Jeps, pikkuusen valikoovaa siis tämä valistuneisuutesi.
Tiedän kyllä ajatusmaailmani, missä useinmiten kuuppani sisällä vaellan, mutta nyt en muista mitä olen tällä palstalla päästönnyt: jotakin närää sinussa herätän. Verotuksen suhteen olen ollut pohjoismaisen hyvinvointivaltion kannattaja, mutta kieltämättä lähinnä Lipposen/Niinistön hallituksen linjoilla.
Minä kirjoitan täällä omia ajatuksia, myönnän etten useinkaan selkeästi, mutta maailmankuvani on jotenkin sumea. Liian utuisa, eläväinen ja monimutkainen. En hahmota missä vaiheessa, mikä mielipiteeni on meidän palstamaailmankuvassamme törmännyt näinkin rajusti?
Lienen vainoharhainen ja tietysti muutenkin tyhmä sekä väärinajatteleva, mutta melkoisella prosentilla sinä arveeta kritisoit. Ei sunkaa pohojalaasuurella oo väliä?
Minusta yksilön on kannattavaa maksaa veroja. Minusta on hyvä, että maassamme on toimiva yhteiskunta: oikeuslaitos, infrastruktuuri, koulutus jne. mikä on hyvä peruste myös yritysverolle.
Mihin verovaroja käytetään: minä haluan niitä käytettävän koulutukseen, sosiaaliturvaan ja terveydenhuoltoon kuin myös puolustukseen.
Mikä tässä riipii?
anteeksi vuodatusihmettely, mutta mielestäni vastasin myös demariuteeni joka on nyttemmin loppunut. demari-arvee: dööd.