Soppa vielä kääntää laivan. Se on jo itseasiassa kääntynyt. Keväällä se sitten nähdään.
Moi Pasi.
-Miten mielestäsi joukkueen peli on parantunut kauden aikana hyökkäyspelin osalta?
-Mikä osa-alue pelissä tarkalleen on parantunut?
-Missä vaiheessa näemme selkeän pelisysteemin ottelussa?
-Millä aseilla voitamme keväällä esim. JYPin, Jokerit tai KalPan paras seitsemästä-sarjassa?
-Missä vaiheessa IFK pelaa edes tyydyttävällä tasolla 5v5-peliä?
-Milloin IFK pelaa brändin näköistä, fyysistä kiekkoa?
-Milloin valmennus alkaa reagoida kesken pelin?
-Montako pistettä IFK:lla olisi tällä hetkellä ilman Joni Ortiota?
-Missä vaiheessa ketjut roolitetaan oikein?
-Milloin alisuorittajat menettävät kiintiöpaikkansa pelaavassa kokoonpanossa?
-Miten johtoasema kolmannessa erässä aiotaan säilyttää jatkossa?
Optimismi on tosi jees, itsekin harrastan. En tosin käsitä alkuunkaan, miten kenelläkään voi löytyä enää luottoa Soppaan, mikäli on nähnyt edes kolmanneksen IFK:n tämän kauden otteluista. Peli on ollut hirveää paskaa koko kauden, ja mikä huolestuttavinta, en näe mitään kehitystä millään osa-alueella. IFK:n tämäniltainen materiaaliylivoima SaiPaan verrattuna oli murskaava, mutta valmennuksen ja pelisysteemin saralla otettiin turpaan sata nolla jälleen kerran. Mulla on mitta aivan täynnä tätä paskaa, joskus muinoin matsipäivä oli juhlapäivä, tällä kaudella matsiin lähteminen on tuntunut yhtä pakolliselta rutiinilta kuin joku tiskaus tai paskaisen wc-pöntön rassaaminen. Mä en vaan jaksa katsoa, kun joku amatööri raiskaa mun rakastaman seuran ihan Mestis-tasolle. Sopalle kaikkea hyvää jatkossa, mutta sen paikka ei ole eikä ole missään vaiheessa ollutkaan joukkueen nimeltä HIFK peräsimessä. 5 sanaa Sopalle:
"Ei oo käyttöö, lähe menee."