Toiset ovat kaltaisiasi apinoita ja toiset taas ottavat nämä "provoiluna".
Sori, mutta mä en tiedä miten tällaisessa feikki-uhoamisessa edetään koodin mukaan oikein. Yritän kuitenkin.
Mä heitän täältä kaksi keskaria ja yhden face palmin.
Toiset ovat kaltaisiasi apinoita ja toiset taas ottavat nämä "provoiluna".
Sori, mutta mä en tiedä miten tällaisessa feikki-uhoamisessa edetään koodin mukaan oikein. Yritän kuitenkin.
Mä heitän täältä kaksi keskaria ja yhden face palmin.
En muista, että Satakunnan Kansa olisi kirjoittanut mitään siitä, kun porilaiset kävivät meidän muijien kimppuun
kävellessämme kunniakujaa pitkin hävityn matsin jälkeen dösään muutama vuosi sitten.
Mä tulen nyt pahoinpitelemään sut, koska näytit käsimerkkejä.
Sä voit tulla yrittämään pahoinpidellä mut. Siinä on pieni, mutta ratkaiseva ero. Hymiö ja facepalm.
Eiköhän tämä ollut tässä, peace.
Sit tää tulis ja sanois, et hyi pojat ja sit ne potkis tän.
Ei vaiskaa!
Miksi jääkiekkokannattamisen pitäisi olla samanlaista kuin jalkapallokannattamisen? Eri säännöt kentälläkin, miksei katsomossa?
Pari kertaa olen Wimbledonia katsonut, mutta koskaan en ole mihinkään typeriin käsimerkkeihin tai haastoihin törmännyt. Ei nyt kaikkien lajien seuraajat sentään mitään keskenkasvoisia uhoajia ole. Myös Ryder Cupissa jäi tuijotuskisat minimiin.
Hei, serbejä. Nuo mellakoivat vaikka euroviisujenkin jälkeen.No ei Wimbledon, mutta melkein.
Djokovic vs Delic (after the match Serbian hooligans attack young Bosnian girl at Australian Open) - YouTube
Eiköhän noita joka lajista löydy.
Eikö Jokerit seurana voisi palkita rangaistuksiin johtavista vihjeistä muutamilla pelilipuilla etc.? Ei olisi iso panostus seuralta, mutta kitkisi paskaa omista kannattajista pois, olisi julkinen ja varsin selkeä kannanotto, sekä osoittaisi seuran arvostuksen niin omaa mainettaan kuin Eteläpäädyn näkemää efforttia kohtaan. Luulisi, ettei seura haluaisi Suomen suurimman ja kovaäänisimmän kannattajaseuran maineen lokaantuvan? Tällainen olisi todellinen kunnianosoitus rehellisiä ja omistautuneita kannattajia kohtaan. Parilla pelilipulla ostetaan parempi maine ja vältytään monilta paperitöiltä ja puheluilta, sun muilta harmailta hiuksilta.
Ei todellakaan. Ihan idoottitouhua puolin ja toisin mitään tuollaisia käsimerkkejä näytelemään toisen joukkueen kannattajille tai ottaa mitään tuijotuskilpailija. Tuo on ihan tarkoituksellista provosointia eikä millään tavalla aikuisten ihmisten toimintaa.
Ja se että potkupallossa tehtäisiin jotain yhtä typerää ei ole mikään selitys. Niissä katsomoissa ja edustoilla tapellaankin useammin kuin lätkässä ja ei ihme jos lähtökohtana on vastustajan fanien provosointi.
http://www.jatkoaika.com/sites/default/files/media/2-hpk-lukko-131112.jpg
G-kulma toivotti Miettisen tervetulleeksi takaisin kotiinsa, tällä kertaa hieman pienemmin.
Kukaan ei saa sitten mielensäpahoittaa™ tästä kommentista, sillä jokainen rätti, tifo ja lakana on tarpeellinen, mutta _tyyliltään_ tuon ainoa mieltä ylentävä asia on se, ettei sitä ole kirjoitettu Comic Sansilla.
http://www.jatkoaika.com/sites/default/files/media/2-hpk-lukko-131112.jpg
G-kulma toivotti Miettisen tervetulleeksi takaisin kotiinsa, tällä kertaa hieman pienemmin.
...^^ yllä olevaan linkkiin täytyy tarkentaa sen verran, että Porissa tuon takana oli nimenomaan vain kannattajamatkoihin keskittyvä virallinen faniyhdistys. Modernimpaa kannattamista Poriin virittelevä Etulinja todennäköisesti (toivottavasti) on ymmärtänyt, että KUN ensimmäinen tifo tehdään, ei siitä tehdä 3x3m "överiä" missä on varamiespalvelun logo mikä sanoo "oo - jesse!"...
Siinä oon silti edellisen nimimerkin kanssa täysin samaa mieltä, että jokainen lakana on kuitenkin tarpeen katsomossa.
Aika ristiriitainen viesti. Toisaalta toivotaan, että Etulinja ymmärtää ettei tuolla tavalle tehdä tifoa. Toisaalta halaillaan kaikkia ja sanotaan, että jokainen lakana on tarpeellinen. Olisit nyt vaan rehellisesti haukkunut molemmat, sehän sinun mielipide on.
Noh noh, turha pissistellä. Ihan asiallinen viesti, jossa toivottiin etulinjan tifoilta hieman enemmän kuin mitä tällä hetkellä Porissa nähdään. Ja olen samaa mieltä myös siitä, että mielummin vaikka hieman vaatimattomampi lakana katsomossa kun ei lakanaa ollenkaan.