Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 180 608
  • 7 196

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92

Mies-Olavi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minähän olen itse asiassa jääkäri sotilasarvoltani. Siinähän ei ole mitään erikoista mutta erikoistumiseni on tähän hätään ehkä jopa ihan arvokas. Pasijohtaja on titteli intissä. Minulla on siis kokemusta miten ohjataan Pasi niin ettei mene metsään, mutta toisaltaan tiedän myös sen että jos Pasi on jumissa niin Pasi on jumissa, ei se miksikään muutu ja pitää ottaa joku hinaamaan. Minulla on myös kokemusta miten ohjataan mies Pasiin takakautta mutta se on eri tarina se. Pasin ropeltaminenkin tuli tutuksi.

Pasilla pääsi pitkälle aikoinaan, mutta nykypäivänä kaikki on toisin, Pasilla ei pääse edes päätyyn?
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Kaivokselan korsun huoltoa

Olen saapunut Kaivokselan korsuun suorittamaan valvontatehtäviä ikt:n korjatessa pitkälanka-antennia, jotta yhteydet saadaan jälleen kuntoon. Matkalla nähty vironkilpinen Suhos-korimallinen raitiovaunupainija Mercedes, kuski näytti Francisin haamulta. Yritti ajaa Pakilan kohdalla kylkeen. Söimme korsussa nakkisoppaa. Jälleen pihalla haukkui koira uhkaavasti.
 
Viimeksi muokattu:

Stigu

Jäsen
PS. Komentaja Stigu, onko hyökkäykseen lähtö huomenna laitettu toimeen? Alammeko valmistelemaan marssia täällä päin kohti Nordista? Ovista emme mene sisään, vaikka paikalle marssisimme... Odotan ohjeita!
Katsoin tuolla Tilkan laboratoriohuoneessa sidottuna juuri 11 minuuttia syksyistä KalPa-IFK-ottelua, kunnes laskin alleni, oksensin ja ryhdyin puremaan kieltäni. Minut vietiin takaisin huone #9:ään, mutta punoin Tom Nybondaksen suurteoksesta "Kootut selitykset" näppärän 4 kilometriä pitkän paperiköyden ja laskeuduin sen varassa sairaalan viidennestä kerroksesta vapauteen. Olen nyt marssinut lumisateessa pelkkä runkkupuku päälläni kohti pääkallopaikkaa. Äsken näin jonkun suuren rakennuksen, jonka kyljessä oli iso mainos täynnä oudon näköisiä tyyppejä, ja jotain tekstiä Minusta ja Meistä. Tuon rakennuksen lähellä kulkee kaksi täysin yhdensuuntaista rautakiskoa aina horisonttiin asti. Olenkohan marssinut liian pitkälle?

Ja tuosta ATK-maailman ulkopuolisesta tempauksesta olen oikeasti sitä mieltä, että sellainen on masinoitava. Huominen on liian aikaisin, mutta jos huomenna on taas yksi paskapeli, niin toimeen on ryhdyttävä! Soppatykit, puolijoukkueteltat, marssit, mitä tahansa. Tässä. Nyt. Tällaisia. Ehdotuksia.

Ja voisinko näin puolikuntoisena ottaa vaikka 00.00-00.15-vuoron?
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Noni, kuka sissiryhmästä lähtee tarkistamaan mitä eduskuntatalon edessä olevasta paketista löytyy? Itsehän lähtisin, mutta oma vartioni saattaisi kärsiä. Olen lähes varma, että siitä paketista löytyy Tiedote.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa että Stigu on saatu takaisin vahvuuteen. Asemasota on päällä, joten pitäisikö asemia kaivaa entistä syvemmiksi ja vahvemmiksi? Nurkkaan ajetut dinot saattavat ryhtyä epätoivoiseen rynnäkköön hetkenä minä hyvänsä. Kauhulla odotan tiedotetta jonka mukaan Don Frank astuu Valtasen ja Nybarin tilalle ja ottaa tilanteen hallintaansa. Tomppa toki saisi jäädä pr-päälliköksi.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja tuosta ATK-maailman ulkopuolisesta tempauksesta olen oikeasti sitä mieltä, että sellainen on masinoitava. Huominen on liian aikaisin, mutta jos huomenna on taas yksi paskapeli, niin toimeen on ryhdyttävä! Soppatykit, puolijoukkueteltat, marssit, mitä tahansa. Tässä. Nyt. Tällaisia. Ehdotuksia.
Pysymme asemissa, antennit pystyssä odottaen uusia komentoja.

