@BigRedCat
Omien pierujen haistelupuolue toimi nähdäkseni hyvin persumaisesti, jos ei nähtyä kovempaa reaktiota ilmene.
Olen tästä ihan samaa mieltä. Kenties kyseessä ei siis olekaan juuri persumaisuus, vaan jotain muuta.
Minua tässä keississä vain ihmetyttää, että eikö SDP:llä olisi ollut roppakaupalla irtopisteitä jaossa, jos he olisivat vaikka ensin tutkineet asiaa, kuten sanoivat tekevänsäkin, ja viimeistään nyt kun on päivänselvää millainen henkilö Rami Adham todella on, sanoutuneet selväsanaisesti irti hänen ajatuksistaan ja kertoneet puolueen saaneen väärää tietoa. Mikä paikka nostaa puolueen arvoja esille ja tuomita jälleen hurskaasti kaikenlainen rasismi ja ääriajattelu, ja vieläpä näyttää Perussuomalaisille että "näin toimii oikea vastuullinen ja suvaitsevainen puolue, eikä hyssyttele ja suojele kaikenmaailman kiihottajia". Mutta ei. Nämä saatanan tunarit ryssivät tämän homman tavalla jota minäkään en osannut kuvitella. Kehuja ja lämpimiä sanoja jaettiin, ja kun paskat oli housussa, todettiin vain että asia on loppuunkäsitelty.
Minua myös ihmetyttää suuresti, että demarit ei ryhtynyt mihinkään oikeisiin tekoihin. Adham erosi itse, ja ns. kuulemisen tuloksena Adhamille jaettiin vain ymmärrystä ja tsemppiä työn jatkamiseen (joka tosiaan on "taistelu kunnes viimeinenkin Majuus on Syyriasta saatu kitkettyä"). Enkä valinnut sinua
@Tuamas tuohon kommenttiini siksi että tietäisin sinun olevan demari (mitä en tiedä) saati ajattelisin sinun symppaavan tipankaan vertaa tällaisia hahmoja, vaan koska muistin kommenttisi harjaukseen ja persuihin liittyen, ja muistin sinun myös kirjoittaneen taannoin toiseen ketjuun näin:
"Eivät kiellot ole mikään tie onneen tässä(kään) keississä, vaan nämä nasset tulisi poliitikkojen ja "tolkun ihmisten" toimesta ensin tuomita verbaalisesti ja sen jälkeen saattaa sinne marginaaliin naurunalaisiksi pelleiksi, minne he kuuluvatkin."
Tästä pääsenkin jatkamaan ihmettelyäni, että missä ovat olleet tolkun ihmiset jotka jaksavat meuhkata esim. natseja joka toisessa kanssakeskustelijassa nähden sivutolkulla onelinereilla itsensä korottaen. Luulisi tämän tapauksen herättäneen hieman enemmän keskustelua, paheksuntaa ja järkytystäkin, mutta näin ei tunnu olevan. Omissakin facebook-kavereissa on lukuisia tyyppejä, jotka jakavat monesti ihan puhdasta roskaakin jonain osoituksena tiettyjen puolueiden silkasta pahuudesta (SDP ei kuulu näiden joukkoon), mutta nyt lukuunottamatta kohun alkupuolen ymmärrysviestejä Adhamille on ollut kumman hiljaista.
Kysynkin yleisesti, missä ovat tolkun ihmiset, ihmisoikeuksien esitaistelija -sosialidemokraatit, sekä tietenkin etunenässä Antti Rinne kun tekaistuilla tarinoilla jihadismia ja etnistä puhdistusta edistänyt ja tavoitellut henkilö tulisi tuomita verbaalisesti ja saattaa (täällä) marginaaliin naurunalaiseksi pelleksi, minne hän kuuluukin?