Sehän kertoo koko maailmalle, että Nyba ei taipunut fanien tahtoon. Näinkin lapsellisista asioista on joskus kysymys. Tulkisemieni savumerkkien mukaan Nyba haluaa ihan itse "keksiä", että tarvitsemme uuden valmentajan - ja tämän pikku viiveellä meidän kipinähenkilöstömme jälkeen. Koska HIFK:ssa eivät fanit määrää. Se miltä huomenna näyttää ja kuulostaa hallissa + tyhjien paikkojen määrä on tällä hetkellä myöskin hyvin tärkeää. En itse todellakaan käytä paikkaani.
Mahdollinen mediahuomio jouduttanee (väistämätöntä) ratkaisua valmentajavaihdokseen.
Mahdollinen mediahuomio jouduttanee (väistämätöntä) ratkaisua valmentajavaihdokseen.
Vastaus oli, että Louis-Ferdinand Céline. Ehkä ruumis vaihtopenkin takana toimisi piristysruiskeena?
Tampereella meno näyttää rauhalliselta, ellei sitten peltikolarit ole viivyttäneet The Tiedotteen tuloa?
Ruumis kuin ruumis. Meillähän on jo Leonid tulilla.
. On tietenkin mahdollista, että lähettävä faxi tai ATK-laite on autossa, joka joutuu kolariin ja siten jää Tiedote lähettämättä.
Numerot voi katsoa Helsingin Puhelinluettelosta. Helsingin suuntanumerohan on 90.
Mitä jos perustaisi Pelastusarmeijan nettisaitille keräyspotin nimeltä: Joulu on homo ja laittaisi alkupääomaksi miljoona euroa? Tulisiko valituksia nimestä vai otettaisiinko rahat ihan hiljaa ja matalana?
Mitä jos perustaisi Pelastusarmeijan nettisaitille keräyspotin nimeltä: Joulu on homo ja laittaisi alkupääomaksi miljoona euroa? Tulisiko valituksia nimestä vai otettaisiinko rahat ihan hiljaa ja matalana?
Nyt haluaisin tietää, mitä muuta aseistusta meillä on käytössä Sergein lisäksi?
- ZIGA ZAGA ZIGA ZAGA
- TIE-DO-TE !
ovatko Dinot ja Tiedotusosasto lähteneet böndelle pitämään salaisia paltsujaan? Mulle info numeroon 652738.
ps. onko kukaan muistanut kysyä tietoa 059:stä? Siellä saattais joku syväkurkku tietää asiasta enemmän...tunnussana: -kuka tuli?