Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Demari on yleensä joko eläkeläinen tai henkinen eläkeläinen, ikävuosista ja bailausvaiheista riippumatta. Laitan nyt toivoni Anttiin siinä mielessä, että identiteettien ja kansikuvien sijasta demarit palaisivat asialinjalle ja jonakin päivänä yhteistyön ensiaskeliin muidenkin kuin kommarien ja viherkommarien kanssa.Olen pahoillani, ehkä nuori on väärä sana. Itse vain vanhempana pidän tuon ikäisiä nuorina ja itse ottaisin sen ehkä kuitenkin kohteliaisuutena. Muuten mielipiteeni ei muutu, tyypillinen sossu, joka on sitä mieltä, että he kun kun katuvat ja pyytävät anteeksi, niin siinä on aina 100% totuus taustalla, mutta jos sen tekee joku muu, niin tilanne on vain yleisön paineesta syntynyt katuminen. Tuo ajattelumaailma on heillä niin sairas, niin epärehellinen, että en vain voi ostaa jatkossa Lindtmaninkaan ajatuksia.
Mielikuvani Lindtmanista on sellainen, että kaveri on sellainen perusasiallinen naapurin mies. Sellainen, jonka kanssa voi tiettyyn pisteeseen saakka sopia asioista, mutta koska tyyppi on tonttiaan vahtaava pikkutarkka säätäjä, niin rettelö miehen kanssa voi napsahtaa käyntiin jostain pikkuasiasta. Ei saakeli uskalla lainata siltä pensasleikkuria, se tulee vielä seuraavana kesänä väittämään että leikkuri onkin nyt hajalla. Tai että meidän koira käy kuulemma kusella naapurin puolella, vaikkei koira meidän mielestä ole päässyt kertaakaan edes irti, paitsi pentuna pääsi pari suvea takaperin. Ei kussut silloin, mutta ne näki tuon. Naapuritkin tietää koko raitin varrelta, että meillä rikotaan toisten työkalut ja kusetetaan koirat muiden tonteille. Mutta muuten mukava mies, tykkää jalkapallosta ja nauraa paskoille vitseillekin. Nykyään se on niin tärkeä, että se ymmärtää pienessä hönössäkin olla nauramatta n- ja h-vitseille, paitsi ehkä saunassa silleen hiljakseen ja seinää kohti. Ja käsi jos nousee sattumalta yläviistoon, niin varmasti osaa liittää siihen jonkin tekemisen, kuten hatun tavoittelun hyllyltä tai donnermaisen venyttelyn.