En tiedä, mitä demareille investointi tarkoittaa, tai mitä sinulle, mutta noin yleensä investoinneilla ei tarkoiteta normaaleihin juokseviin menoihin kuuluvia kuluja vaan yksittäisiä panostuksia esimerkiksi infrastruktuuri-parannuksiin.
Sinä et taida ymmärtää juuri mitään kansantaloudesta, mutta sen sijaan omaat jonkinlaisen palavan tahdon vaahdota, vaikka se vaahtoaminen perustuukin täysin virheellisille näkemyksille. Yrittäisit välillä perehtyä oikeasti asioihin ja kunnella vähemmän Profeetta Isokalliota. Ihan ystävällisesti todettuna.
Ahaa.. ensin ad hominemia ja heti perään korni olkiukko. Tsk tsk... surkeaa, surkeaa Suomi24-materiaalia..
Olen lähes jokaisessa viestissäni selittänyt sinulle, miten Suomi velkaantuu vuosittain Miljardeilla käytännössä ainoastaan julkisen sektorin sikaorgioiden ja ylisuurten tulonsiirtojen ylläpitämiseksi. Tätä olet puolustellut. Nyt yhtäkkiä alatkin selittää minulle mitä "elvytys" tarkoittaa ja väität, "etten ymmärrä mitään kansantaloudesta". Onhan se tietysti aika ratkiriemukasta.
Sinulla ei ole ollut koko ketjun aikana yhtään ainotta vasta-argumenttia yhteenkään esittämääni tilastoon tai faktaan kansantaloudesta. Jankutat jostain "nurkan takana olevasta talouskasvusta" aivan kuin kaikki muutkin täysin kuutamolla olevat vasemmistolaiset. Kommenttiesi perusteella kuulostaisi vahvasti, että olet itse julkisen sektorin palveluksessa oleva virkamies, joka on huolissaan lähinnä omasta suojatyöpaikastaan.
Sehän Suomen todellinen ongelma onkin. Tässä maassa on liian moni saamapuolella. Meillä yrittäjillä on nyt veronmaksumoraali viimein rapautunut. Senhän näkee jo nettoverokertymässä. Teollisuuden verokertymäkin on ollut kroonisessa laskussa jo yli puoli vuosikymmentä.