La 29.12. klo16:00 marssi pohjoiseen Nordikselta?
 

Esko Mörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rustaatko Inttikaveri, tai joku muu ehtivä kaveri, ensi yön kipinälistaa kasaan? Siellä rupeaa vuorot kerrostumaan ja joudumme kaikki ottamaan viivelähtöjä kipinöihin tätä menoa. Jostain syystä alkuyön tunnit näyttävän suosituilta, vaikka totuushan on, että Tiedote tulee klo 03-04 haarukalla.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Kaiken tämän enemmän tai vähemmän vakavamman spekulaation keskellä olisi mukavaa saada syväkurkuilta myös tilapäivitystä siitä, mitä siellä suurissa johtokunnan kokouksissa on oikein päätetty? Sormusen lähdön piti olla jo varmaa, mikä on mennyt vikaan ja onko sponsoreita infottu tästä? Ihmetyttää itseäni, sillä omienkin tietojen mukaan Sopan piti poistua Nordikselta jo viikko sitten.

Huomenna olisi kyllä tyylikästä muokata muutamaa kannatushuutoa uuteen tilanteeseemme sopivaksi.

- ZIGA ZAGA ZIGA ZAGA
- TIE-DO-TE !

Tiedote
Tiedote
Vuoksesi
Täällä oon
Kipinässä
Väijymässä
Tiedote
Me venaamme


Niille, jotka viime yönä missasivat paparazzikuvat Urheilutoimenjohtajastamme, niin tässä on: http://oi45.tinypic.com/jinog9.jpg *

*Kuvajainen vie kuvanjakopalvelimelle.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jostain syystä alkuyön tunnit näyttävän suosituilta, vaikka totuushan on, että Tiedote tulee klo 03-04 haarukalla.

Olen valmis päivystämään 3.30 - 3.45 jos on vapaata.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Täällä on ihmisiä kismittänyt Pelastusarmeijan edustajan ok-huomautus mittavasta lahjoituksesta HIFK:n ja tukijoiden taholta. Ei kai meidän pitäisi sitä ihmetellä ,kun viimevuotinen potti heillä oli peräti lähelle 890.000 e, josta padan osuus oli n.183.000e.Ei kai siinä yksi 13.000e+ risat paljoa sitten tunnu...

Laitoin itsekin palautetta PA:lle ja vastaus tuli samalla tyylillä kuin muillekin. Onhan tuo uusi nimi vähän vieras, mutta en ole ottamassa/vaatimassa rahojani takaisin, sillä hyvään tarkoitukseenhan ne menee. Se, että alkuperäinen TiedoteLive oli ketjussa, jonka nimi on Soppa Sormusen lähtölaskenta, antoi varmaan medialle vähän tulkinnanvaraisen mahdollisuuden lööppiinsä.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Konala, n. klo1300. Vahvistaessani lumivalleja poteroni ympärille kuulin yksittäisen laukauksen toiselta puolelta katua. En tiedä miten tämä liittyy Tiedotteeseen, mutta Micke ja Macke Granlund asuivat jonkun aikaa kämpässä joka sijaitsee vain noin 500m päässä piiritetystä asunnosta, voiko tämä olla sattumaa? Pysyn poterossani ja raportoin kun lisää raportoitavaa tulee.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Sähköpostini spämmikansioon on tullut viesti liitetiedostolla otsikolla "INCOMING FAX REPORT :Report ID: 537-845-8396"

