Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 179 900
  • 7 196

Mies-Olavi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Puhelimeni muistutti minua huomisesta pelistä. Muituttiko se että pitäisi mennä peliin vai että älä vain mene. Tuo uusi luuri osaa myös puhua. Kysyin viltä vastausta kysymykseen, mutta ei se tiennyt. Eikä netistä löytynyt vastausta. Menen siis katsomaan Hobitteja ja illalliselle sen päätteeksi. Voin samalla tarkastaa Keski-Maan tilanteen. Valmentaja-velho tulisi tarpeeseesn.

Kyllä minä löysin netistä vastauksen, täältä: Welcome to Ask 8-Ball, The Ultimate Online Oracle (linkki vie sivustolle missä vastaillaan kysymyksiin). Tuon mukaan mun pitää mennä matsiin joten meen matsiin. Samainen sivusto oli sitä mieltä että kandee vaihtaa valmentajaa. Ajantasalla oleva sivusta kertakaikkiaan.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Voin ottaa vuoron 1.30-1.45.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä minä löysin netistä vastauksen, täältä: Welcome to Ask 8-Ball, The Ultimate Online Oracle (linkki vie sivustolle missä vastaillaan kysymyksiin). Tuon mukaan mun pitää mennä matsiin joten meen matsiin. Samainen sivusto oli sitä mieltä että kandee vaihtaa valmentajaa. Ajantasalla oleva sivusta kertakaikkiaan.

Tulipas itsekin kokeiltua ja kysyttä pitäisikö ifk:n vaihtaa valmentajaa niin sain vastaukseksi, että älä laske sen varaan. No näinhän mä vähän pelkäsinkin.

1.00-1.15 menköön sitten mulle.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Liitteet

  • oraakkeli.png
    oraakkeli.png
    93,1 KB · kertaa luettu: 936

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysyin itse vanhalta kunnon Lintukodon Oraakkelilta The Tiedotteen julkaisuajankohtaa. Saamani totuus liitteenä (huom. erityisesti loppukaneetti).

Rohkenin vielä kysymään, onko tiedotetta edes tulossa. Vastauksena "my sources say No".

Saako Pasi potkut: "No".

Enpäs uskalla kysyä enää yhtään mitään. Meni joulu pilalle.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Olen ihan varma että tuolla paketissa on The Tiedote.

Milloinhan tuon saa avata. Vasta jouluaattona??

Tiedote Talmasta. Odottaen tiedotetta lämpimässä autossa, kiitos webaston edessäni ajaa auto ojaan. Sieltäkö se tulee ajattelin, kun auton kuski avasi takaluukun ja sieltä paljastui iso rautahäkki. Pettymys valtasi mieleni, kun siellä olikin kani. Ps auto saatiin ojasta ylös ja luulemani tiedote jatkoi matkaansa kohti pimeää metsätietä.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Kyllä minä löysin netistä vastauksen, täältä: Welcome to Ask 8-Ball, The Ultimate Online Oracle (linkki vie sivustolle missä vastaillaan kysymyksiin). Tuon mukaan mun pitää mennä matsiin joten meen matsiin. Samainen sivusto oli sitä mieltä että kandee vaihtaa valmentajaa. Ajantasalla oleva sivusta kertakaikkiaan.

Minä kysyin, että onko Nybondas dino? Pallo vastasi, että parempi, että en kerro sitä sinulle nyt. No millon sitten? Ehkä se tarkoitti, että älä kysele typeryyksiä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Minulla kanssa kalenteri ilmoittaa pelistä, mutta en vaan muista mikä se peli on.
Muistelin kaikkia pelejä ja päädyin peleistä parhaimpaan eli taskubiljardiin, joten väijyssä mukana.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Minä kysyin, että onko Nybondas dino? Pallo vastasi, että parempi, että en kerro sitä sinulle nyt. No millon sitten? Ehkä se tarkoitti, että älä kysele typeryyksiä.
Pakko pistää vielä tähän liitteenä Lintukoto-Oraakkelilta saamani vastaus samaan kysymykseen. Nyt alkoi jo jännittää!
 

Liitteet

  • oraakkeli2.png
    oraakkeli2.png
    95,8 KB · kertaa luettu: 828

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Perkele, eihän tämä Lintukodon oraakkeli ole mistään varma. Kysyin saako Pasi ''Soppa'' Sormunen potkut ennen joulua niin vastaus oli ''Luulisin niin''.

EDIT: kysyin toisen kerran, vastaus ''todennäköisesti ei''.

Näin nopeasti ne dinot aivopesi tämänkin oraakkelin. Raha ratkaisee.
 

Igor#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
5:45-6:00 vuoro

sanattomaks vetää tää touhu...harkitsen vakavasti kotiin jäämistä huomisesta matsista. Pakko se kuitenkin on Urholta väijyä, jos päätän kotiin jäädä. Vittu et tulee kalliiks tää rakkaan seuran kannattaminen kun kaks kausaria lepää himassa ja maksaa siitä paskasta lisää jonka telefunkkenista sitten tihrustaa
 

Aurinkotuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK & useat muut punapaidat & Pallopojat
Kun kipinävuorolistalle ilmoittautujien joukkoon....

No Inttikaverihan rustaa

02.00-02.15 ?????
02.15-02.30 ?????
02.30-02.45 ?????

...ei vielä tähän mennessä ole löytynyt silmät ja korvat auki olevia ensi yölle, voin ottaa nämä suden hetkeä edeltävät kolme vuoroa ellei muita kantitaatteja ilmaannu. Lupaan samalla, ettei Arskaa päästetä kipinästä vastuuseen ja etten syö jäätynyttä pataljoonakeittoa koko puolijoukkueen viikon tarpeen edestä. Mikäli tämä järjestely sopii kotijoukkojen Komentajalle & paikkakunnan lotille.....
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Veljet ja siskot! Olen tehnyt erittäin monimutkaisen tiedusteluoperaation ja napannut hieman databittejä (ATK-kieltä). Tilanne näyttää nyt siltä, että huominen peli Sopan kanssa on Nyballe äärimmäisen tärkeä. Sehän kertoo koko maailmalle, että Nyba ei taipunut fanien tahtoon. Näinkin lapsellisista asioista on joskus kysymys. Tulkisemieni savumerkkien mukaan Nyba haluaa ihan itse "keksiä", että tarvitsemme uuden valmentajan - ja tämän pikku viiveellä meidän kipinähenkilöstömme jälkeen. Koska HIFK:ssa eivät fanit määrää. Se miltä huomenna näyttää ja kuulostaa hallissa + tyhjien paikkojen määrä on tällä hetkellä myöskin hyvin tärkeää. En itse todellakaan käytä paikkaani. Peli Raadon suhteen ei ole vielä pelattu. Kunhan vain jaksetaan kaikin keinoin näyttää, että haluamme uuden valmentajan. Tyhjät tuolitkin ovat hyvä signaali.

(huomenna HIFK luultavasti voittaa TPS:n 13-0...)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kipinälista? Onhan mulla 3.30 - 3.45? Olen psyykannut itseni tuon ajankohdan mukaisesti, koska on päivänselvää, että The Tiedote tulee yöllä...
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulin juuri, että joku Maija-niminen kaveri on käynyt kertomassa tv:ssä, että maailmanloppu on peruttu. Pitäisiköhän tästä tiedottaa officea? Ajattelin vain, että jos ovat valmentajanvaihdon peruneet maailmanlopun johdosta.

Edit:
Koska HIFK:ssa eivät fanit määrää.

Ai niin joo... Unohdetaan tuo edellinen.
 
Suosikkijoukkue
IFK Peltosen jälkeen
Nyt alko jännittämään toden teolla!

Kysyin oraakkelilta, että näkeekö Soppa meillä joulun. Yllätyin positiivisesti kun näin vastauksen. Tämä vastaus oli jotenkin vaan todella vakuuttava! Sellanen fiilis että kohta alkaa tapahtua! Luotetaan lintukotoon :)

Sinä kysyit:
Näkeekö Soppa joulun HIFK:ssa?

Oraakkeli vastasi:
Korkeammat tahot ovat päättäneet: ei.


Sorry, en jostain syystä saanu kuvaa kopioitua sieltä nettisivulta, mutta tuossa toi on täysin muokkaamattomana.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
No Inttikaverihan rustaa

00.00-00.15 Johannes
00.15-00.30 miikafrans
00.30-00.45 Inttikaveri
00.45-01.00 Tinke-80
01.00-01.15 frozen
01.15-01.30 Löysä66
01.30-01.45 Puscutraktori
01.45-02.00 ?????
02.00-02.15 ?????
02.15-02.30 ?????
02.30-02.45 ?????
02.45-03.00 ?????
03.00-03.15 ?????
03.15-03.30 ?????
03.30-03.45 JHag
03.45-04.00 ?????
04.00-04.15 ?????
04.15-04.30 ?????
04.30-04.45 ?????
04.45-05.00 ?????
05.00-05.15 ?????
05.15-05.30 ?????
05.30-05.45 ?????
05.45-06.00 Igor#31

Tässä tätä listaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kuulin juuri, että joku Maija-niminen kaveri on käynyt kertomassa tv:ssä, että maailmanloppu on peruttu.

Pave Maijanen? Ei kai ne jumalauta meinaa koota Mestareita uusiksi ja korvata Kirkaa Tapsa Kansalla??
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulkisemieni savumerkkien mukaan Nyba haluaa ihan itse "keksiä", että tarvitsemme uuden valmentajan - ja tämän pikku viiveellä meidän kipinähenkilöstömme jälkeen.

Soppa on pelkkä ikävä oire suuremmasta taudista nimeltä Nybondas. Ehdotan aseveljille- ja siskoille, että voitettuamme(ja mehän voitamme!) tämän taistelun perustamme ns. puolisalaiset vartiojoukot ketkä pitävät tilannetta jatkuvasti silmällä. En ihmettelisi yhtään mikäli seuraava Tiedote(tämänkertaisen tulossaolevan jälkeen) koskisi erästä Herra N.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös