Tämä ActionBronsonhan se varsinainen sankari on. Ja kun on isänpäivä, niin kaveri on vieläpä jonkun isä. Huolestuttavaa huomata joidenkin lasten isän ajattelevan noin. Jokerifanit aiheuttaa ihan itse sotkunsa, siinä on aivan turha lähteä hakemaan syitä niistä vastapuolella olevista. Jos menet joka paikkaan meuhkaamaan, haastamaan, vittuilemaan ja uhoamaan, niin sieltä löytyy aina joku, joka huutelee takaisin. Pointti on kuitenkin se, että kun itse meuhkaat, itse kannat vastuun seurauksista.
Sipuli ei vaan siellä YB osastolla kestä, eikä ole tarkoituskaan. Lapsellisen ajatusmaailmansa mukaan ajattelevina kaikki mahdollinen ja mahdotonkin on heille merkki tanssiin kutsusta. Onhan mekin laulettu vuosia peleissä tänne päin laulua, kun on yritetty saada omaa joukkuetta kääntämään peli hyökkäyspäätyyn. No mitä tämä sitten tarkoittikaan näen tanssiin kutsuja vaikka mummon kaulaliinan väärässä värissä -porukalle? Sehän oli tappeluun kutsu heille. Sama tässäkin mitä ilmeisimmin. Kun siellä ensin tehdään mitä huvittaa ja provotaan minkä jaksetaan, niin mitään ei saa vastapuolelta näkyä, eikä kuulua. Heti haetaan siitä syy käydä päälle.
Aikuisiksi kasvamista en noilta porukoilta odota. Enkä oikein tiedä, mitä heiltä edes pitäisi odottaa. Pysyisivät vaan pois peleistä ja halleilta. Se, että joku perheenisä laukoo täällä tuollaista sontaa. Säälittävää. Kasvaisit sen arvoiseksi, mitä isyys edellyttää.