Could it be The Fax?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Avaan taas yöväijyn viimeistään 00.00, kuten jo aamulla lupailin. Periksiantaminen ei kuulu sanavarastoon ja olen 100% vakuuttunut, että puolen yön aikoihin The Tiedote saapuu faksiini.
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Rustaatko Inttikaveri, tai joku muu ehtivä kaveri, ensi yön kipinälistaa kasaan? Siellä rupeaa vuorot kerrostumaan ja joudumme kaikki ottamaan viivelähtöjä kipinöihin tätä menoa. Jostain syystä alkuyön tunnit näyttävän suosituilta, vaikka totuushan on, että Tiedote tulee klo 03-04 haarukalla.


No Inttikaverihan rustaa

KIPINÄVUOROT löytyy sivulta 207 päivitettynä

Stigu taisi yrittää varata klo. 00.00-00.15 vuoroa, jonka Johannes varasi jo hyvissä ajoin. Käviskö sulle joku muu aika? Joku taas saattanut jäädä huomaamatta, pahoittelut jo nyt.
 
Viimeksi muokattu:

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Minä voin hoitaa sen. Ei kiinnosta tuo peli millään tasolla.

Voin antaa myös taustatukea täältä, sillä urholta ainakin minuutin katson, tosin Metsoloiden Joulu VHS:ä pyörii juuri tuolloin ja jumangegga, näissä Grundikeissahan on pause-näppäinkin..Se sama näppäin, mikä dinoilta juuttui pohjaan keväällä 1999.

Onko muuten muista pelaajista suht varmaa tietoa kuin Jere ja Jonne? Kivelä, Scissons, Kauppila, Nieminen??
 

hanttap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urpolan Kiekko, HIFK, MP
The toimistolla klo 17.30 ainoastaan kaksi mersua paikalla, joten kokous ei päätösvaltainen. Valot oli päällä kyllä myös johtajan puolella. Onko vihollinen pakenemassa?
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vihollinen pääsi tartuttamaan minuun viikonlopun aikana jotain seerumia, olen maannut kuumeessa nyt jo kolmatta päivää ja estynyt täten pitämästä Tikkurilan aseman seutua ympärivuorokautisessa tarkkailussa. Jokin on siis saattanut livahtaa tarkastusaseman lävitse kohti pääkaupunkiamme. Toivottavasti matkalla olevat välipartiot ovat paikanneet.

Lääkäri, joka minulle määräsi sairaslomaa ja lääkityksen, oli nimeltään M.Helenius. Nimi kuulosti tutulta ja tein salapoliisityötä ja muistinkin oikein. Eikös HIFK:n lääkärin nimi ole Petri Helenius? Veljeksiä? Sukua? Luultavasti Dinojen sabotointia tämäkin homma perhana.

Huomenna olisi kyllä tyylikästä muokata muutamaa kannatushuutoa uuteen tilanteeseemme sopivaksi.

- ZIGA ZAGA ZIGA ZAGA
- TIE-DO-TE !

Tiedote
Tiedote
Vuoksesi
Täällä oon
Kipinässä
Väijymässä
Tiedote
Me venaamme

Huomenna jos olo on kykeneväinen, yritän päästä hallille peliä katsomaan. Tuo ylempänä mainittu TIEDOTE-protestilaulu olisi aivan mahtava. Yhtyisin varmasti sen verran mitä kurkkukivultani pystyisin.
 

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Puhelimeni muistutti minua huomisesta pelistä. Muituttiko se että pitäisi mennä peliin vai että älä vain mene. Tuo uusi luuri osaa myös puhua. Kysyin viltä vastausta kysymykseen, mutta ei se tiennyt. Eikä netistä löytynyt vastausta. Menen siis katsomaan Hobitteja ja illalliselle sen päätteeksi. Voin samalla tarkastaa Keski-Maan tilanteen. Valmentaja-velho tulisi tarpeeseesn.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös