Rajalan "itkeminen" on aivan ymmärrettävää, jos tiedotus toimii lähinnä median kautta, eikö vaan?Harkimon pointeista aika moni on varmaan samaa mieltä.
Juuri tuo pudotuspelien rahanjako on yksi asia ja toisekseen olen aivan samaa mieltä, että Rajalan itkeminen urheiluruudussa oli uskomatonta. Hänelle ei ole muka kerrottu pohjolanliigakeskusteluista.
Tässä kohtaa on kritiikki osunut aivan oikeaan, joko tietoisesti tai puhtaasti tunteella? Ilkka Kaarnaa vapaasti lainaten; "Harkimo kuuluu liigahallitukseen, muttei häntä ole kokouksissa näkynyt, on törkeää laukoa julkisuuteen kaiken maailman kommentteja, kertomatta/ keskustelematta ajatuksistaan kokouksissa." Näin toimii "Hjallis"Miksi lähes kaikki PM liigan ulkopuolelle jäävien fanien negatiivinen palaute tulee Harkimolle tai Jokereille eikä näille muille jotka ovat tässä mukana ?
- Emme voi, hei, jäädä leikkelemään omia puskiamme, jos maailmalla jyrätään isoilla baanoilla, Junno heittää.
- Jotain tapahtuu, varmasti. Millaiseksi pohjolan liiga muotoutuuja milloin se toteutuu? Sitä ei tiedä kukaan. Mutta nykytilaan emme jää.
Miksette kritisoi Junnoa ja Kärppiä ?
Onko palstaveljet sitä mieltä, että sarja viritys johon ottaa osaa muutama suomalainen ja ruotsalainen seura, kiinnostaa ihan oikeesti? Miettikääpä.
Meikäläistä ei ainakaan kiinnosta paskan vertaa, olen minä sen verran nurkkapatriootti ja väitän että tuo ominaisuus on kirjoitettu suomalaiseen DNA:n. Asioista vaan on niin kiva väitellä, että varsinainen asia unohtuu.
P.S. "Näyttäkää hurja luonteenne ja paskantakaa housuunne", kuvaa tätäkin keskustelua melko hyvin.