Älä nyt häpäise teikäläisiä yhtään enenpää. Veikkaan että jopa tosifanit ja erkut häpeävät sinua...
Tarkoititko Tosi Fanit ja Err kut? :D En oo demari en, halveksin moisia. Mutta sä olet tyhmä kuin saapas ja vielä veroloisija.
Älä nyt häpäise teikäläisiä yhtään enenpää. Veikkaan että jopa tosifanit ja erkut häpeävät sinua...
Tässä keskustelussa ei puolin ja toisin taida olla ihan niitä kaikkein terävimpiä mukana, mutta sehän sopii demariketjuun vallan mainiosti.Mutta sä olet tyhmä kuin saapas ja vielä veroloisija.
Tässä keskustelussa ei puolin ja toisin taida olla ihan niitä kaikkein terävimpiä mukana, mutta sehän sopii demariketjuun vallan mainiosti.
Tässä keskustelussa ei puolin ja toisin taida olla ihan niitä kaikkein terävimpiä mukana, mutta sehän sopii demariketjuun vallan mainiosti.
Joo ei kyllä, kirjoitushistorian alkuhetkillä sanoin sulle että en vastaa sulle yhtään mitään vaikka kuinka jankkasit. Nyt vähän tuosta olen lipsunut, myönnettäköön. Ei mennyt taaskaan sun kuitti ihan nappiin.
Tuota noin, onko tässä kyseessä moderaattoreilta jokin kokeilu, kuka lähtee provosointeihin mukaan?
Olisi vain pitänyt kiinni linjastasi. Sinulla kun ei ole mitään välineitä minua vastaan - päinvastoin.
No sä ainakin lähdit. Ei taida tosin sun salapoliisi tai dot riittää ihan senkään asian hoksaamiseen.
En tiedä kirjoitatko näitä juttuja kollegasi kanssa työpaikalla tiimityönä. Toinen lukee, toinen kirjoittaa ja kumpikaan ei ajattele yhtään mitään johtuen poliisien resurssien riittämättömyydestä.Pystytkö vielä laittamaan jotain lukemisesta ja kirjoittamisesta?
Väkisinkin tulee mieleen, että se 612- marssin keskustelu täällä tapahtuman lässähtäessä anarkopuolelta oli sulle liikaa. Pitäskö nyt vähän puhaltaa ja ottaa iisimmin?
En tiedä kirjoitatko näitä juttuja kollegasi kanssa työpaikalla tiimityönä. Toinen lukee, toinen kirjoittaa ja kumpikaan ei ajattele yhtään mitään johtuen poliisien resurssien riittämättömyydestä.
Syksyllä kerroit löytäneesi jostain Vokista molotovin cocktaileja. Kertoisitko tästä lisää vai myönnätkö keksineesi koko asian omasta päästäsi.
Tulihan se sieltä. Ja joo, kyllä sellainen aikanaan tuolta löytyi, on muuten löytynyt paljon muutakin, osaatko yhtään arvata mitä?
Miksi asiasta ei ole uutisoitu muualla kuin Jatkoajassa sinun kertomanasi. Mitä muuta sitten olet löytänyt? Aseita? Huumeita?Ja joo, kyllä sellainen aikanaan tuolta löytyi, on muuten löytynyt paljon muutakin, osaatko yhtään arvata mitä?
Miksi asiasta ei ole uutisoitu muualla kuin Jatkoajassa sinun kertomanasi. Mitä muuta sitten olet löytänyt? Aseita? Huumeita?
Ja jos on löydetty niin miksi ei ole tullut julkisuuteen?
Eivätkö jutut ole menneet poliisilta syyttäjälle?Niinpä, ja itse kirjoitit noista. Sitä tosin itsekin vielä ihmettelen, että miksi näistä kaikista ei julkisuuteen ilmoiteta.
Eivätkö jutut ole menneet poliisilta syyttäjälle?
No valistä minua. Jos olet löytänyt Vokeista molotovin coktaileja, laittomia aseita ja huumeita niin kai poliisi on tehnyt asioista esitutkinnan. Ja jos ei ole tehnyt niin miksi ei ole tehnyt?Alkaa ihmetyttämään, että etkö ole yhtään perillä mistään?
No valistä minua. Jos olet löytänyt Vokeista molotovin coktaileja, laittomia aseita ja huumeita niin kai poliisi on tehnyt asioista esitutkinnan. Ja jos ei ole tehnyt niin miksi ei ole tehnyt?
Vastaushan se on tuokin, kun kysymykseeni sinulla ei ollut vastausta. Varmaan kevään mittaan kerrot, mitä mielenkiintoista Vokeista olet taas löytänyt. Minun osaltani tämä keskustelu päättyy tähän.Niin no, kuinka kujalla voi edes asianajaja olla...? Tai voihan se.,,,
Vastaushan se on tuokin, kun kysymykseeni sinulla ei ollut vastausta. Varmaan kevään mittaan kerrot, mitä mielenkiintoista Vokeista olet taas löytänyt. Minun osaltani tämä keskustelu päättyy tähän.
Vastaushan se on tuokin, kun kysymykseeni sinulla ei ollut vastausta. Varmaan kevään mittaan kerrot, mitä mielenkiintoista Vokeista olet taas löytänyt. Minun osaltani tämä keskustelu päättyy tähän.
– Nyt on tehty politiikkaa uskoen tuonpuoleiseen, haluttu luottaa siihen, että kyllä rahaa jostain tulee, Lehtinen ruoskii.