The Nikkari
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Epäilin jo, että olet jättänyt minut huomiotta, kun et yleensä vastaa perusteltuihin kysymyksiin, mutta parempi näin.
Punavihermultahallituksen rahankäyttö ei vaan tue noita yllämainittuja asioita. Varsinkaan yksilön vapautta. Vähemmän vastinetta suuremmalle määrälle rahaa. Meidän perheen kohdalla tuollainen verorahojen käyttö luultavasti johtaisi muuttoon ulkomaille. Tuollaisesta hallituksesta toipuminen nimittäin vie toistakymmentä vuotta enkä halua lasteni joutuvan vasemmistolaisen tukipopulismin maksajiksi.
Sosialismi ei ole koskaan toiminut missään, se ei toimi nyt eikä se tule sitä tekemään tulevaisuudessakaan.
Tuo olisi todellinen tulevaisuushallitus, kuten Rinne sanoi. Kaikki todelliset ongelmat siirretään syrjään kasvamaan korkoa tulevaisuutta varten. Veronkorotukset ja kasvavat tulonsiirrot maaseudulle sekä työhaluttomille laskevat kasvualueiden kilpailukykyä (ei keskenään vaan verrattuna ulkomaihin) ja työllisyysastetta, lisäävät aivovuotoa, laskevat ulkomaisten investointien määrää ja tätä kautta nostavat julkistalouden velkaa. Tätä velkaa ei varmaankaan koskaan makseta kokonaan pois, mutta korot kyllä. Pahin mahdollinen hallitus sinulle, minulle ja kaikille muille Suomessa asuville.Tuo olisi paras mahdollinen hallitus näillä voimasuhteilla. Mikä sinua vituttaa siinä..?
Jos on hyvätuloinen, varmasti maksaa mielellään veroja, jos saa vastineena mielenrauhaa, turvallisuutta ja toimivia julkisia palveluita sekä vapauden. Näin ainakin suurimmalla osalla. Eli verorahoille saadaan vastine.Jos olet ns. "hyvätuloinen", sinun verosi saattaisivat nousta hieman, mutta mikä siinä on niin vastenmielistä, että omalta osaltaan osallistuu valtion, eli yhteisön ylläpitoon..? Pitäisikö kaikki varat saada pitää itsellä ilman mitään veroja, sitäkö mieltä olet..? Että "minä minä, vitut muista".
Punavihermultahallituksen rahankäyttö ei vaan tue noita yllämainittuja asioita. Varsinkaan yksilön vapautta. Vähemmän vastinetta suuremmalle määrälle rahaa. Meidän perheen kohdalla tuollainen verorahojen käyttö luultavasti johtaisi muuttoon ulkomaille. Tuollaisesta hallituksesta toipuminen nimittäin vie toistakymmentä vuotta enkä halua lasteni joutuvan vasemmistolaisen tukipopulismin maksajiksi.
Sosialismi ei ole koskaan toiminut missään, se ei toimi nyt eikä se tule sitä tekemään tulevaisuudessakaan.