Menikö? Missä se varmistus on? Yhtälailla tuo IS "tieto" voi olla samaa tasoa kuin sinunkin "tietosi".
Tää on vähän kinkkinen juttu. IS on valtakunnallinen media, joka ei mielellään nosta etusivulleen myöhemmin vääriksi osoittautuneita asioita. IS on ammattimainen media. Minä olen HIFK:ta melko hyvin tunteva henkilö ja mun tietoni / "tietoni", jos sellaisia esitän, ovat kyllä suoraan pääkallopaikalta. Pentin aikaan HIFK-tiedot vuotivat joka suuntaan ja suunnilleen joka suuntaan erilaisina. Silloin tuli tiedettyä paljon,mutta myös vedettyä paljon huteja. Mulla ainakin on käynyt niin, että nykyään saan tietää asioita harvemmin kuin ennen, mutta miellyttävää on se, että nämä täkyt ovat lähes aina oikeassa. Ja tämä HIFK-taho -sanon suoraan: aivan seuran ytimestä- oli viime viikonloppuna aika polleana siitä, että Suikkanen on hallussa. Haluaisin sanoa, että olen edelleen oikeassa. Mutta IS vetää otsikkonsa aika isolla varmuudella, joten pelkään, että IS:n "tieto" on parempi kuin oma "tietoni". Todellinen dilemma - haluan olla oikeassa ja uskon, että olen oikeassa. Mutta vastakkainen tieto tulee medialta, ei esimerkiksi naapuripöydästä.
Valistunutta spekulaatiota: Suikkanen haluaa ulkomaanpykälän sopimukseensa ja HIFK ei suostu hyväksymään sitä, TPS suostuu? Henkilö pyytää yleensä ulkomaanpykälän siksi, että hakee tosissaan töitä ulkomailta. HIFK:lla on ollut monestikin kova pelaajanimi kiinni kesällä - ulkomaanpykälän kera. Siksi esimerkiksi Boumediennea ja Lupaschukia ei aikanaan julkaistu. Oli päivänselvää, että kaverit karkaavat muualle. The Sir teki tästäkin taidetta ja roudasi Tommi Santalan tiedotustilaisuuten jättäen mainitsematta, että Santalalla on ulkomaanpykälä. Mahtoi olla Tommi-pojalla outo fiilis istuskella yksi päivä HIFK-paidassa. Oli miten oli, Suikkas-kuvio saattaa mennä noinkin. Rocky on toivon mukaan pahaa unta ja mitä enemmän mietin, sitä enemmän olen sitä mieltä, että mieluummin jatketaan Sopalla kuin otetaan Reliikki-Rocky. Kyllä, olen vakavissani. Maailmasta löytyi Soppaakin epämieluisampi valmentajaehdokas.