Soppa Sormusen lähtölaskenta

• 2 192 553
  • 7 195

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Milloin saamme päivitetyn kipinälistan?

Saatte sen Tässä ja Nyt

00.00-00.15 Johannes
00.15-00.30 miikafrans
00.30-00.45 Inttikaveri
00.45-01.00 Tinke-80
01.00-01.15 frozen
01.15-01.30 Löysä66
01.30-01.45 Puscutraktori
01.45-02.00 pernaveikko
02.00-02.45 Aurinkotuuli
02.45-03.00 Kempes
03.00-03.15 vetti
03.15-03.30 Stigu
03.30-03.45 JHag
03.45-04.00 Joosef
04.00-04.15 teude
04.15-04.30 torpeedo
04.30-04.45 MG ja torpeedo
04.45-05.00 Cimbe
05.00-05.15 rosba70150
05.15-05.30 MG
05.30-05.45 Samart
05.45-06.00 Igor#31

Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hetkinen, nyt näyttää jo huolestuttavalta että muka kaipaisitte apua??

No, naapurista avuksi, otan vuoron ennen JHagia, jos kelpuutetaan mukaan. JHagille tiedoksi että 40mm Bofors on tuttu peli, samoin kuin järeämpi 120mm.

Katselen jo ikkunasta väijypaikkaa. Haukilahden vesitorni on oiva paikka, näkyvyys 360 astetta ja tuulen suunnan mukaisesti lentokoneetkin (nuo luonnottomat) kaartavat lähes ylitse.

Stigu ehti. No ennen Stigua, rakko...siis stressi herättää kuitenkin.

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikkitietävä osasi vastata kysymykseeni 'kauanko kipinävuorot vielä kestävät?' - "Niin kauan, kunnes helvetti on jäätynyt. Vannon."

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Munkkiniemestä ei raportoitavaa. Kapteeniakaan ei ole näkynyt lähi-Alepassa.
Sissi-Kempes voi ottaa kipinävuoron 3.00 - 3.15.

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Olen taas ainakin kolmeen asti yleispäivystyksessä. Voin ottaa vuoroja, jos meinaa jäädä lista muuten täyttämättä. Tänä yönä Se nimittäin tulee!

Lintukodon oraakkelin henkilöllisyyteen aletaan saada selvyyttä:

Liitteet

• oraakkeli.jpg
    oraakkeli.jpg
    81,2 KB · kertaa luettu: 849

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Nyt kun teidän arvon lätkäveljien niskaan on syyhdetty noin paljon paskaa urheilullisella puolella, sekä Nybondaksen jaarittelut, joilla pitäisi hiljentää perinteikkään seuran loistavat fanit, niin pakko kysyä huomista taistelusuunnitelmaa peliin?
Jotainhan teidän on pakko tehdä ja täältä res. kers pistää supportinsa ratkaisuillenne, oli ne mitä tahansa (Paitsi verisiä ratkaisuja en hyväksy tässä vaiheessa).
Tyhjä halli vai ennenkuulumaton huutomyräkkä ja mellakka?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ainiin, pataanne en rahaa laita. Ei sillä etten tukisi asiaanne mutta Pelastusarmeijalle en lahjoita. Kelpaako joku muu taho? Vai riittääkö vain väijy - enhän muutenkaan kovin aktiivisesti ole Officelle rahojani lahjoittanut...

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Kukin vastaa parhaaksi näkemällään tavalla... Itse en anna senttiäkään HIFK-hockeylle ennen syövän poistoa.

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Jos puuttuu kipinämiehiä, niin täältä ilmoittautuu Res.Korp teude!

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)

Saat vaikka ton ekan vapaana olleen klo 04.00, mulla on tunne että silloin Tiedote iskee

Hauelle ei ollut omaa kipinää ennen klo 03, mutta hyvä että olet yleispäivystyksessä, jos joku taas kaapataan tjsp.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92

Tuolla loppuyöstä, sudenhetkellä siis, on jotain vapaana. Kun aikansa väjyy, niin huomenna näkee ainakin TPS:n bussin. Jos ne Turun perseaivot menevät häviämään, niin sitten otetaan taas askel taaksepäin.

