilu, kuka lähtee provosointeihin mukaan?

cornix

Jäsen
Tässä keskustelussa ei puolin ja toisin taida olla ihan niitä kaikkein terävimpiä mukana, mutta sehän sopii demariketjuun vallan mainiosti.

Kyllä vain. Suomen tyhmin poliisi saa demariketjussa kokoomuslaiset ja vasemmistolaiset jotenkin mystisesti demareiksi. Luottaa nyt näille jannuille sitten jotain turvallisuusosaamista, jospa ei.

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Joo ei kyllä, kirjoitushistorian alkuhetkillä sanoin sulle että en vastaa sulle yhtään mitään vaikka kuinka jankkasit. Nyt vähän tuosta olen lipsunut, myönnettäköön. Ei mennyt taaskaan sun kuitti ihan nappiin.

Olisit vain pitänyt kiinni linjastasi. Sinulla kun ei ole mitään välineitä minua vastaan - päinvastoin.

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Pystytkö vielä laittamaan jotain lukemisesta ja kirjoittamisesta?
En tiedä kirjoitatko näitä juttuja kollegasi kanssa työpaikalla tiimityönä. Toinen lukee, toinen kirjoittaa ja kumpikaan ei ajattele yhtään mitään johtuen poliisien resurssien riittämättömyydestä.

Syksyllä kerroit löytäneesi jostain Vokista molotovin cocktaileja. Kertoisitko tästä lisää vai myönnätkö keksineesi koko asian omasta päästäsi.

Viimeksi muokattu:

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä kirjoitatko näitä juttuja kollegasi kanssa työpaikalla tiimityönä. Toinen lukee, toinen kirjoittaa ja kumpikaan ei ajattele yhtään mitään johtuen poliisien resurssien riittämättömyydestä.

Syksyllä kerroit löytäneesi jostain Vokista molotovin cocktaileja. Kertoisitko tästä lisää vai myönnätkö keksineesi koko asian omasta päästäsi.

Tulihan se sieltä. Ja joo, kyllä sellainen aikanaan tuolta löytyi, on muuten löytynyt paljon muutakin, osaatko yhtään arvata mitä?

cornix

Jäsen
Tulihan se sieltä. Ja joo, kyllä sellainen aikanaan tuolta löytyi, on muuten löytynyt paljon muutakin, osaatko yhtään arvata mitä?

Pokalla naamalla väittää löytäneensä lasipullon ja bensaa :D Nää on just näitä pommeja jotka ehdottomasti täytyy etukäteen valmistella. Sä valehtelet.

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja joo, kyllä sellainen aikanaan tuolta löytyi, on muuten löytynyt paljon muutakin, osaatko yhtään arvata mitä?
Miksi asiasta ei ole uutisoitu muualla kuin Jatkoajassa sinun kertomanasi. Mitä muuta sitten olet löytänyt? Aseita? Huumeita?
Ja jos on löydetty niin miksi ei ole tullut julkisuuteen?

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miksi asiasta ei ole uutisoitu muualla kuin Jatkoajassa sinun kertomanasi. Mitä muuta sitten olet löytänyt? Aseita? Huumeita?
Ja jos on löydetty niin miksi ei ole tullut julkisuuteen?

Niinpä, ja itse kirjoitit noista. Sitä tosin itsekin vielä ihmettelen, että miksi näistä kaikista ei julkisuuteen ilmoiteta.

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alkaa ihmetyttämään, että etkö ole yhtään perillä mistään?
No valistä minua. Jos olet löytänyt Vokeista molotovin coktaileja, laittomia aseita ja huumeita niin kai poliisi on tehnyt asioista esitutkinnan. Ja jos ei ole tehnyt niin miksi ei ole tehnyt?

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
No valistä minua. Jos olet löytänyt Vokeista molotovin coktaileja, laittomia aseita ja huumeita niin kai poliisi on tehnyt asioista esitutkinnan. Ja jos ei ole tehnyt niin miksi ei ole tehnyt?

Niin no, kuinka kujalla voi edes asianajaja olla...? Tai voihan se...
En kyllä ihan äkkiä sinua puolustajakseni ottaisi,,,

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin no, kuinka kujalla voi edes asianajaja olla...? Tai voihan se.,,,
Vastaushan se on tuokin, kun kysymykseeni sinulla ei ollut vastausta. Varmaan kevään mittaan kerrot, mitä mielenkiintoista Vokeista olet taas löytänyt. Minun osaltani tämä keskustelu päättyy tähän.

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vastaushan se on tuokin, kun kysymykseeni sinulla ei ollut vastausta. Varmaan kevään mittaan kerrot, mitä mielenkiintoista Vokeista olet taas löytänyt. Minun osaltani tämä keskustelu päättyy tähän.

Kunpa voisinkin, mutta tämä on teidän pölhöjen demarien ketju...

Ahar

Jäsen
Suosikkijoukkue

Ja voin sanoa, että löytyisi paljon kerrottavaa..., mistä normi asianajaja ei ole koskaan päässyt millään tavalla kartalle...

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Pois itsesaastutus ja itsemoderaatio minusta, mutta aina silloin tällöin tulee pakosta ajatelleeksi, että SDP-ketjussa voisi ihan joskus käsitellä SDP:täkin.

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valittajien luvattu maa
Demariemeritus Lasse Lehtinen haikailee SDP:lle lisää elintilaa puoluekentän oikeammalta laidalta. Ripitystä tulee puolueen talouslinjalle.
– Nyt on tehty politiikkaa uskoen tuonpuoleiseen, haluttu luottaa siihen, että kyllä rahaa jostain tulee, Lehtinen ruoskii.

Lehtisen toive mennee eri raidetta kuin puolueen nykylinja. Vaikea kuvitella Rinteen joukkoineen reivaavan puolueen suuntaa oikeammalle, ainakaan oppositiossa. SDP:ssä taitaa kuitenkin kuplia pinnan alla, ensin Timo Harakan pamfletin ja nyt Lehtisen esitysten myötä. Ehkä puolue ei sittenkään ole päätymässä tuonpuoleiseen nykyisen kannattajakuntansa mukana.

Linkki Iltasanomien juttuun, alkuperäinen artikkeli on haudattu Demokraatti-lehden paperiversioon.
Lasse Lehtinen: ”Juhana Vartiaisen päästäminen kokoomukseen oli suurinta typeryyttä” - Kotimaa - Ilta-Sanomat

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy