Veikkaan 1 kuukauden määräaikaista erottamista eduskuntaryhmästä.
Vaikea asia tutkia. Esimerkiksi masennus tai työuupumus ovat kovin yksilöllistä oireiluiltaan ja ilmenevät eri ihmisillä eri lailla...
Hussein on töpeksinyt pahemmin kuin esimerkiksi Hakkarainen.
Hussein on töpeksinyt pahemmin kuin esimerkiksi Hakkarainen. Haantajansa, nykyisen puolueensa, ja ennenkaikkea äänestäjänsä.
Kyllä minä nyt eduskunnassa kännissä toisen kansanedustajan pahoinpitelyn ja syyllistymisen seksuaaliseen häirintään väkisinkin pahemmaksi näen, kun jotkut nettikirjoittelut, vaikka viattomia eivät ole nekään. Jokainen tietysti arvostakoon ja arvottakoon niin kuin oikeaksi kokee, mutta kuvittelisin, että jokainen normijärjellä osaa panna asiat perspektiiviinsä miettiessään eri tekojen vakavuusastetta.
”Tunnustuksella palkitaan mies, joka onMaaliskuussa demarinaiset myönsivät rauhanneuvottelija al-Taeelle vuoden 2019 Risto Rohkea palkinnon: https://demarinaiset.fi/rauhanneuvottelija-hussein-al-taee-on-vuoden-2019-risto-rohkea/
Onkohan saikun myöntänyt demareiden työterveyslääkäri? Sama joka myönsi Rinteelle osti kuukautta pakkolepoa etelän auringossa, mikä nippanappa riittikin?
Lisäksi Hakkarainen on käsittääkseni myöntänyt sekoilunsa heti suoraan. Ja suosio on pysynyt vuosien kuluessa ennallaan.
Vaikka viestini ei täysin kuolemanvakavissaan ollut kirjoitettu, niin varmaan puolueen työntekijöille palvelu on olemassa joten varmasti tuollainen järjestettävissä olisi jos tahtoa riittäisi. Palkanmaksu tässä ei se ongelma ole. Eiköhän Rinteelle voitaisiin kerätä vaikka kolehtina 20k€ kuussa jos hänet sillä saataisiin pysymään Espanjassa.Eduskunnalla on oma työterveytensä, ei kai kansanedustaja puolueeseen ole palvelussuhteessa (tosin ei ole eduskuntaankaan). Sinänsä samantekevää onko sairauslomaa vai ei, kun edustajantoimesta maksettavaan palkkioon ne eivät vaikuta mitenkään.
Kyllä eräiden pitäisi nyt kiireesti kysyä neuvoja sekä toipumisohjeita Paavo Väyryseltä. Hän on ollut vastaavassa tilanteessa ja selvinnyt siitä.
Sattuipa sopivasti "sairastelu", niin ei Rinteen & co. hillotolppa mene sivu suun eikä "arvopohjakaan" nyt kärsi hallitusneuvotteluiden aikaan.
Tästä lienee mahdollista tehdä se johtopäätös, että kansa suosii ihmisiä jotka pahoinpitelee toisia fyysisesti, kunhan sen myöntävät. Tilanne kuitenkin hänen kohdallaan oli kuitenkin sellainen, jota ei voinut kieltääkään mitenkään jäi niinkun rysän päältä kiinni.
Huolestuneempi kuin Hakkaraisesta olen kansan fyysisen väkivallan hyväksymisestä. Selityksetkin on silkkaa dadaa, olin kännissä, ok, tunnustin heti, kun en voinut kieltääkään, ok, olin oma itseni, ok. Olis kiva kuulla tähän näkemys ihmiseltä, joka fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa on joutunut kokemaan, että meneekö läpi moiset ja saako anteeks, kun oli oma itsensä.
Edit: Jos ei pää kestä parin kuukauden / viikon julkisuusryöpytystä, niin miten se kestää neljän vuoden kansanedustajan pestin? Eipä taida henkinen puoli olla sillä tasolla mitä kyseinen tehtävä vaatii.
Tätä juuri tarkoitin kirjoituksessani.Niin, eikö vertauksissa Halla-ahoon ja Hakkaraiseen ole se ero, että he eivät ole valehdelleet, vaan ovat edelleen sanojensa takana?.
No eihän tälläinen julkisuusryöpytys ole mitään verrattuna neljän vuoden kansanedustajan pestiin. Suurin osa saa olla ihan rauhassa.
Edit: Jos ei pää kestä parin kuukauden / viikon julkisuusryöpytystä, niin miten se kestää neljän vuoden kansanedustajan pestin? Eipä taida henkinen puoli olla sillä tasolla mitä kyseinen tehtävä vaatii.
Jotain meni lainauksen scripteissä vikaan, kun minun kirjoituksen kohdalla lukee kirjoittajana dana77 :)