Itse ymmärsin kirjoituksen niin, että nimenomaan katsomokulttuurin kehittämiseen keskittyneiden ryhmien (yleensä muut kuin viralliset "faniryhmät") rima tekemiseen pitää olla korkeammalla.
Tästä samoilla linjoilla, vaikka mielipiteitä varmasti löytyy monia. Pataljoona tietysti tekee mitä lystää ja jos nuo muutaman päivän tussitöherrykset on se nykyinen riittävä taso heidän mielestään, niin se sitten on. Etulinjalta en tuollaisia halua nähdä.
Töitä piisaa tässä muillakin osa-alueilla vielä aika paljon, että saas nähdä koska saadaan siirrettyä ajatuksia tosissaan sen pariin, että jonain päivänä jotain tifopuolta saataisiin aikaiseksi. Nooh, ensin kivijalkaa kuntoon ja siitä sitten seuraavia askeleita eteenpäin vähin erin.
Pataljoonan hallitus koki aika paljon muodonmuutosta ja varmaan Etulinjankin myötä heidän huomionsa itse katsomotoimintaa on mennyt takapakkia. Tai sanotaanko paluu niihin menneisiin vuosiin, jolloin kaikkeen muuhun oheistoimintaan panostetaan enemmän kuin itse konkreettiseen katsomotoimintaan.
Etulinjan toiminnassa huomannut, että miten vähillä resursseilla sitä oikeasti päästään eteenpäin konkreettisen toiminnan osalta, jos vain halua on. Toki ulospäin vielä aika mitätöntä monien mielestä, mutta muutosta on tapahtunut siihen hetkeen paljon kun ei ollut olemassa yhtään mitään tämän tapaista toimintaa.