Ai niin, jos NHL-lakkoa ei olisi, meillä ei olisi vieläkään tasokasta 1-sentteriä. Way to go. And high heels always accepted in these hoods.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Kipinään en uskalla ilmottautua, jottei kävisi kylmät ja vihulainen pääsisi yllättämään housut kintuissa. Kiertovartiossa voin kuitenkin kaljoissani pyöriä pitkin iltaa ja yötä ja käydä välillä rupattelemassa joutavia kipinämikkojen kanssa. Viimeksi oli kulmarautoja kahdeksan kappaletta kauluksissa ja vartiota pyöritti muut, näin tärkeän asian puolesta kuitenkin mielelläni napitan lumipukuni, tarkastan ettei tetsarit kilise ja lähden tarkastamaan asemien ympäristöä. Rauhallista yötä uumoilen mutta tarkkaillaan vaikkapa merkkejä tulevasta.

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
4.45 - 5.00 vahdin tulta minä.

Viikonloppuna mulle kävi kyllä vanhanaikaiset, dinojen lähettämä seireeni kuiski korvaani jotain sellasita "tule mukaani poika, näytän sulle Tiedotetta" tms ja lankesin. Vasta aamulla havaitsin ei niin kauniiksi muuttuneen eukon takataskussa pilkottaneen Frank Mobergin käyntikortin. Varokaa siellä ulkona.

Esko Mörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jahas, täällähän on miehiä joka sormelle, tai Sormuselle, ettei sotamies Eskoa kaivata väijyyn tänä yönä. Suoritin kuitenkin alkuillasta kierroksen hallin ympäristössä. Nordenskiöldinkadun puolelle on pysäköity Eurorentin paku, valkoinen Volkkari. Se tulisi tarkastaa heti väijyjen alussa, epäilen sitä joko pako- tai saattoautoksi. Saattohoitokin saattaa tulla kyseeseen, jos tällä tahdilla seura syöstään mestaruudesta mestikseen, tai minne ikinä.

HIFK:n peliä menen silti huomenna katsomaan. Tässä ja Nytbondas ei ole seuraa suurempi, mutta iso palanen sen tulevaisuutta, tavalla tai toisella. Toivottavasti kahdeksaa vuotta tätä menoa ei katsella, kun viihdearvokin puuttuu täysin. Liiasta pelisilmästä ei voi myöskään moittia tämän mediamylläkän kääntämisessä HIFK:n eduksi, tästä miinukset myös erinomaista talouspuolen osaamista aiemmin näyttäneelle Valtaselle.

miklaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät (Sympatiat HIFK)
Turussa koulukapakka varmistettu. väsinyttä menoa ei vaaraa. snagarin kautta taksiin. jos ei löydy paahdettua sipulia suutun

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Saat vaikka ton ekan vapaana olleen klo 04.00, mulla on tunne että silloin Tiedote iskee

Tämä sopii. Saikkua sopivasti, niin voi heräillä miten sattuu. Siinä onkin muijalle selittämistä, miksi kello soi aamulla neljältä ja väijyn IFK:n ketjua.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vaaran paikkoja?

Olen hieman tsekkaillut ketjua taaksepäin ja katsellut alueita, jotka meillä on hyvin kartoittetuna. Ikävä kyllä olen ollut löytävinäni myös aukkoja aluepuolustuksessamme: Lauttasaari? Kulosaari? Lehtisaari? Kuusisaari? Vuosaari? Suomenlinna? Katajanokka? Nämä voidaan tehdä liikkuvina väijyinä siten, että lähialueet hoitavat. Voin ottaa itse Lauttasaaren kierrokselleni, tuossahan se on Länärin varrella. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

penguin66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä sopii. Saikkua sopivasti, niin voi heräillä miten sattuu. Siinä onkin muijalle selittämistä, miksi kello soi aamulla neljältä ja väijyn IFK:n ketjua.

Tässäpä sopiva viesti lainattavaksi tähän hätään. Nähtävästi olen rekisteröitynyt palstalle vuonna 2001, viimeksi kirjautunut sisään huhtikuussa 2005. Vuosien saatossa on tullut seurattua jatkista päivittäin, mutta nyt oli kyllä pakko muistella käyttäjätunnus ja salasana (ekalla oikein!) ja tulla antamaan tuki hienolle asialle. Omista tämän tiesin ja uskoin, mutta sekä naapurista että muiden joukkueiden faneilta tulleesta tuesta olen yllättynyt. Isosti ja positiivisesti. Kiitos teille! Hienoa huomata, että jääkiekko yhdistää yli seurarajojen. Niin sen pitääkin olla. Eeppinen ketju ja hienoa työtä hyvän asian edistämiseksi.

Fiilistelen tässä samalla Sir Pentin legendaa ja brändin muistoa: Pena ja brändi - YouTube
(linkki vie Penan haastatteluun joutuubissa)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy