Kerrotko vielä miten Purra on anteeksipyyntönsä lisäksi kantanut vastuutaan sanomisista?
Miksi? En kai minä missään ole ottanut mitään kantaa Purran vastuunkantamisiin tai -kantamattomuuksiin?
Minä vertasin ainoastaan Purran anteeksipyyntöä Kiljusen anteeksipyyntöön. Toinen (Kiljunen) on nähtävästikin demariyhteisön mielestä tullut suoraan sydämestä, mutta ensimmäinen (Purra) oli pelkkää teatteria. Voidaan ottaa sitten myös se toinen lähiaikojen demariherra Al Taee verrokiksi Purran kanssa. Miten hän kantoi vastuunsa anteeksipyyntönsä jälkeen? Vai oliko sekin suoraan sydämestä tullut, eikä voi verrata Purraan sitäkään?
edit. Tai oikeastaan en edes niitä anteeksipyyntöjä verrannut, vaan demariyhteisön (opposition?) suhtautumista näihin.
Ja kyllä minä näen tämän Kiljusen toiminnan kyllä monin verroin hälyttävämpänä Suomen valtion kannalta kuin Purran nuoruudenpuheet, joten sikälikin odottaisin järeämpää toimintaa myös SDP:ltä.
edit. 2 Ja kyllä olisi melko tuulista huipulla poliitikassa ja virkamieskoneistossa, jos vanhoista sanomisista pitäisi anteeksipyynnön/pahoittelun lisäksi vielä erota positiostaan. Todennäköisesti meillä olisi Kiljusen kohtalostakin päättämässä ihan eri ihminen puolueen johdossa, kun Lindtmanillakin on ne omat natsisymppayksensa (kännissä ja läpällä toki) kuvamuodossa tulleet julkisuuteen.