Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 178 511
  • 7 196

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
En ihmettelisi yhtään mikäli seuraava Tiedote(tämänkertaisen tulossaolevan jälkeen) koskisi erästä Herra N.

Syöpä harvoin paranee ilman koko kasvaimen poistoa... Mr.N ja muut saurukset ulos, niin tulen taas mielelläni matsiin. Aloitetaan nyt ensin siitä Herra N:sta.
 

fakiiri

Jäsen
Olen valmiina palvelukseen huomenna matsin aikana, Nordikselle en mene. Jatkan myös Turun motarin tehovalvontaa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Sehän kertoo koko maailmalle, että Nyba ei taipunut fanien tahtoon. Näinkin lapsellisista asioista on joskus kysymys. Tulkisemieni savumerkkien mukaan Nyba haluaa ihan itse "keksiä", että tarvitsemme uuden valmentajan - ja tämän pikku viiveellä meidän kipinähenkilöstömme jälkeen. Koska HIFK:ssa eivät fanit määrää. Se miltä huomenna näyttää ja kuulostaa hallissa + tyhjien paikkojen määrä on tällä hetkellä myöskin hyvin tärkeää. En itse todellakaan käytä paikkaani.

Kyllähän tämä officen vittumainen ylimielisyys, jota varsinkin Nybarin koko olemus suorastaan hengittää, alkaa kyrsiä jo aivan käsittämättömällä tavalla. Toivottasti hallissa olisi huomenna mahdollisimman tyhjää. Toivottavasti myös ne jotka paikalle vääntäytyvät, antaisivat mielipiteensä kuulua mahdollisimman voimakkaasti; "Pentti takaisin"-lakanat katsomoon, broilerit jäälle ja soppatykit hallin edustalle. Mahdollinen mediahuomio jouduttanee (väistämätöntä) ratkaisua valmentajavaihdokseen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mahdollinen mediahuomio jouduttanee (väistämätöntä) ratkaisua valmentajavaihdokseen.

Joka siis tulee tapahtumaan "täysin HIFK:n sisäisenä ratkaisuna, johon fanien kampanjat eivät ole vaikuttaneet millään tavalla". Näen siis jo nyt tulevan Tiedotteen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vastustajien näkökulmasta paras skenaario olisi, että IFK voittaisi seuraavat 4-5 peliä putkeen. Tämän pitäisi taata se, että Sopalla mennään kausi loppuun asti eikä mitään ulkopuolista supervalmentajaa (esim. Summanen) palkata viemään petoja mitaleille...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Minä kysyin oraakkelilta onko Joulupukki olemassa ja sain vastauksen:

-Totta munassa, senkin ääliö. Lähe menee kun vielä ehdit!

Pidän tätä oraakkelia täysin luotettavana tiedonlähteenä. Se saksalainen mustekala, joka osasi ennustaa fudiksen MM-kisojen matsien tulokset lienee jo kuollut? Samoin sammakkomies.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Päätin minäkin luottaa oraakkelin lahjoihin ja kysyin, kuka on HIFK:n seuraava päävalmentaja. Vastaus oli, että Louis-Ferdinand Céline. Ehkä ruumis vaihtopenkin takana toimisi piristysruiskeena?

Tampereella meno näyttää rauhalliselta, ellei sitten peltikolarit ole viivyttäneet The Tiedotteen tuloa?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tampereella meno näyttää rauhalliselta, ellei sitten peltikolarit ole viivyttäneet The Tiedotteen tuloa?

Ei niillä ole merkitystä, sillä Tiedote toimitetaan faxin välityksellä ja käsittääkseni myös ATK:n kautta interwebissä. On tietenkin mahdollista, että lähettävä faxi tai ATK-laite on autossa, joka joutuu kolariin ja siten jää Tiedote lähettämättä. Mielestäni kaikkein luotettavin tapa olisi ehkä kuitenkin se, että HIFK:n toimisto soittaisi jokaisen fanin HPY:ltä hankkimaan kotipuhelimeen. Numerot voi katsoa Helsingin Puhelinluettelosta. Helsingin suuntanumerohan on 90.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Edes TässäJaNytbondas ei minun nähdäkseni ole itse emokasvain. Itse elän käsityksessä, että pahan alku ja juuri on Carsinoma Kife, sekä Sarcoma Moberg. Nämä kaksi kasvainta ovat sitten metastasoituneet HIFK:n imusolmukkeisiin, ja yhtä näistä etäpesäkkeistä kutsutaan nimellä Lymphoma Nybondas.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Ruumis kuin ruumis. Meillähän on jo Leonid tulilla.

Unohtamatta Kim Jong-Il:iä! Meillähän on ens kaudella hautausmaa penkillä, ei hävitä yhtäkään peliä, kun vastustajilla on savet housuissa jo pelkästä hajusta...
 

stroh80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
. On tietenkin mahdollista, että lähettävä faxi tai ATK-laite on autossa, joka joutuu kolariin ja siten jää Tiedote lähettämättä.

Hah! Nythän sinä vitsin murjaisit! Mitä faksi tai atk-laite tekisi autossa?
Mieti nyt sitä piuhan pituutta kun se pitää kuitenkin saada puhelinverkkoon. Lisäksi ATK laitteet ovat niin isoja ettei sellaista kyllä helposti raahaa autoon.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mitä jos perustaisi Pelastusarmeijan nettisaitille keräyspotin nimeltä: Joulu on homo ja laittaisi alkupääomaksi miljoona euroa? Tulisiko valituksia nimestä vai otettaisiinko rahat ihan hiljaa ja matalana?
 

Igor#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Numerot voi katsoa Helsingin Puhelinluettelosta. Helsingin suuntanumerohan on 90.

ovatko Dinot ja Tiedotusosasto lähteneet böndelle pitämään salaisia paltsujaan? Mulle info numeroon 652738.

ps. onko kukaan muistanut kysyä tietoa 059:stä? Siellä saattais joku syväkurkku tietää asiasta enemmän...tunnussana: -kuka tuli?
 

Darhan

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Montreal Canadiens
Mitä jos perustaisi Pelastusarmeijan nettisaitille keräyspotin nimeltä: Joulu on homo ja laittaisi alkupääomaksi miljoona euroa? Tulisiko valituksia nimestä vai otettaisiinko rahat ihan hiljaa ja matalana?

Tätä pitäisikin kokeilla. Joutuisivat ehkäpä PA:n arvot koetukselle. Jos tälläinen yhteisöpotti jonkun toimesta perustetaan, lupaan ottaa osaa keräykseen.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä jos perustaisi Pelastusarmeijan nettisaitille keräyspotin nimeltä: Joulu on homo ja laittaisi alkupääomaksi miljoona euroa? Tulisiko valituksia nimestä vai otettaisiinko rahat ihan hiljaa ja matalana?

PA muuttaisi nimeä. Luultavasti potkupallopoppoon itkuista, joku KorvatunturinPallo(KorPa) ottaisi itteensä. PA surkuttelisi, muuttaisi sen Homppeli Aatto muotoon ja nappaisi fyrkat.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nyt haluaisin tietää, mitä muuta aseistusta meillä on käytössä Sergein lisäksi?

"Watch out chubby boy, I wear heels bigger than your dick."

Eli korkokengillä mennään. On näillä aiemminkin miehiä laitettu matalaksi, joskus jopa kaadettu.

- ZIGA ZAGA ZIGA ZAGA
- TIE-DO-TE !

Aivan mahtava, tämä käyttöön!
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luotan oraakkeliin ja sen takia en tule tekemään kipinävuoroja hetkeen.
 

Liitteet

  • pasi.gif
    pasi.gif
    77,5 KB · kertaa luettu: 954

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toverit pitäkää kipinä hengissä. Tämä taistelija tarvitsee nyt unta joten laitoin HIFK-Saipa pelin pyörimään.
Otin tänään vastaan ilmaisliput huomiseen matsiin ja jätän ne käyttämättä. On ainakin kaksi tyhjää paikkaa lisää.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Sinä kysyit:

Milloin the tiedote julkaistaan

Oraakkeli vastasi:

Menee siihen vielä vuosia... 2536 on varovainen arvioni.


Toivottavasti teillä on muutama motillinen puita.
 

Joosef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Täydennysmies

Res.kers. Joosef ilmoittautuu kipinäväijyyn vakaana aikomuksena uhrata omansa ja veripalvelusta saamansa siirtoveren Intohimon Fyysisyyden ja kunnian vuoksi. Viime viikon uhrien ja lukuisten useilla eri rintamilla saavutettujen torjunta voittojen (ainakin tami ja suhis) sekä viikonloppuna iltapulussa tapahtuneen reinkarnaation (rollaattorimies) inoittamana olen valmis tositoimiin. Ei anneta hurmoshengen laskea vaan jatketaan työtämme. Aina on sodissa oikeus seurannut voittajan miekkaa. Olen valmis väijyyn, parhaiten sopisi siinä 0345 alkaen jos vuoro vielä vapaana. Mikäli sen hoitaa joku muu niin sitten siitä ympäriltä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
ovatko Dinot ja Tiedotusosasto lähteneet böndelle pitämään salaisia paltsujaan? Mulle info numeroon 652738.

ps. onko kukaan muistanut kysyä tietoa 059:stä? Siellä saattais joku syväkurkku tietää asiasta enemmän...tunnussana: -kuka tuli?

Onneksi meillä säilyy huumori näinä vaikeina aikoina. Tunnistin itseni tosta 059- soittamisesta, eli sai kyllä aikaan hyvät naurut täällä. :)

Itseasiassahan tuon kysymyksen teki jos ei muuten, niin palkattu henkilö, nuorehko dinosaurus Nybondas, joka oli päässyt ensimmäiseen ja ainoaan oikeaan työpaikkaansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös